10. Rodinná setkání

96 6 0
                                    

Alice se dívala na zasněženou zahradu vily a uvažovala jak hodně se jim život v posledních letech změnil. Sid byla šťastná ve vztahu s Adamem a za pár měsíců si ti dva konečně řeknou ano. Dlouho přemýšlela, proč se ti dva nezasnoubili už dávno, ale pak mluvila se Sid a došlo jí to. Ti dva si dávali čas na pořádný a hluboký vztah než pokročil dál. Adam by to býval udělal už dávno, ale ona chtěla počkat než se vyřeší jeho škola, Amazonie a než i ona sama bude na škole víc usazená. Nakonec loni v létě se to stalo a ona oslavovala spolu se všemi v rodině. Sid doslova zářila štěstím a už se i od Josefa dozvěděla, že ti dva mluví o dětech a to jí dělalo skutečně šťastnou. Měli krásný domov který si vytvořili jako oázu svojí lásky a navíc poslední roky přinášeli štěstí a lásku i mezi jejich přátelé a kolegy. Sidonie se pomalu stahovala z vedení firmy a Eduard měl mnohem víc pravomocí. Za poslední roky firmu ještě rozšířili a zvětšili. Ed byl v druhém ročníku na vysoké a zrovna si užíval semestr v zahraničí, ale už se těšil zpátky domů a hlavně k Sandře. Měla z těch dvou opravdovou radost a navíc jí těšilo hlavně to jak byl spokojený Ed. Sandra byla milá dívka, která si plnila sen i proti vůli svého otce. Ten se ani za ty poslední roky nesmířil s tím, že odešla z gymnázia a šla na cukrářku.

Došla do kuchyně a vzala si jeden z mini zákusků, které jim na dnešek Sandra upekla. Byla talentovaná a navíc jí to opravdu bavilo, možná i díky tomu jí teď Sidonie pomohla získat místo v místní vyhlášené výrobně cukrovinek. Tak nějak v ní viděla obraz Sid před lety a kam vlastně to všechno mohlo vést, kdyby se nevzepřela. Sandra naštěstí nakonec dělala to co jí bavilo, ale přišla tím o otce. Naštěstí Radek ho zdatně zastoupil a Sandra jí nedávno svěřila, že to byla tátova volba a to on s tím bude muset žít. Těšila se až se Ed vrátí a Sandra se zase začne víc usmívat. Hodně jí teď připomínala Sid v době, kdy Adam odjel nakonec skoro s dvouhletým zpožděním do amozonie. Nakonec tam jel částečně i pracovně a s velmi úspěšným závěrem. Uzavřel i všechno kolem smrti rodičů a to těšilo hlavně Josefa. Ona sama byla spokojenější než v posledních letech, protože najednou si i se Sidonií mnohem lépe rozuměla. Loni tu udělali menší i větší změny interiéru a celého domu a Sidonie nechala volbu čistě na ní. Všem se to moc líbilo a ona byla opravdu spokojená i v manželství. Jakoby ten klid v rodině a všechno kolem zase vrátili tu starou jiskru i mezi ní a Eduarda. Víc si užívali společný čas i když to bylo třeba i jen na obyčejné večeři ve městě. Často taky chodila do zoo a ráda se stavila nejen za Sid, ale občas vytáhla na kávu i Anežku. Všichni se teď hlavně těšili až bude mít Sid po obhajobě bakalářské práce a budou to s ní moct oslavit.

Eduard sledoval Alici v kuchyni a pak k ní došel, aby jí mohl obejmout a dát pusu. "Jak vidím Sandra se překonala. Lákal jsem i Stáňu s Radkem, ale mají vlastní plány a Sandra je v práci jestli jsem to dobře pochopil." "Ano je a ona je tam tak nadšená, jsem strašně ráda, že jí to Sidonie zařídila." "Zná se s majitelkou dlouhé roky a tak to byla maličkost navíc si tam Sandru všichni moc chválí. Má nadání a hlavně je opravdu pracovitá. Nakonec už za pár týdnů se jí vrátí Ed a to bude ještě spokojenější." Alice se na něj usmála a tak věděl, že oba myslí na to samé. Ti dva byli spolu moc spokojení a jemu to dělalo radost stejně jako to, jak moc šťastná byla Sid s Adamem. "Edovi už se taky stýská a jinak volala Sid, že dorazí asi za půl hodiny. Přeci jen toho sněhu napadlo opravdu hodně." "Mluvil jsem včera s Adamem a ten zmetek jí ve škole zase dělal peklo. Vážně lásko doufám, že má plán na pořádnou pomstu až mu to Sid dovolí." "Jak ho známe tak jsem si jistá, že to bude dokonale naplánované a rozhodně hodně potupné." Eduard věděl, že v tomhle má Alice pravdu a snad to opravdu bude stát za to. On sám rád pomůže pokud by bylo jak.

Během půl hodiny už dorazila i Sid s Adamem a Josefem. Máma se už taky dostavila do obýváku bylo fajn mít všechny takhle tady doma. Sid vypadala trošku unaveně, ale moc spokojeně. Poslední dva dny ve škole byly asi hodně náročné. Sid došla k tátovi a sledovala jak se děda s Adamem o něčem baví s babičkou. Máma byla v kuchyni a dokončovala oběd a rozhodně odmítla pomoc. "Jsem ráda, že si můžeme odpočinout tady u vás. Poslední týden byl trochu hektický a navíc Adam už definitivně řeší co s Bobem." "Divím se jak dlouho to vydržel, protože dělat ten chlap pro mě letěl už dávno." "Já to chápu tati, ale ono zrovna k hadům a plazům někoho sehnat není jednoduché. Teď se nám, ale naskytla skvělá příležitost. Michal se chce ucházet o místo u nás a navíc je Adamův velký fanoušek." Eduard se zasmál a zadíval se na na budoucího zetě na druhé straně místnosti. "Tenhle fanoušek ti asi nevadí tolik jako jeho fanynky." "Nedělej si ze mě legraci tati. Víš jak je to šílené muset ty holky poslouchat jak na Adamem doslova slintají?" "Holčičko on má oči jen pro tebe a vždycky to tak bude. Jinak pokud by tvůj spolužák nastoupil tak by se mu jen ulevilo." "To rozhodně, protože Bob už štve úplně všechny a v pondělí to chce Adam už s paní ředitelkou definitivně vyřešit." Sid se na tátu usmála a pak šla do kuchyně za mámou. "Já vím, že pomoc nechceš, ale můžu ti dělat společnost." "To budu moc ráda a vypadáš sice unaveně, ale spokojeně." "Jsem tak šťastná mami, hlavně i díky tomu jak skvělé je to v práci. Prostě mi to tam pomáhá si odpočinout od učení." "Na začátku se mi to moc nelíbilo, ale teď vidím, že Adam měl pravdu a svědčí ti to." Sid mámu objala a pomohla jí s obědem ke stolu. Takhle rodinná setkání bylo něco co si užívala každý rok víc a víc.

Tajemství ze zooKde žijí příběhy. Začni objevovat