Η Έλξη

1.3K 80 22
                                    

Alexander's POV

Ακουμπάω τα χείλη μου πάνω στα δικά της, αφήνοντας τον εαυτό μου ελεύθερο να κάνει ότι θέλει και ξεχνώντας κάθε όριο που συνήθως βάζω.

Από την πρώτη στιγμή που γνώρισα από το ξανθό θηλυκό, έχω χάσει κάθε έλεγχο του σώματος μου και λειτουργώ ανεξέλεγκτα. Αγγίζω όποια γυναίκα αντικρίσω, όμως δεν αισθάνομαι το ίδιο όπως παλιά. Η ευχαρίστηση μου έχει αρχίζει να χάνεται και μόνο κοντά σε αυτήν την γυναίκα που έχω μπροστά μου... Νιώθω το σώμα μου να παίρνει φωτιά και να ποθεί κάτι τόσο πολύ. Σαν αυτή να είναι η μία.. Και καμία άλλη.

Προσπαθεί να αντισταθεί, αλλά θα μάθει πως δεν τα παρατάω τόσο εύκολα. Δαγκώνω το κάτω χείλος της και αυτή μου δίνει πρόσβαση, επιτρέποντας μας στις γλώσσες μας να χορέψουν. Κάθε αντίσταση που είχα καταβάλει, για να αγνοήσω αυτήν την έλξη, έχει γκρεμιστεί. Νομίζω και της ίδιας, αλλιώς θα προσπαθούσε με νύχια και με δόντια να με διώξει από κοντά της.

Απελευθερώνω τα χέρια της και τα δικά μου, αγκαλίζουν το κορμί της. Τα δάχτυλα μπλέκονται στα μυαλά, παίζοντας τρυφερά με αυτά, χαρίζοντας μου μια γλυκιά αίσθηση. Εμβαθύνω το φιλί της μας, με το πάθος να μεγαλώνει όλο και περισσότερο. Οι παλμοί μου αυξάνονται, με τα χείλη μας να κινούνται ρυθμικά.

Έχω ανάψει πάρα πολύ. Όπως είπα, αυτήν την στιγμή, λειτουργώ τελείως ανεξέλεγκτα. Τα χέρια μου περνάνε μέσα από την μπλούζα της, ταξιδεύοντας στο σώμα της. Το σώμα της είναι... Είναι απλά τόσο τέλειος και ευλύγιστο. Την ανεβάζω πάνω στο γραφείο και τα πόδια της τυλίγονται γύρω από τους γλουτούς μου.

Συνειδητοποιώντας και οι δύο τι κάνουμε, σπάμε απότομα το φιλί και αυτή με σπρώχνει, βάζοντας κάμποση δύναμη, προς τα πίσω, ακουμπώντας ξανά τα πόδια της στο πάτωμα. Και οι δύο, αναψοκοκκινισμένοι, προσπαθούμε να βρούμε τις ανάσες μας και να ηρεμήσουμε από την ήδη αρκετά φορτισμένη ατμόσφαιρα.

"Τι... Τι κάνατε..." ρωτάει με τρεμάμενη φωνή και ακουμπάει τις παλάμες τις στο πρόσωπο της.

"Νομίζω πως ο πληθυντικός πια ανάμεσα μας είναι κάτι γελίο. Είναι ανούσιος" της απαντώ, χωρίς ίχνος συναισθήματος στην φωνή μου, κάτι που δείχνει να την τρομάζει. Νιώθω το σώμα μου να σφίγγεται και νιώθω απαίσια που μίλησα ξανά έτσι.

"Ωραία... Για ποιόν γαμημένο λόγο με φίλησε;!" ουρλιάζει έξαλλη, σταυρώνοντας τα χέρια της κάτω από το στήθος της, με το κοκκίνισμα στα μάγουλα της να έχει παραμείνει στην θέση του.

𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️Where stories live. Discover now