Josephine's POV
Επόμενη μέρα...
Ο Κρις μου κάνει νόημα με το χέρι του να αρχίζω να μιλάω, διαβάζοντας κάποια αυτά που έχω γραμμένα μπροστά μου.
Όταν μου πρότειναν με τον Αλεξάντερ να κάνω μια εισαγωγή με την φωνή και να κάνω μια εμφάνιση προς το τέλος, ομολογώ πως αγχώθηκα αρκετά. Δεν έχω ξανακάνει κάτι τέτοιο και έχω αρκετό τρακ. Θα με ρωτήσει κάποιος, τότε για ποιόν λόγο δέχτηκα να το αναλάβω αυτό; Η απάντηση είναι μια. Επειδή θέλω να ακουστεί η φωνή μου. Να μιλήσω για αυτό το θέμα και να με ακούσουν. Να εκφράσω την άποψη μου και να με πάρουν στα σοβαρά. Μεταξύ άλλων, θα πάρουν συνέντευξη και από εμένα στο ντοκιμαντέρ και έχω αναλάβει να συζητήσω για κάποια πράγματα με τους αφηγητές.
Ο ρόλος μου πάντως σε αυτό το πρότζεκτ, είναι μεγαλύτερος και σίγουρα πιο δύσκολος. Η δημιουργία των ρούχων και η επιστροφή όλων των απαίσιων αναμνήσεων, προκειμένου να μπορέσω να σκεφτώ καθαρά τι θα πω, με κούρασαν. Όμως δεν παραπονιέμαι. Θα αξίζει τον κόπο. Μια ακόμα προσπάθεια να αλλάξουν τα πράγματα στον κόσμο.
Μου ζήτησαν να χρησιμοποιήσω κάποια πράγματα που έγραψαν οι ίδιοι, αλλά να βασιστώ και στα δικά μου βιώματα, ώστε να μου βγει πιο φυσικά.
Παίρνω μια βαθιά ανάσα και ανοίγω το στόμα μου, αφήνοντας τις λέξεις να ξεχειλίσουν μέσα από αυτό. Τούτη η προσπάθεια, δεν θα πάει χαμένη.
"Πόσες ιστορίες ακούσανε οι άνθρωποι σαν παιδιά, πριν πέσουν για ύπνο την νύχτα; Πόσα μυστικά έμαθαν, πόσα λάθη έκαναν άθελα τους και προσπάθησαν να τα διορθώσουν; Πόσο πόνο να αντέξει μια ανθρώπινη ψυχή; Εσύ, που περιμένεις από τα μεσάνυχτα και μετά να ξημερώσει μια καινούργια μέρα, αποκαλύπτωντας του κινδύνους της, αντέχεις να διασχίσεις τα σκοτεινά μονοπάτια της ζωής, μαθαίνοντας τα σκληρά μυστικά της ζωής; Και αν καταφέρεις να το κάνεις, θα μπορέσεις να τα καταλάβεις; Αγαπητοί κάτοικοι του Λος Άντζελες, θέλω να σας καλωσορίσω σε αυτό το μοναδικό το ταξίδι προς την αλήθεια, μέσα από τα μονοπάτια που λίγοι τολμούν να διαβούν και ακόμα λιγότεροι τολμούν να αντικρίσουν κατάματα. Μέσα από αυτά αυτές τις εικόνες και τις αφηγήσεις, θα γνωρίσουμε εκείνα που με νύχια και με δόντια, προσπαθούν οι άνθρωποι να κρατήσουν κρυφά. Που δεν ειπώνονται από κανέναν. Μαζί, θα ακούσουμε τα λόγια των ταπεινών βιοπαλεστών, που φέρνουν συνέχεια τα πάνω κάτω, ώστε να μπορέσουν να ζήσουν. Θα δωθούν απαντήσεις σε ερωτήματα, τα οποία παραμένουν ανέγγιχτα για πάρα πολύ καιρό μέχρι σήμερα. Η στιγμή να ακουστούν όλοι οι άνθρωποι με ισότητα έχει φτάσει. Είναι ώρα... Να αναδειχθεί η άλλη, μοναδική μεριά της πολυαγαπημένης μας πόλης του Λος Άντζελες" ολοκληρώνω και βγάζω τα ακουστικά, απομακρύνοντας το κεφάλι μου από το μικρόφωνο.
YOU ARE READING
𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️
RomanceΠροσπαθώ να ξεφύγω από το κράτημα του, αλλά με σφίγγει σε τέτοιον βαθμό, που ηδη διαισθάνομαι τα σημάδια στους καρπούς μου. "Άσε με να φύγω παλιό-" Πριν προλάβω να ολοκληρώσω, η πλάτη μου συγκρούεται με δύναμη, πάνω στον σκληρό και μπλε σκούρο τοίχ...