70. Jsem tak šťastná

48 7 0
                                    

Sid seděla na posteli v Adamově tričku a užívala si hodně pozdní večeři, protože přesně jak jí Adam slíbil dokončil co odpoledne začal. Měli za sebou úžasně něžné milování a ona byla tak neskonale šťastná. Adam byl splněním všech dívčích snů a ona pořád byla vděčná osudu, že měli možnost být spolu. Taky jí napadlo, že opravdu občas stačilo tak málo a nic z toho všeho by se nestalo a oni by třeba vůbec nemuseli být spolu. Teď si všimla jak si Adam přečetl zprávu na telefonu a usmál se. "Nějaké dobré zprávy?" "Píše Marie, že ten malý prcek už si dal konečně říct. On i Jitka jsou v pořádku." Sid se usmála a natáhla se, aby dala Adamovi pusu. "No hurá, teda napínal nás vážně pořádně, chudák Adélka už si taky dělala starosti. Marie musí být blahem bez sebe, když si člověk uvědomí čím si s Vojtou museli projít v jeho mladí a pak to všechno kolem smrti Káji." "Pořád si pamatuju, když to policie přišla Vojtovi oznámit. Naštěstí všechno zvládl a on a Jitka si k sobě našli cestu. Břéťa vždycky říkal jak skvělá ženská to je a že pro Petra jí bylo škoda. Teď je šťastná a mají s Vojtou úžasný vztah." "S tím musím souhlasit, prostě život je někdy bolestný, ale dává nové šance a oni je opravdu využili. Marie bude teď pár dní doma?" "Jo bude jsme tak domluvení a já s tím počítám." Sid se usmála a pak se dívala jak Adam sklidil zbytky večeře a odešel s tácem dolů.

Adam odnesl tác dolů do kuchyně a uklidil zbytky po večeři. Jak se vracel zpátky nahoru chvilku se zastavil na schodech a díval se na fotky které tu měli vystavené. Zobrazovali krásně to jak jejich vztah postupoval a za chvilku už sem přibudou fotky z jejich svatby. Díval se na fotku z večírku kam ho Anička vzala krátce po tom co utvořili pár. Fotila je Alice a on měl tu fotku vážně rád. Teď došel zpátky do ložnice a zadíval se na Aničku jak sedí na posteli a došel až k ní a zase si jí přitáhl do náručí. Hned mu vyšla vstřik když ji začal líbat a on si to opravdu užíval. Za chvilku jí zase sundal jeho tričko, které si vzala a posel ji krk a linii pod ním drobnými polibky. Pak se jen nechali unášet společnou vášní až dosáhli na vrchol rozkoše. Anička mu pak odpočívala v náručí a jen pomalu se jí zklidňoval dech. Hladil jí rukou po zádech a byl tak rád, že našel ženu jako je ona. Miloval každou část její osobnosti a věděl jistě, že nikdy by nikoho nemohl milovat tak jako jí. Nakonec s ní v náručí došel do koupelny a dopřáli si společnou sprchu. Sid si po společné sprše vzala jednu ze svých oblíbených košilek a sledovala jak si Adam vzal kraťasy na spaní. "Musím říct, že tenhle večer je úžasný a hlavně máme čas jen na sebe. Tolik si to užívám." "Já taky miláčku." Adam jí pak v náručí odnesl do postele, aby mohli jít spát.

Brzo ráno se Sid vzbudila a zjistila, že Adam ještě netypicky spí. Poslední roky se mu spaní zlepšilo a nebudil se tak hrozně brzo jako kdysi. Opatrně vstala a vzala si župan. Došla potichu do kuchyně, aby mohla připravit snídani. Ještě se taky podívala na email od babičky, která jí psala informace ohledně léta. Chtěla jen, aby až bude mít čas jí napsala kdy budou mít volno s Adamem, aby si mohli udělat nějaký hezký prodloužený víkend ve vile. Taky jí psala kdy ona pojede na dovolenou a kdy to stejné udělají máma s tátou. Byla ráda, že jí pořád zahrnovali do těchto věcí a ona tak měla možnost si zařídit volno a trávit čas i s nimi. Taky jí babička psala, že s tátou zase dělali nějaké investice a psala, že použila i její fondy. Ona i Ed měli svěřenecké fondy a nechávali na babičce a tátovi, aby o ně pečovali. Akcie a hlavně nákup nemovitostí šel vždycky mimo ní, ale prostě to bylo lepší než aby peníze jen tak leželi. Teď ji zaujala informace, že koupili pár řadových domků v nové části Dvora. Očividně teď bylo dobré nemovitosti kupovat a zhodnocovat je. Naštěstí ona ani Adam nepotřebovali žádné další peníze, protože jich i tak měli dost. Ona měla slušný plat a hlavně Adam měl jak plat v zoo, tak na katedře a ještě příjmy z patentů. Nakonec babičce napsala základní informace a napadlo jí se zeptat jak vypadají ty domky co koupili a jestli by jí k tomu nemohla něco poslat.

Postupně připravila snídani a uvažovala jestli to co jí napadlo by bylo možné. Ty domky byly nedaleko odtud a ona věděla jak vypadají z venku, ale nikdy neřešila nic víc. Možná by něco takového bylo fajn pro Kristýnu, protože ta pořád toužila po bydlení se zahradou i kdyby byla jen malinká. Dominik a Michal už možná taky budou uvažovat o společném bydlení až se Dominik zotaví po operaci. No nechá si jako možnost o tom uvažovat. Teď dala ještě vařit kávu a rozhodla se jít vzbudit Adama. Než to ovšem stihla už se objevil v kuchyni. "Měla jsi mě vzbudit abych ti mohl pomoct." "Udělala jsem to ráda sama a ty jsi si odpočinul. Myslím si, že si to zasloužíš po včerejším večeru." Sid doufala přesně v reakci, které se jí dostalo. Adam se usmál hned si ji přitáhl do náručí a pořádně ji políbil. "Kdybychom nemuseli do práce tak bych moc rád i pokračoval. Takhle se spokojím s tím, že se ti večer líbil tak jako mě." Sid se usmála a pak si společně sedli ke snídani, kde Adamovi řekla o tom co jí napadlo ohledně zpráv od babičky. "No rozhodně by to bylo fajn řešení. Teď určitě ještě budou ve vile, protože Dominik bude po té operaci potřebovat pomoc a pak jim to můžeme nabídnout jako možnost. Třeba se do té doby vyřeší i to kolem Kristýny a Karola." "Tam se do toho vůbec nebudu plést, ale byla bych ráda kvůli nim oběma." Sid doufala, že by mohli být spolu, ale to bylo teď jen na nich.

Tajemství ze zooKde žijí příběhy. Začni objevovat