Εσύ

369 34 16
                                    

Josephine's POV

Έχοντας ξυπνήσει εδώ και μερικά λεπτά, μπαίνω στο μπάνιο και ακουμπάω τα χέρια μου στον νιπτήρα για να στηριχτώ, καθώς τα πόδια μου τρέμουν ακόμα λόγω της χθεσινής νύχτας.

Υψώνω το κεφάλι μου και αντικρίζω τον εαυτό μου, μέσα από το γυαλί. Τα μάτια μου, πέφτουν κατευθείαν πάνω στα σημάδια στον λαιμό μου... Που άφησαν τα χείλη του. Η καρδιά μου χτυπάει πολύ δυνατά, με τις αναμνήσεις και τις εικόνες να διαπερνούν και πάλι το μυαλό μου. Μου... Μου είχε λείψει εκείνη η αίσθηση. Το άγγιγμα του σε κάθε σημείο του σώματος μου, τα λόγια που ψιθύριζε στο αυτί μου, ενώ έμπαινε μέσα μου ξανά και ξανά... Ο μοναδικός τρόπος που μου έκανε έρωτα... Είχα ξεχάσει πως είναι.

Τα δάχτυλα μου ακουμπάνε πάνω στις κοκκινίλες και δεν μπορώ να αποτρέψω το χαμόγελο από το να αποτυπωθεί στο πρόσωπο μου. Και τι... Και τι δεν θα 'δινα, ώστε να ζήσω ξανά μια τέτοια νύχτα...

Όχι Ζοζεφίνα! Δεν πρέπει να υποκύψω! Αυτό που συνέβη ανάμεσα σε εμένα και στον Αλεξάντερ, ήταν ένα μεγάλο λάθος και δεν πρέπει να επαναληφθεί! Κάθε επαφή μαζί του, ακόμα και μικρή, αποτελεί κίνδυνο για την οικογένεια μου! Δεν μπορώ να ρισκάρω την ζωή της αδερφής μου... Ή του μοναχογιού μου, κι ας είναι δικό του παιδί. Δεν πρέπει να μάθε ποτέ... Πως την τελευταία νύχτα που γίναμε ένα, με άφησε ξανά έγκυο. Γιατί αυτομάτως... Θα γίνουμε στόχοι του υποκόσμου. Και αυτό δεν το θέλω σε καμία περίπτωση. Έτσι θα μαθευτεί και η ύπαρξη του Έντγκαρ επίσης.

Έχω δώσει σκληρό αγώνα, για να μείνει κρυφός. Το σχολείο που πάει, διατηρεί καλά το μυστικό μου και βγαίνει βόλτες μόνο με την Άλις ή την Μαργαρίτα. Και αυτό σε απλές γειτονιές ή σε πολυσύχναστα μέρη που πάνε και όλοι οι κάτοικοι του Λος Άντζελες. Δεν είναι έτοιμος για τα φώτα της δημοσιότητας ο γιός μου... Εγώ θα αποφασίσω ποτέ θα αποκαλυφτεί. Και... Ίσως θα πρέπει να μιλήσω και στον Αλεξάντερ. Μέχρι τότε όμως, δεν πρόκειται να μαθευτεί τίποτα. Θα κάνω ότι χρειαστεί για αυτό.

Φοράω μια ζακέτα που βρίσκω πάνω στην καρέκλα, οι πατούσες μου μπαίνουν μέσα στις χνουδωτές παντόφλες μου και αφού πάρω το κινητό στα χέρια μου, βγαίνω από το δωμάτιο και πηγαίνω προς την κουζίνα κάτω. Χρειάζομαι μια κούπα αχνιστό καφέ για να συνέλθει τελείως ο οργανισμός μου και ακόμα περισσότερο, έχω ανάγκη να μιλήσω στην καλύτερη μου φίλη, η οποία κοιμήθηκε εδώ την νύχτα, για να προσέχει τον Έντγκαρ. Η Λούνα είχε κανονίσει να κοιμηθεί με μερικές φίλες της. Θα γυρίσει το απόγευμα, οπότε έχω χρόνο να μιλήσω με της Άλις, μόνες μας.

𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️Where stories live. Discover now