Θα Το Κάψουμε Απόψε!

1.5K 85 35
                                    

Τον βλέπω να σημειώνει κάτι σε ένα χαρτί και έπειτα, με μηχανικές κινήσεις, να το τοποθετεί μέσα σε έναν φάκελο, τον οποίο βάζει στο συρτάρι. Στρέφει ξανά τα μάτια του πάνω μου και εγώ βάζω μια τούφα πίσω από τα μαλλιά μου.

"Χμ... Δεσποινίς Ράινχαρτ, από ότι διάβασα στο βιογραφικό που μου ετοιμάσατε, και από ότι βλέπω, έχετε σπουδάσει στο καλύτερο πανεπιστήμιο της Καλιφόρνιας. Βγάλατε εξαιρετικούς βαθμούς... Αλλά δεν βλέπω καμία προϋπηρεσία σε κάποια άλλη εταιρεία... Ή να έχετε εργαστεί ως ιδιωτική στυλίστρια κάποιου celebrity... Πείτε μου λοιπόν, γιατί να σας προσλάβω; Τι πιστεύετε πως μπορείτε να καταφέρετε, προς όφελος της Sergud Studios;" με ρωτάει και μπορώ να πω, πως η προηγούμενη ερώτηση με ενόχλησε κάπως. Δηλαδή, οκ, δεν έχω προϋπηρεσία κάπου, όμως μπορώ να τα καταφέρω. Και θα του το αποδείξω.

"Κύριε Σέργουντ... Γνωρίζω πολύ καλά τα κατά που έχει αυτή η περίσταση. Και κατανοώ την ανησυχία σας, για το αν μπορώ να ανταπεξέλθω, μιας και ποτέ μου δεν έχω εργαστεί πάνω σε αυτό που σπούδασα. Ήταν πολύ δύσκολο για την οικογένεια μου, από όλες τις απόψεις, να στηρίξεις τέτοιου είδους σπουδές και περάσαμε πολύ δύσκολα. Όμως διάλεξα αυτήν την κατεύθυνση, γιατί το αγαπώ με όλη μου την καρδιά. Είναι το πάθος και όταν έχω έμπνευση, δίνω όλο μου το είναι, κάνοντας το καλύτερο που μπορώ. Τα λάθη είναι κάτι το αναμενόμενο, μιας και όλοι οι άνθρωποι κάνουν, όμως θα είμαι πάντα προετοιμασμένη για αυτά και έτοιμη να δεχτώ τις συνέπειες τους. Και νομίζω... Και διορθώστε με εάν κάνω λάθος... Πως αυτό είναι το πιο σημαντικό" λέω, ολοκληρώνοντας τις σκέψεις μου και αυτός ανεβάζει τα χέρια του πάνω στο γραφείο, σταυρώνοντας τα, χωρίς να πάρει τα μάτια του από πάνω μου. Παίρνω μια βαθιά ανάσα, και με έχοντας σταθερά και τα δικά μου μάτια μάτια του, συνεχίζω.

"Με άλλα λόγια, αν μου δώσετε αυτήν την ευκαιρία που ζητάω, σας υπόσχομαι πως είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω κάθε δυσκολία και να φέρω ης πέρας κάθε δουλειά που θα μου ανατεθεί, όσο περίπλοκη και αν είναι. Γιατί έτσι και αλλιώς... Το επάγγελμα είναι από μόνο του, με την καλή έννοια μεν, περίπλοκο" του λέω και το ύφος του από παρατηρητικό, αλλάζει σε σκεπτικό.

Εύχομαι μόνο... Να μην έχω κάνει κάποιο λάθος και να άφησα να την μοναδική ευκαιρία που είχα για δουλειά, να ξεγλιστρήσει μέσα από τα χέρια μου.

Χωρίς να πει κάτι, σηκώνεται από την θέση του και με πλησιάζει, κρατώντας έναν φάκελο στα χέρια του. Τεντωνει το χέρι του.

𝓈𝓉𝓎𝓁𝒾𝓃𝑔 𝓁𝑜𝓋𝑒 ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora