"Δεν θα βαρεθώ ποτέ τον έρωτα μαζί σου" λέω σιγανά και αφήνει ένα φιλί στο μάγουλο μου, σφίγγοντας με ακόμα περισσότερο στην αγκαλιά του.
Θα μπορούσα να μείνω για πάντα μέσα σε αυτήν. Να είμαι στα χέρια του και μην φύγω ποτέ. Αισθάνομαι απόλυτα ασφαλής. Με προστατεύει και μου φέρεται... Όπως δεν μου έχει φερθεί κανένας. Θέλω να ζήσω όλη την υπόλοιπη ζωή μου μαζί του. Ελπίζω κάποια στιγμή να καταφέρουμε να παντρευτούμε. Να ζήσουμε εγώ, αυτός και η Λούνα. Η οικογένεια μου. Και αν είμαστε τυχεροί, να με αξιώσει ο Θεός για να γεννήσω τον παιδί μας.
"Εγώ ποτέ δεν θα βαρεθώ τίποτα μαζί σου Ζόζι μου. Και ξέρεις γιατί; Γιατί σε αγαπώ, όσο δεν έχω αγαπήσει άνθρωπο. Σε λατρεύω και θα το κάνω για πάντα. Είσαι εκείνη... Που κατάφερε να με τραβήξει έξω από το σκοτάδι της δυστυχίας μου" μου λέει και γυρνάω από την άλλη, αλλάζοντας πλευρό, ώστε να κοιταζόμαστε.
"Τι εννοείς;" τον ρωτάω παραξενεμένη.
Ξέρω πως ζούσε μια αρκετά ελεύθερη ζωή, χωρίς να νοιάζεται για το τι εικόνα έδινε στον έξω κόσμο. Διασκέδαζε, έκανε τα κέφια του και δούλετε όποτε ήταν ανάγκη. Αν και από όσο ξέρω, ξεκίνησε την Sergud Studios κοντά στην ηλικία των εικοσιπέντε. Επιπλέον, καταλαβαίνω πως η ζωή που έκανε ήταν... Αρκετά διαφορετική. Όμως ποτέ δεν μου έχει πει τι αισθάνεται για την παλιά του ζωή.
"Δεν ήμουν ευτυχισμένος. Και το συνειδητοποιώ τώρα που είμαι μαζί σου. Έκανα πολλά λάθη. Πολλές βλακείες. Αγαπούσα την οικογένεια μου, όμως πάντα σκεφτόμουν την καλοπέραση μου. Πόσα βράδια ο Κρις με χρειαζόταν όταν ήταν μικρούλης... Και εγώ επέλεγα να μείνω έξω με φίλους... Ξέρω πως έχουν περάσει χρόνια και πως δεν είμαστε πια παιδιά, όμως νιώθω ενοχές. Ενοχές... Που δεν στάθηκα δίπλα στα αδέρφια μου όπως έπρεπε. Κοιτάζω πίσω και δεν με αναγνωρίζω. Σαν να βλέπω έναν άλλον Αλεξάντερ" μου λέει με μια ανάσα, καθώς χαϊδεύει τον ώμο και οι κόρες των ματιών του χαμηλώνουν.
YOU ARE READING
𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️
RomanceΠροσπαθώ να ξεφύγω από το κράτημα του, αλλά με σφίγγει σε τέτοιον βαθμό, που ηδη διαισθάνομαι τα σημάδια στους καρπούς μου. "Άσε με να φύγω παλιό-" Πριν προλάβω να ολοκληρώσω, η πλάτη μου συγκρούεται με δύναμη, πάνω στον σκληρό και μπλε σκούρο τοίχ...