💎 قسمت صد و چهار 💎

3.6K 1.6K 539
                                    

-یری شی می‌شه قرار ساعت پنج رو زنگ بزنی منتقل کنی شیش؟ باید این حسابرسی‌ها رو امضا کنم و تا دقیق چک نشن نمی‌تونم.

-بله قربان.

-و می‌دونم وظیفه تو نیست ولی می‌شه یه قهوه قوی هم برام سفارش بدی؟ دیشب خوب نخوابیدم و دارم گیج...

-من میارم.

با صدای جونگ‌کوک جفتشون چرخیدن و قبل از اینکه سوهو بتونه چیزی بگه پسر مومشکی از سالن دویده بود بیرون. معذب لبخند زد و نگاهش رو به یری داد.

-ممنونم. بگو بیارتش داخل.

زیر لب دوباره تشکر کرد و همین‌طور که دوباره با خستگی ورقه‌های تو دستش رو چک می‌کرد راه افتاد سمت دفتر کار مشترک بکهیون و خودش و فقط در رو هول داد و واردش شد.

-سورپرایز!!!

با شنیدن این صدا چشم‌هاش شوکه بالا اومدن روی دوست مونقره‌ایش نشستن. چند لحظه مات پلک زد و بعد حس کرد بار سنگین روی دوشش یهو سبک شد. بکهیون با نیش باز اومد سمتش و محکم بغلش کرد و باعث شد برگه‌های حسا‌برسی بین بدن‌هاشون مچاله بشن ولی وکیل جوون واقعا به این مسئله اهمیتی نمی‌داد و فقط دوستش رو بغل کرد. بکهیون زیاد اهل بغل‌کردن‌های این مدلی نبود و وقتی این حرکت رو می‌زد احمق بودی که ردش کنی.

-اوه بیبی خوشگلم خیلی خسته شده؟ پای چشم‌هاش هم که گود افتاده! ولی نگران نباش. دیگه رئیس برگشت و می‌تونی استراحت کنی.

بکهیون با شوخی گفت و حتی موهاش رو به هم ریخت و بعد راه افتاد سمت میز کارش و فقط همین چند دقیقه رفتار زیادی شوخ و شنگ برای سوهو لازم بود که بفهمه دوستش انگار حس و حال خوبی نداره. ولی واکنشی نداد و با خستگی خودش رو روی مبل انداخت.

-چرا بی‌خبر برگشتی؟

همین‌طور که جای فرورفتگی عینک روی بینیش رو ماساژ می‌داد پرسید و بکهیون از پشت میزش نگاهش کرد.

-اگه خبر می‌دادم که دیگه سورپرایز نبود.

مرد مونقره‌ای با لبخند گفت و بعد خم شد و از زیر میز یه پاکت بزرگ رو برداشت و اومد سمتش.

-برای توئه.

سوهو با تعجب دوستش رو نگاه کرد و بعد پاکت رو جلو کشید و با دیدن یه بطری شراب قرمز واقعا گرون ابروهاش بالا رفتن.

-برای چی؟

-چون خیلی دوستت دارم و این مدت جای منم کار کردی.

سوهو تکخندی زد و دوباره به عقب تکیه داد.

-نیازی به تشکر نیست. خودت هم می‌دونی. با علاقه انجامش دادم.

-آره. ولی منم با علاقه این رو برات خریدم.

بکهیون با چرب‌زبونی همیشگی خودش جواب داد و باعث شد لبخند روی لب‌های سوهو پررنگ‌تر بشه.

💎••SpotLight••💎Where stories live. Discover now