3 μέρες μετά...
Ακόμα να πιστέψω το ότι ο Κρις κατάφερε να βγάλει ολομόναχος το μισό πλάνο σχετικά με τον ντοκιμαντέρ. Δημοσίευσε και ανακοίνωση πως κάτι καινούργιο βρίσκεται στα σκαριά της Sergud Studios. Για να είμαι ειλικρινής, ανυπομονώ περισσότερο για αυτό, παρά για την ταινία που ξεκινήσαμε πριν σχεδόν έναν χρόνο.
Σχεδόν ένας χρόνος... Ο καιρός τρέχει πάρα πολύ γρήγορα τελικά, όταν περνάς όμορφα και ξέγνοιαστα. Γνώρισα τον Αλεξάντερ πρώτη φορά και μετά από μερικές μέρες, γίναμε ζευγάρι. Η σχέση μας παρέμεινε κρυφή για έξι μήνες, μέχρι που εμφανίστηκαν αρκετά προβλήματα, που όμως τα λύσαμε και τώρα όλος ο κόσμος γνωρίζει για εμάς. Κάποιοι έχουν αποδεχτεί το γεγονός ότι έχουμε δεκαπέντε χρόνια διαφορά, όμως ακόμα υπάρχουν και αυτοί που δεν χάνουν την ευκαιρία να κάνουν σχόλια ή να πουν αρνητικά πράγματα για εμάς. Τα έχω ακούσει μερικά στις ειδήσεις και πολλά τα έχω διαβάσει στα περιοδικά. Το καλό είναι, πως τίποτα δεν μπορεί να επηρεάσει αυτό που έχω με τον Αλεξάντερ, όπως και την οικογένεια μας. Είμαστε καλά και αυτό είναι το μόνο που με ενδιαφέρει.
"Τελείωσες με τα σχέδια;" με ρωτάει η Νατάσα, μπαίνοντας στο δωμάτιο του ισογείου.
Ζήτησα από τον Αλεξάντερ, πέρα από τις επιλογές που θα γίνουν για τα ρούχα, να είμαι εγώ αυτή που θα τα σχεδιάσει και φτιάξει επίσης. Αυτό το πρότζεκτ τι έχω πάρει πολύ προσωπικά και είμαι αποφασισμένη να βγει τέλειο, αφού θα βάλω και εγώ την δική μου πινελιά, αλλά σε μεγαλύτερο ποσοστό αυτήν την φορά.
Η Νατάσα περιμένει να της πω τι υφάσματα θα χρειαστώ, για να πάει να τα αγοράσει σήμερα. Αύριο θα ξεκινήσω να περνάω τα πάντα από το χαρτί, στην πράξη.
"Ναι. Ευτυχώς που τα γυρίσματα ξεκινάνε σε μια εβδομάδα. Ο χρόνος που φτάνει για να κάνω την δουλειά μου" της απαντώ και της δίνω ένα χαρτί με φωτογραφίες των υφασμάτων.
"Μόνο αυτά χρειάζεσαι βλέπω... Μου αρέσουν πολύ πάντως τα χρώματα που διάλεξες. Και τα σχέδια σου είναι απίστευτα. Αχ, είμαι σίγουρη πως μετά από αυτό, θα σου προταθεί να συνεργαστείς με τους μεγαλύτερους οίκους μόδας σε ολόκληρο τον κόσμο" αναφωνεί ενθουσιασμένη και της χαμογελάω, ενώ βάζω τα σχέδια μέσα στον φάκελο για να τα πάω στον Αλεξάντερ. Τα περιμένει όλη την μέρα.
"Δεν νομίζω να γίνω ποτέ τόσο διάσημη όσο λες. Στυλίστρια είμαι, όχι σχεδιάστρια. Απλά μου αρέσει να φτιάχνω ρούχα" της λέω και κάνει facepalm.
YOU ARE READING
𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️
RomanceΠροσπαθώ να ξεφύγω από το κράτημα του, αλλά με σφίγγει σε τέτοιον βαθμό, που ηδη διαισθάνομαι τα σημάδια στους καρπούς μου. "Άσε με να φύγω παλιό-" Πριν προλάβω να ολοκληρώσω, η πλάτη μου συγκρούεται με δύναμη, πάνω στον σκληρό και μπλε σκούρο τοίχ...