Μέρος 2ο💙💜💙💜💙💜

422 34 18
                                    

"Τι είναι πιο δυνατό μέσα μου; Ο θυμός των αναμνήσεων... Ή η αγάπη που αισθάνομαι, όταν κοιτάζω τα σοκολατί σου μάτια;" τον ρώτησε και πλησίαζε με γοργό βήμα προς το μέρος του, βλέποντας και αυτός έκανε το ίδιο.

Άφησε τα χέρια του να αγγίξουν το πρόσωπο της και έγειρε το κεφάλι της, για να απολαύσει το άγγιγμα του. Τώρα συνειδητοποιούσε στην καρδιά της... Πόσο πολύ το είχε ανάγκη αυτό, έστω και τόσα χρόνια μετά.

"Το... Το εννοείς;" ρώτησε και αυτός πίσω, ακουμπώντας το μέτωπο του πάνω στο δικό της και με την καρδιά του να χτυπάει πιο γρήγορα από ποτέ.

Η απάντηση της... Θα σήμαινε πάρα πολλά, όποια κι αν ήταν. Ήλπιζε όμως από τα χείλη της, σε μερικά δευτερόλεπτα θα έβγαινε το πολυπόθητο ναι. Το ναι, που θα του έδινε την συγχώρεση. Το ναι, που θα σηματοδοτούσε μια νέα αρχή για εκείνους. Αυτό το ναι, θα τον έκανε για άλλη μια φορά τον πιο ευτυχισμένο άντρα στον κόσμο. Θα τα κατάφερναν αυτήν την φορά.

***

Έπειτα από τον χωρισμός τους, η Ζοζεφίνα άφησε τα πάντα πίσω και ξεκίνησε μια καινούργια ζωή, μαζί με την αδερφή της. Έριξε όλο της το βάρος στο να την στηρίξει, ώστε να μπορέσει να περπατήσει ξανά.

Ταυτόχρονα, η καριέρα της εκτοξεύτηκε και έφτασε στο αποκορύφωμα. Γίνεται μια από τις μεγαλύτερες σχεδιάστριες μόδας στον κόσμο, με πάμπολλες επιτυχίες. Ως μια πασίγνωστη προσωπικότητα πλέον, δεν περνάει απαρατήρητη. Τα φώτα της δημοσιότητας βρίσκονται συνεχώς από πάνω της και όσο κι αν δεν της αρέσει, έχει μάθει να το διαχειρίζεται και να κρατάει τα προσωπικά μόνο για την ίδια.

Αν μπορεί βέβαια να θεωρηθεί πως έχει προσωπική ζωή. Η ίδια την έχει καταργήσει και έχει αφοσιωθεί σε άλλα πράγματα, πολύ πιο σημαντικά για την ίδια. Τα διάφορα φλερτ που είχε, δεν τα άφησε να εξελιχθούν σε κάποια σχέση. Δεν την ενδιαφέρει να καλοπεράσει. Άλλα έχουνε πλέον αξία στην ζωή της.

Από την άλλη μεριά, ο Αλεξάντερ παραμένει ο ιδιοκτήτης της μεγαλύτερης εταιρείας παραγωγής ταινιών και σειρών του κόσμου. Η δουλειά του πάει προς το καλύτερο και τα κέρδη του αυξάνονται συνεχώς. Το όνομα του παραμένει πρώτο σε αυτόν τον χώρο.

Παράλληλα όμως, έχει απομακρυνθεί από τα φώτα της δημοσιότητας και ότι συνεπάγεται μαζί τους. Μετά την φυγή του μεγάλου του έρωτα, άλλαξε εντελώς τρόπο ζωής. Εγκατέλειψε της πολυτέλειες και, αν και έχει την δυνατότητα, προτιμάει την απλή ζωή, διατηρώντας παρόλα αυτά τις ανάγκες του. Η μόνη έξοδος του αφορά την εταιρεία και ελάχιστες εμφανίσεις. Δισεκατομμυριούχος ναι μεν, ζώντας όμως όπως όλοι.

𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️Where stories live. Discover now