Půlka týdne jen uktojila další čas z čekání na svatbu a Sid si uvědomila jak hrozně moc se těší. Dneska byli s Adamem ve vile na večeři a upřímně měla co dělat, aby nikdo nic nepoznal. Místo večeře by totiž nejradši zamířila tak maximálně do postele. Byla vážně unavená, prostě teď se po práci vážně těšila domů a navíc se s láskou nechal Adamem opečovávat. Taky byla nakonec výhoda, že Eliška znala pravdu a tak mohla pomáhat, když například jako dneska se jí udělalo dopoledne zle a musela odběhnout ze zázemí. Svedly to na to, že Eliška zapomněla zkontrolovat zavření výběhu. Teď pozorovala jak se Adam báječné baví s jejím tátou a zároveň s nimi byl i Raul. Ed a Sandra si užívali sluníčko na Krétě a podle fotek byla hlavně Sandra úplně nadšená. Zvládá maturitu na samé jedničky a všichni na ní byli právem pyšní. Chtěli to s ní i oslavit, ale ona nechtěla nic velkého a tak byli jen na večeři. Chápala jí celkem přesně, že jako největší oslavu bere čas s Edem na zasloužené dovolené. Teď si šla sednout k mámě do kuchyně, protože ta připravovala poslední část večeře. "Sid vážně jsem mohla udělat něco lepšího." "Mami my s Adamem tvoje pečené kuře milujeme a říkala si ať si řeknu co máš vařit." Už si nechala pro sebe, že teď by se po pečeném kuřeti doslova umlátila. Naštěstí měli u náměstí báječnou masnu kde měli i teplé věci a pekli tam právě kuřata. Adam jí tam pro ně pravidelně chodil.
Alice se dívala na dceru a uvažovala co je na ní jinak, ale nic jí nenapadlo. Hlavně byla ráda, že vypadala vážně šťastně a určitě to mělo co dočinění s blížící se svatbou. "Vážně nechceš, abych jela s tebou na zkoušku šatů? Mimochodem myslela jsem si, že už jsi jí měla mít minulý týden." "Bylo potřeba to přehodit a mě to nevadilo a nemusíš, protože vy teď máte ta důležitá jednání s italskými partnery a Eliška se nabídla, že se mnou pojede." "Tak dobře holčičko já jen chci, aby bylo všechno perfektní." "Mami klid všechno bude dokonalé a bude to ten nejúžasnější den." Alice se usmála byla ráda jak moc se Sid těší. Snad taky brzo po svatbě přijdou s novinkou o těhotenství. Strašně moc se těšila až ta doba přijde a dokonce už i Sidonie vyzvídala jestli už náhodou není Sid těhotná. Teď s její pomocí vzala poslední věci a s ostatními si sedli k večeři. Sid byla ráda, že už sedí vedle Adama a má tak v něm potřebnou oporu. Hlavní pro ní bylo, že má jídlo podle své chuti. Teď taky děda vytáhl něco co ona sama už dneska ráno řešila s Michalem. "Mluvil jsem s Karolem a ten začíná uvažovat jak zařídit bydlení. Rozhodně to teď není praktické pro nikoho natož pro Terezku, která by navíc už pomalu měla myslet na zařizování věcí pro miminko." "Anička dneska ráno mluvila s Michalem a on a Dominik teď bydlení řeší taky takže Sidonie mohla by jsi mi prosím dát poklady k tomu bydlení o kterém jsi mluvila?"
Adam byl rád, že se tohle všechno už nějak vyřeší, protože bylo nad slunce jasnější, že to začíná spěchat. Od Michala s Aničkou věděli, že Karol teď byl vlastně každý den u Kristýny a Terezka je sama v jeho bytě. Všiml si jak ostatní u stolu úplně neví co se děje. "Mám to připravené a je to ta druhá řadovka s těmi menšími byty. Tam už je všechno vesměs hotové jen chybí vymalování některých pokojů a hlavně tam krom kuchyní není nábytek." "Super babi a moc děkujeme tohle pro ně bude úplně ideální a myslím si, že to všechny nadchne. Michal mi říkal, že by si rádi našli něco nějak blízko sebe. Hlavně říkal, že určitě hlavně máma by pak Terezce pomáhala až se to malé narodí." Adam byl rád jak se to všechno posunulo správným směrem a tohle bydlení bude pro ně ideální. Řadovka se třemi byty. Nic velkého, ale bohatě to bude stačit. Každý domek měl dvě patra a dole byl obytný prostor s technickým zázemím. Nahoře pak měl každý dva pokoje s koupelnou u každého pokoje. "No každopádně jim to nabídneme a uvidíme co na to řeknou, rozhodně Terezka i Kristýna s Dominikem budou nadšení z možností zahrady. Michal chce to co se bude líbit Dominikovi a Karol to má s Kristýnou stejně." Sid se usmála na Adama a zároveň mu pod stolem stiskla ruku. Upřímně už byla vážně unavená a potřebovala domů do postele. Naštěstí Adam byl muž činu a po večeři se zdrželi jen chvíli. Svedl to brzké ranní vstávání kvůli zámořskému hovoru.
Doma si pak Sid dala sprchu a zalezla si do postele. Za chvilku se tu objevil i Adam a přitáhl si jí do náručí. "Měl jsem strach, že mi tam u večeře usneš." "No moc k tomu nechybělo, ale výhoda bude, že až to řekněme tak prostě budou večeře dřív a ne až v sedm. Teď je to na mě vážně pozdě." "Hlavní je, že jsi měla kuře, protože ty bez něj teď nemůžeš být." "To je fakt, ale vem si, že třeba Adélka byla doslova posedlá oříškovými pomazánkami to je to kuře asi přeci jen lepší." "No je fakt, že je jednla po skleničkách, vždycky když jsem přišel k ní do kanceláře měla nějakou na stole." "Adame já jsem teď tak spokojená. Máme všechno co jsme kdy chtěli a hlavně teď už se blíží den naší svatby a to je něco co je pro mě tak moc důležité." "Lásko pro mě taky. Miluju Tě, miluju naše miminka a hlavně jsme spolu a není nic důležitějšího." Sid se usmála a nechala si dát ještě pusu. Adam se po chvilce podíval a zjistil, že Anička už usnula. Bývala teď opravdu po celém dnu unavená, ale spíš než z námahy to prostě bylo jen z toho jak se její tělo přizpůsobovalo těhotenství. Zatím na ní nebylo nic patrně ani teď, ale přeci jen on i ona si jedné věci všimli. Musela se vzdát už dvou svých oblíbených košil, protože je nezapla přes prsa. No čas prozrazení tohohle krásného tajemství byl blízko a on už se toho nemohl dočkat. Políbil jemně Aničku do vlasů a taky se nechal přemoci spánkem.
ČTEŠ
Tajemství ze zoo
Short StoryDěj navazuje na 75 díl seriálu, ale pak má jiný vývoj. V povídce se také posouváme o čtyři roky do předu. Sid je studentkou na pražské vysoké škole. Teď zrovna se potýká s učivem posledního ročníku před obhajobou bakalářské práce. Pendluje mezi Pra...