Θα Του Μιλήσω

1.1K 77 21
                                    

Josephine's POV

Δύο εβδομάδες μετά...

"Ζοζεφίνα, πως σου φαίνεται αυτό;"

"Πολύ όμορφο" της απαντώ και συνεχίζω να φτιάχνω τα σχέδια για τα εξωτερικά γυρίσματα, τα οποία τα πραγματοποιηθούν μετά από αυτό το Σαββατοκύριακο.

Όλοι μας πήραμε από δύο μέρες άδεια, ώστε να χαλαρώσουμε από την πολύ πίεση και να προετοιμαστούμε καλύτερα για την Δευτέρα. Από κάποιες συζητήσεις που έλαβα μέρος, κατάλαβα πως δεν είναι εύκολο να τραβάς μια σκηνή έξω. Η επιτυχία της, εξαρτάται από πολλά και εμείς δεν μπορούμε προβλέψουμε τα πάντα. Μπορούμε όμως να φροντίσουμε να ελέγχουμε όσα είναι στο χέρι μας.

"Δεν το κοίταξες καν" δηλώνει ελαφρώς εκνευρισμένη, χτυπώντας τα δάχτυλα της πάνω στο ξύλινο τραπεζάκι.

"Συγνώμη..." της λέω και αφήνω κάτω το μολύβι, με το οποίο κρατάω σημειώσεις.

"Ζοζεφίνα, είσαι αλλού δύο εβδομάδες τώρα. Ως πότε θα είναι έτσι η κατάσταση;" ρωτάει και ξεφυσάω, ανήμπορη να της δώσω κάποια πειστική απάντηση. Όπως και εγώ, έτσι και αυτή γνωρίζει πολύ καλά τι τρέχει.

"Θα... Θα το ξεπεράσω κάποια στιγμή" της απαντώ με τρεμάμενη φωνή, καθώς δαγκώνω τα νύχια μου. Κακή συνήθεια, την οποία έχω αποκτήσει αυτές τις δύο εβδομάδες. Ανεξήγητο άγχος και φόβος με έχουν κατακλύσει και δεν έχω ιδέα πως να τα αποβάλλω.

"Πήγαινε να μιλήσεις μαζί του ρε Ζοζεφίνα"

"Αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω Νατάσα. Ο Σέργουντ ξεκαθάρισε τι θέλει και μου το έθεσε πως αυτό δεν είναι σχέση. Έκανε αυτό που ήθελε μαζί μου και μετά... Συμπεριφέρθηκε σαν να μην τον ένοιαξε... Που μάλλον έτσι είναι τελικά" Επιστρέφω στην καρέκλα, ρίχνοντας τον εαυτό μου στην πλάτη της. Τα δάκρυα είναι έτοιμα να ξεφύγουν από τα μάτια μου, όμως καταφέρνω να τα συγκρατήσω και χαίρομαι. Πρώτη φορά... Που τον σκέφτομαι και δεν κλαίω.

"Εγώ πιστεύω πως είσαι λάθος. Είναι φως φανάρι ότι σε θέλει"

"Μου είπε πως δεν κάνει σχέσεις. Και αφού 'ξέρει' πως δεν ταιριάζουμε, δεν θα προσπαθήσω να κάνω τίποτα. Θέλω να προχωρήσω και να φτιάξω την ζωή μου με κάποιον που σέβεται τις γυναίκες" της εξηγώ για πολλοστή φορά, αφού δεν λέει να το καταλάβει. Το παραδέχομαι που μου είναι πάρα πολύ δύσκολο να τον ξεπεράσω, αλλά όχι και ακατόρθωτο. Δεν με έχει καλέσει ξανά για θέματα που δεν αφορούν την δουλειά και αυτό στεναχ– Με ΧΑΡΟΠΟΊΗΣΕ πολύ. Έχω... Έχω κάνει κάποια βήματα πιστεύω.

𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️Onde histórias criam vida. Descubra agora