@bielinska.l
Lubi to 33mata, 33tadeo i 324 innych użytkowników
bielinska.l white mint💙
Zobacz wszystkie komentarze: 10
33mata szkoła i korki
33szczepan też lubię te fajkiChłopak siedział w jadalni szeroko uśmiechając się do telefonu. Od jakiś pięciu minut wpatrzony był w nowo udostępnione zdjęcie dziewczyny i nie mógł oderwać od niego wzroku.
- Co ty się tak szczerzysz? - zapytał ojciec chłopaka uważnie mu się przyglądając.
- Co? - zapytał odrywając wzrok od telefonu - Eee, nic - odparł odkładając go na stół - Po prostu Tonley napisał, że dostał Merca na urodziny i obiecał, że pojeździmy razem z chłopakami - wyjaśnił, choć nie był to prawdziwy powód jego uśmiechu.
- O proszę - odparł pan Matczak biorąc łyk kawy - Ty też, byś mógł sobie już zrobić prawo jazdy, to bym już miał dla ciebie prezent na święta.
- Nie mam czasu na to teraz - odparł - Już mam nagraną prawie całą epkę, teraz tylko na tym się skupiam.
- Teraz to powinieneś się skupiać tylko i wyłącznie na maturze - powiedziała matka chłopaka wchodząc do pomieszczenia - Obstawiam, że Lila już zaczęła powtarzać materiał.
Chłopak słysząc imię blondynki spojrzał lekko zdziwiony ma swoją mamę. Co prawda wiedział , że kobieta bardzo ją polubiła a wręcz mógł powiedzieć, że uwielbiała ją, ale nigdy wcześniej nie wspominała o niej w jakichkolwiek rozmowach.
- No Lila to już zaczyna panikować - odpowiedział - Ale nie dziwie jej się, w końcu chce zdawać biologię i chemie plus pisać międzynarodowa maturę wiec ma zapierdol trochę - odparł - Znaczy przewalone - poprawił się kiedy zobaczył wzrok swojej mamy.
-Oj Michał - westchnęła czarnowłosa - Mam nadzieje tylko, że ta cała muzyka nie odciągnie cię od matury.
- Spokojnie mamo - odparł biorąc łyk herbaty.
Jak miał być szczery, na tą chwile w ogóle nie przejmował się maturą. Najważniejsze było dla niego wydanie epki i zaczęcie działać w kierunku muzyki. Widział, że jego mama nie do końca była zachwycona jego pomysłem i często mówiła o tym głośno, ale widział także, że mimo to go wspierała i chciała aby mu się udało. Natomiast jego tata już od samego początku cieszył się na jego pomysł, i to własne on jako pierwszy poznawał jego teksty i plany związane z muzyką.
- A tak właściwie, to co tam u niej? - zapytał pan Matczak.
- No dobrze - odparł lekko zmieszany - Ostatnio u nas była, i pomagała mi w nagrywkach.
- O proszę - odezwała się kobieta uśmiechając się.
- Widzę już ten twój uśmiech - powiedział Michał nie dając jej możliwości dokończyć swojej wypowiedzi - Ona jest tylko moją przyjaciółką i w dodatku zna się trochę na muzyce i doradza mi w nie których sprawach.
CZYTASZ
Bukiet papierosów||Mata
Fanfiction-Dlaczego nigdy mnie nie lubiłaś?-zapytał. -Zawsze myślałam, że wolisz zadawać się z laskami, które mają kilka zer na koncie, a nie pracują w Nero-powiedziała opierając się o barierkę. -Przynajmniej zadając się z tobą dostaje darmowe kanapki z ogórk...