Už bylo hodně po půlnoci, když si Michal došel na chvilku sednout k Sid. "Vážně to ještě dáváš? Možná by jste už měli jít." "Klid Mišáku, kdybych byla moc unavená půjdeme. Mě stačí když si můžu pohodlně sednout a jen si užívám jak se všichni baví. Mámu s tátou jsem před chvílí zase viděla na parketu. Tohle jsme s Adamem tak moc chtěli a splnilo se nám to. Všichni slaví, baví se a je to prostě jedna velká párty." "No když to řekneš takhle tak je to fakt. Prostě si jen o tebe dělám starosti." "Já vím a jsem za to ráda, ale vážně jsem v pohodě. Teď si to za chvilku natrénuješ u Terezky a pak přijdou dvojčata. Bude z tebe báječný strejda." "Moc se na to těším a víš je úžasné jak se můj a mámy život změnil příjezdem sem. Tolik jsme tady toho získali. Hlavně lásku, přátele a teď i velkou rodinu, která se za chvilku rozroste." "Tohle místo má zvláštní atmosféru a když dovolíš si přiznat, že chceš být šťastný tak se to prostě tak nějak stane. Někdy to není lehké a trvá to, ale o to lepší to pak je. Většina z nás to neměla ve vztazích lehké, ale zároveň jsme nikdy na lásku nepřestali věřit." "Je to vážně úžasné no já jdu najít Dominika a zkusíme ještě něco z Radkova umění." Sid se usmála a dívala se jak zmizel do nedalekého stanu. No láska tu vážně byla všudy přítomná a rozhodně to bylo úžasné. Teď k ní taky na chvilku přišla Alena.
Alena si na chvilku sedla vedle Anny. "Jen hlásím, že jeden z kluků doprovodil Terezku domů, protože jsme se shodli, že samotná vážně nepůjde." "Díky moc Álo, dokonce jsme ji nabízeli možnost přespat tady, ale jak říká chce vlastní postel a já ji chápu." "Jinak neboj holky sice už šílí, ale budu je držet trochu na uzdě. Mluvila jsem s tvojí mámou a ta nám pak pomůže udělat nějaký sezam ze kterého se bude vybírat, aby jsi neměla tunu zbytečností." "Bože děkuju, protože já už se pomalu začala bát, že nám ani celý pokoj nebude na ty věci stačit." "V klidu úplně to chápu a dáme si pozor. Jsme nadšené a to vážně hodně, ale všeho s mírou. Jen teda asi možná bude fajn jeden náhradní kočárek přímo sem do zoo?" Sid se na Alenu podívala a musela se začít smát. "Jasně chápu, přivezu prcky v sedačkách a vy si je dáte do kočárku a prostě zmizíte na procházku." "Tak nějak by se nám to líbilo a ty budeš mít možnost dělat chvilku co budeš chtít. Všichni chceme pomoct, ale budeme se řídit tím co chceš." Sid Alenu objala a byla tak ráda, jak jsou všichni nadšení. Nakonec jí sledovala jak doběhla za Janou a bylo vidět jak si obě dnešní večer užívají. Prostě to dopadlo opravdu skvěle a všichni se báječně bavili. Adam došel za Aničkou a sedl si k ní. Pomalu se někteří hosté začali trousit domů a všichni se chodili rozloučit a děkovali za úžasný večer. Taky jí potěšilo, že kytici chytila Monika a bylo vidět jak se Lubor rozzářil. No pár svateb je letos určitě ještě čeká. "Lásko až budeš chtít jít domů tak stačí říct."
Adam se natáhl a dal Aničce pusu. "Za chvilku to stejně asi rozpustíme a prostě jsem ráda, že se všichni tak skvěle baví. Hlavně tu s námi mohli být všichni naší kolegové a to pro mě moc znamená." "Mám to stejně a víš nějak si myslím, že tohle je to nejlepší co jsme mohli vymyslet. Pořádný večírek a hlavně se všemi které máme rádi." "No každopádně já se teď vážně těším až si doma sundám šaty, protože Eliška už mi je musela trochu povolit, nebylo mi to příjemné." "Anni miláčku tak já to zařídím a pojedeme domů, koneckonců všichni čekali, že zmizíme už kolem půlnoci." "já jsem ráda, že jsme tu zůstali tak dlouho a taky jak se baví i Raul. Ten na takové akce moc není a tak je skvělé ho takhle vidět. Jinak Adame já asi opravdu už budu chtít jít domů, ale chci se se všemi ještě rozloučit." "Jak si paní Hrušková přeje." Usmál se a ještě jí dal pusu a pak šel najít Alici a Eduarda a domluvit se s nimi, že už vezme Aničku domů. Samozřejmě to hned začali organizovat a během půl hodinky se zvládli se všemi co tu ještě byli rozloučit a zamířit k sobě domů. Dneska mají dům jen pro sebe, protože děda bude v hotelu tak jako Aničky rodina. O konec akce se postará najatá firma a to bylo prostě skvělé. Párty firma taky hned kolem šesté ráno všechno složí a uklidí, aby se mohla zoo normálně otevřít. Jen pak ještě během dne sundají světýlka, ale to už můžou dělat za provozu. Teď opatrně doprovodil Aničku k autu a posadil ji na sedadlo. Alena s Eliškou zkontrolovaly, ze mají všechno a mohli vyrazit domů za mávání všech co tu ještě byli.
Sid se nechala od Adam odnést do domu a teď stáli v obýváku a jen tak se líbali. "Takže co teď chceš dělat a rovnou říkám, že tě klidně rovnou jen uložím do postele." "Chci sprchu a pohodlné oblečení a pak bych v té posteli prosila společnost." "Tvoje přání je mi rozkazem mladá paní." Sid se smála, když ji Adam v náručí vynesl do ložnice a opatrně ji pomohl ze šatů. Pak ji nechal jít do sprchy s tím, že přinese ještě věci z auta. Příjemná tepla voda, byla přesně to pravé co potřebovala. Před tím se jí podařilo vyndat ozdoby z vlasů a s Adamovou korsáží je nechala ležet v koupelně v misce s vodou. Měla domluvené, že si kvítky nechá zalít do epoxidu jako památku. Teď si vzala příjemnou bavlněnou košilku na tenkých ramínkach v tmavě fialové barvě. Koupila si jí na dnešní večer, protože chtěla něco hezkého a zároveň pohodlného. Adam vyndal z auta všechno potřebné a krabici s věcmi z hotelu a hostiny dal do lednice. Měli tam pár zákusků, aby si je mohli ještě dneska dát. Taky tam měli připravené věci na snídani a jen ráno rozpeče pečivo. Prostě se o ně starali a chtěli ať mají všechno hotové. Teď došel nahoru a slyšel, že Anička je ještě ve sprše. On si došel do koupelny u pracovny a dal si taky rychlou sprchu. Nakonec si vzal pohodlné kalhoty od pyžama v černé barvě a došel do ložnice zrovna, když vyšla Anička z koupelny. Brala mu dech v nádherné fialové košilce. "Anni jsi tak nádherná a já tě tolik miluju." "Taky tě miluju můj manželi." Sid se usmála a začala Adama líbat. Tohle byla jejich noc, plná lásky štěstí a první kdy jsou manželé.
ČTEŠ
Tajemství ze zoo
NouvellesDěj navazuje na 75 díl seriálu, ale pak má jiný vývoj. V povídce se také posouváme o čtyři roky do předu. Sid je studentkou na pražské vysoké škole. Teď zrovna se potýká s učivem posledního ročníku před obhajobou bakalářské práce. Pendluje mezi Pra...