💎 قسمت صد و بیست و یک💎

4K 1.3K 1.7K
                                    


مرسی که بعضی‌هاتون با درک‌نداشتن و فشار آوردن بهم باعث میشید قلبم آخر کاری بشکنه. دیگه نه توقع ووت دارم نه نظر. فقط لطف کنید چرت و پرت بارم نکنید. مرسی

💎💎💎💎💎💎💎

-این صدای چیه میاد؟ داری چی‌کار می‌کنی؟

بکهیون اصلا و ابدا مایل نبود جواب این سوال دوست منتظرش پشت گوشی رو بده. حتی خارج‌شدن این سوال از بین لب‌های سوهو باعث شد یه حجم کوچیکی از حرارت به پشت گردن و گوش‌هاش هجوم بیاره. سریع دست از کاری که داشت می‌کرد کشید و گوشیش رو از روی اپن برداشت و از حالت اسپیکر خارجش کرد.

-صدای چی؟

با اعتمادبه‌نفس کامل سوال کرد. واقعا امیدوار بود سوهو از این موضوع دست بکشه و برگردن سر مکالمه خودشون. ولی ظاهرا دوستش قصد این رو نداشت.

-انگار داشتی یه چیزی خورد می‌کردی... داری آشپزی می‌کنی؟

سوال سوهو انقدر پر از شوک و ناباوری بود که انگار تصور بکهیونی که داره آشپزی می‌کنه از محالاته. بدون اینکه متوجه بشه اخم کرد.

-انقدر عجیبه؟

نتونست جلوی خودش رو بگیره و سوال کرد. شاید بهتر بود باز هم انکار کنه ولی حرصش گرفته بود و همین مانعش شد.

-اوه خدای من!

سوهو با شوک خالص و یه صدای واقعا بلند پشت گوشی داد زد و بعد شروع کرد به خندیدن.

مرد مونقره‌ای هوفی کرد و فقط پشت میز آشپزخونه جا گرفت و چشم‌هاش رو تو حدقه چرخوند. به‌نظر خودش که اصلا عجیب نبود و سوهو داشت گنده‌اش می‌کرد.

-اگه قراره به خندیدن ادامه بدی فقط قطع کنم!

بعد از یه دقیقه تحمل صدای رو اعصاب دوستش زیر گوشش کلافه غر زد.

-نه... صبر کن... باهات کار داشتم...

سوهو بین خنده‌هاش نامفهوم درخواست کرد و بعد چندتا نفس عمیق کشید تا خودش رو آروم کنه.

بکهیون واقعا داشت سعی می‌کرد بزرگواری کنه و منتظر بمونه ولی خنده‌های سوهو قطع‌شدنی نبودن. خودش هم باورش نمیشد صرفا این واقعیت که داره آشپزی می‌کنه این‌طوری دوستش رو بخندونه.

-دارم قطع می‌کنم!

با ساکت‌نشدن صدای خنده پشت خط از لای دندون‌هاش گفت و سوهو یه صدای عجیب غریب داد که شبیه نه بود و بعد چند لحظه هیچ صدایی نیومد. ظاهرا دوستش گوشی رو پایین آورده بود تا اول خودش رو کنترل کنه.

-خب داشتم می‌گفتم...

بعد از تقریبا نیم‌دقیقه سوهو این‌بار با یه صدای خشدار به حرف اومد و بکهیون همین‌طور که داشت لب‌هاش رو روی هم فشار می‌داد منتظر شد.

💎••SpotLight••💎Where stories live. Discover now