- Czyli mówisz, że w końcu twój zabrał twoją mamę na te obiecane wakacje? -parsknęła śmiechem, siekając czekoladę.
- Weź cały czas nie mogę uwierzyć, że założyli się o nasz związek - odparł zażenowany wsypując mąkę do miski.
- Jakby nie patrząc, chłopaki też się o to założyli - mruknęła.
- No ale, to są chłopaki - powiedział - A moi rodzice, to już przesada - odparł oburzony, na co Lila się zaśmiała - Leżą sobie teraz gdzieś na Malediwach, bo moja mama dobrze obstawiła.
- Ale im zazdrościsz - stwierdziła patrząc na niego.
- Wcale nie - zaprzeczył - Po prostu nie mogę uwierzyć, że założyli się o jebane wakacje - uderzył w dłonią w blat, co ponownie rozśmieszyło Lilę.
Nagle po kuchni rozniósł się dźwięk przychodzącego powiadomienia z Instagrama. Blondynka od niechcenia złapała za telefon i wywróciła oczami czytając powiadomienie.
mataa..fp33 prosi o zgodę na obserwację.
33mataaa prosi o zgodę na obserwację.
Po tym jak Michał został ogłoszony oficjalnym członkiem SBM i wydał Brum Brum, zyskał on bardzo dużo nowych fanów, przez co jego Instagram bardzo szybko urósł w bardzo krótkim czasie. Jednocześnie, konta chłopaków także zyskały dość sporo nowych obserwujących, jedynie konto Lily pozostawało bez zmian, ze względu iż miała je ustawione na prywatne, jednak mimo to codziennie dostawała dziesiątki próśb od nie znanych jej osób, co już powoli zaczynało ją irytować.
- Twoi fani, robią się powoli wkurzający - odparła, odkładając telefon z powrotem na blat - Dziś dostałam już chyba dziesiątą prośbę o zgodę na obserwacje. Nawet nie wiem skąd oni mnie wytrzasnęli.
- Jesteś oznaczona, na którymś moim zdjęciu - odparł - A jak cię to wkurza, to zmień je na publiczne - wzruszył ramionami.
- Nie - powiedziała - Szanuje sobie prywatność - wyjaśniła - A nie będę jej miała, jeżeli twoi fani będą mnie obserwować, zresztą wtedy musiałabym usunąć nasze wspólne zdjęcia.
- Czemu? - zapytał zdezorientowany, odrywając się od robienia babeczek.
- Ludzie dowiedzieliby się, że masz dziewczynę - wzruszyła ramionami - A na razie nie chcę aby o mnie wiedzieli - wyjaśniła - Już widzę, jak te wszystkie twoje fanki mnie wyzywają tylko dlatego, że jestem twoją dziewczyną.
To była jej największa obawa, odkąd Michał stał się rozpoznawalny. Bała się co pomyślą o niej fani i choć wiedziała, że to są przypadkowi ludzie w internecie, których nigdy nie spotka to mimo wszystko bała się ich reakcji. Miała gdzieś z tyłu głowy, że fanki Michały mogłyby po niej jechać tylko dlatego, że jest dziewczyną Maty i nie mając żadnego innego powodu. Chciała też uniknąć zbędnych komentarzy o tym, że jest z Michałem tylko i wyłącznie dla sławy lub pieniędzy, dlatego też jej konto pozostawało cały czas prywatne.
- Chłopaków nie wyzywają, że są moimi kolegami - odparł szukając miksera.
- No właśnie, bo chłopaki są twoimi kolegami - odparła akcentując ostatnie słowo - No i są przystojni, więc pewnie większości dziewczyn się oni podobają.
- No a ty jesteś ładna - powiedział patrząc na nią - Założę się, że gdyby ludzie się o tobie dowiedzieli na pewno byliby tobą zachwyceni - zapewniał ją - Ale szanuje, że chcesz uniknąć medialnego szumu, który i tak pewnie za jakiś czas zyskasz.
- To mnie pocieszyłeś - mruknęła wsypując czekoladę do miski.
- No wiesz, mimo wszystko ludzie niedługo się dowiedzą, że jesteś moją menadżerką, a jak przyjdą koncerty to będą cię znali jako moją hypemankę - odparł podchodząc do niej.
CZYTASZ
Bukiet papierosów||Mata
Fanfiction-Dlaczego nigdy mnie nie lubiłaś?-zapytał. -Zawsze myślałam, że wolisz zadawać się z laskami, które mają kilka zer na koncie, a nie pracują w Nero-powiedziała opierając się o barierkę. -Przynajmniej zadając się z tobą dostaje darmowe kanapki z ogórk...