80. Muž v černém

75 7 0
                                    

Adam stál na konci dlouhé chodby vedoucí k učebnám a byl částečně krytý za jedním sloupem. Zároveň stál tak, že se mu podařilo to co plánoval a Anička ho viděla než zašla do učebny, aby obhájila svoji bakalářskou práci. Prostě jí chtěl dopřát tu možnost ho vidět ještě než půjde a dát jí tak najevo, že tohle jen a jen pro ni. Teď za sebou uslyšel kroky a uviděl docenta Vinklera. "No tak podle toho co mi Daniel psal tak Slovák zuří. Navíc jeden z jeho oblíbených studentů vyletěl jak namydlený blesk." "No tak to má blbý a ještě se to teď všechno jen a jen zhorší." Adam si teď stoupnul tak, že ho muselo být vidět i z chodby a zaznamenal, že odezva byla okamžitá. "Sakra nikdy dřív jsem to tak moc nevnímal jako dneska, ale ty jsi s tím musel počítat. Řekl bych, že muž v černém je teď předmětem jejich rozhovoru." Adam se usmál a byl si jistý, že je to pravda což mu navíc teď potvrdila zpráva od Michala. Ta byla dost výstižná a věděl, že mu to nebude vadit a muži vedle sebe ji ukázal. Ještě štěstí, že je Sid už vevnitř, protože by tady normálně tekla krev. "Rozhodně jsem s tím počítal a rozhodně je to trochu dětinské, ale Anička si to zaslouží za všechno co od nich musela poslouchat." "Já to naprosto chápu a teď bychom asi měli jít blíž. Mimochodem nechceš mi konečně říct co vlastně je to co má Slovák na děkana?" "Ne, ale jsem si jistý, že on sám ti to pak řekne."

Michal seděl na chodbě a čekal jak dopadne Sid. Aktuálně měl ale vážně strašný problém se soustředit, protože poslouchat ty řeči jakmile se objevil Adam bylo nad jeho síly. Bože vážně tu Sid ještě být tak některá z těch holek snad skončí i v nemocnici. Bylo to doslova nechutné a většina se týkala toho jak z Adama sundat to super černé oblečení a skončit s ním klidně v babinetu na stole. Poslal mu i zprávu a všiml si, že ji ukázal docent Vinklerovi. Rozhodně mu to nevadilo, ale teď vážně uvažoval kde Adam to oblečení vzal. Musel mu ho asi přivést Karol protože to jediné dávalo smysl. Už pochopil, že na sebe ti dva byli úžasné napojení a Adam prostě věděl, že tohle Sid potěší a hlavně ho viděla než zašla, protože on si ho všiml, když si šel zase sednout. Teď se tu taky vedla diskuze, že jestli takhle Adam chodí pořád má určitě na každém prstu několik ženských. No každopádně byl čas se připravit a tak si vyndal z batohu malou kameru a dal si jí do kapsičky na saku. Nebyla skoro vidět, ale záběr byl skvělý a on to ještě zkontroloval na telefonu. Taky se podíval na hodiny na zdi a věděl, že Sid je teď přibližně v půlce doby obhajoby. Zrovna ho upoutala jedna spolužačka s tím, že je tady i děkan a nějaká žena s ním. Otočil se tedy směrem kam ukazovala a poznal děkana a jeho ženu. Pomalu se blížili k místu kde stál Adam s docentem.

Sid seděla v učebně a měla za sebou prezentaci svojí práce a věděla, že předseda komise i druhý přísedící jsou nadšení. Slovák se tak jak se dalo čekat mračil a rozhodně měl mizernou náladu. Hodlal si jí vybít na ní, ale to měl debil prostě smůlu. Taky v učebně byla doktorka Landová, docent Čepička, Karol a docent Frynta. Slovák se teď snažil jí nachytat na některých tématech její práce, ale neměl sebemenší šanci. Prostě všechno věděla a měla na všechno správnou odpověď. Jana Landová sledovala jak se Sid postýká s obhajobu svojí práce a byla tak nadšená. Taky ji uklidnilo, když jí teď pošeptal docent Čepička, že je úžasná. Michal Straka před chvilkou taky svoji práci obhájil a tak měla i s dalšími třemi studenty z předchozích dní stoprocentní úspěšnost. Bylo jí jasné, že Slovák jí tohle dá potom sežrat, ale už jí to bylo jedno. Přes léto vezme rozum do hrsti a zváží svoje možnosti. Manžel ji řekl, že jí bude podporovat ať se rozhodne jakkoliv. Taky slyšela, že je tu doktor Hruška a nějak prostě čekala, že Slovák bude jedním z jeho posledních členů do jeho týmu. Zároveň si, ale byla jistá, že možná jen kvůli jeho pracovním věcem, protože lidsky ho nemohl vystát. Jenže tyhle projekty byly moc důležité a na osobní preference tam prostě nebylo místo. Ona sama přemýšlela se zkusit zeptat Adama jestli by třeba nebyla možnost i nějaké externí neplacené pozice. Ráda by se prostě posunula pracovně, ale to zkusí až to všechno tady skončí. Teď poslouchala jak Sid zdatně odpovídá na všechny otázky a byla na ní vážně pyšná.

Martin Slovák zuřil a nemohl si prostě pomoct. Před chvílí neprošel další jeho student a teď před chvílí musel nechat projít Straku. Sid Novotná teď vypadal až moc sebejistě a on si byl jistý, že prostě najde něco co by jí mohl vytknout a na čem by jí nachytal. Tak moc se rychle snažil něco najít a neměl prostě co. Navíc z ní měl pocit jako by se mu vysmívala a to ho doslova vytáčelo. Taky předseda zkušební komise byl její prací doslova okouzlen a ptal se teď docenta Frynty jestli je v plánu vydání práce což mu ten debil potvrdil. Zkusil teď ještě jí nařknout z toho, že podobné věci nemůže mít ověřené. Sid se musela držet aby se nezačala smát, protože teď aktuálně jí Slovák nařknul z toho, že část výzkumu nemá podpořený. Tak tohle si vážně užije. "Tuto studii prezentoval na konferenci už předloni doktor Hruška s jeho americkým kolekou doktorem Stonem. Oba byli členy expedice do Amazonie kde se jim to podařilo jak zdokumentovat tak potvrdit následně při odchovech v San Diegu. Pokud jste tuto studii nečetl o moc se ochuzujete pane doktore." Sid viděla jak se předseda komise začal málem smát a musel hodně maskovat, že ho opravdu pobavila. Teď taky potvrdil její slova. "Studii o které slečna Novotná mluví já osobně znám a je přímo skvělá. Vaše celá práce je precizní a velice podrobná moc se těším na její vydání." Sid se usmívala, protože věděla, že uspěla a taky jí to během okamžiku komise potvrdila. Měla to, zvládla obhajobu a teď je čas na definitivní potupu Slováka. Tohle teď bude obrovská zábava.

Tajemství ze zooKde žijí příběhy. Začni objevovat