84. Oddechový čas

84 6 0
                                    

Na chodbě už zbylo jen pár lidí a Sid za to byla ráda. Teď si stoupla s Adamem vedle Michala, hned potom co jí konečně mohl taky obejmout a gratulovat jí. Nechala Adama aby jí ze zadu objímal a cítila se tak prostě skvěle. "Adame musím říct, že radši nechci vědět kam až by jsi zašel, kdyby nepřestal. Nebo tam bylo něco o čem teď nemáme ani tušení." Sid se trochu natočila, aby na Adama viděla a všimla si jak se usmál než docentu Vinklerovi odpověděl. "Nebylo potřeba zacházet dál, upřímně jsem doufal, že ani tohle nebude nutné, ale zavinil si to sám. Jinak samozřejmě, že jsou věci o kterých nikdo nemusí nic vědět. Prostě teď je nejdůležitější, že jsme se toho chlapa zbavili." "Anni lásko ještě chvilku a pak pojedeme domů. Michale chceš jet s námi nebo..." "Domluvil jsem se s Karolem, že se svezu s ním, takže o mě si nedělejte starosti." Sid byla vlastně ráda, že budou mít s Adamem čas jen na sebe. "Hlavně to večer s oslavami nepřeháněj, protože zítra ráno nás to oba čeká v práci." "No upřímně díky, že jsi je přesvědčila až na zítra, protože dneska chci mít klid a moc bych si to neužil." Sid chtěla ještě něco říct, ale zrovna se vrátila doktorka Landová s děkanem a bylo vidět, že on je veselejší a těšilo jí, že i ona se usmívala. Děkan měl prostě možnost jí říct pravdu a zároveň se jí chtěl prostě omluvit. Teď došli k nim a Jana se usmála na ni i Adama.

Adam si všiml, že profesor Čepička, který tu s nimi zůstal se asi chce na něco zeptat, což se mu taky potvrdilo. "Upřímně vám to dvěma moc přeju a i hodně chápu proč jste to tajili, ale vážně Sid nechcete teď pokračovat ve studiu?" Moc ho teď potěšila Aničky odpověď. "Teď aktuálně ne, ale od začátku to bylo mojí volbou. Adam mě podporuje ať se rozhodnu jakkoliv a já vím, že až přijde ten správný čas tak se sem vrátím. Teď je pro mě důležité užít si soukromý život." "Anička má pravdu, protože až řekne, že chce zpátky, budu jí podporovat jak je to půjde." Adam si teď všiml, že Jana Landová o něčem přemýšlí a došlo mu velmi rychle, že se neorientuje ve jménech. "Jano nic si z toho nedělejte až budete jezdit k nám do zoo zvyknete si. Anička slyší na obě jména." Jana se podívala na Sid a Adama a pak si poslechla jak sami řekli velmi krátkou verzi toho proč Adam používá Annu a ostatní Sid. Musela uznat, že jí to hodně překvapilo. "Jak řekl Adam jsem zvyklá na obě jména a Michal si už taky rychle zvykl." "Tak dobře já jen abych třeba nebyla úplně mimo a tak moc se těším na ten projekt. Taky Adame jak jsem pochopila tak gratuji k postu ředitele." "Je to čerstvé, tedy pro veřejnost. Umožní mi to věnovat se naplno projektu a zároveň práci koordinátora. Pavilon je v nejlepších rukou Karola a Michala takže jsem naprosto spokojený."

Markéta byla tak ráda jak to celé dneska dopadlo a upřímně nejvíc jí těšilo, že Sid a Adam už nemusí tajit, že jsou spolu. Bylo naprosto fascinující sledovat pohledy jejích spolužaček, když to odhalili. Tohle se vážně muselo zažít, protože to byla pecka. Teď počkala než Adam odešel stranou s docent Fryntou a Vinklerem a došla k Sid, aby jí mohla taky gratulovala. "Jsem tak moc ráda, že jsi to zvládla, ale přiznám se, že mi ta naše občasná káva bude chybět." "Do dvora to není nijak daleko a můžeš za námi kdykoliv přijet. Klidně i na víkend, vždycky se tam najde možnost kde můžeš být a já budu ráda, když přijedeš." Markéta se usmála a napadlo jí, že třeba o prázdninách by si mohla užít dovolenou v safari parku. Měli krásný hotel i další možnosti ubytování a jí by se to asi hodně líbilo. "No o prázdninách bych si mohla udělat konečně čas na pořádnou dovolenou a proč ne v safari parku. Teď se ovšem už nemůžu dočkat až tam přijedeme všichni na tvoji a Adamovu svatbu." "Víš tohle mě těší asi nejvíc, že už se to blíží a já teď krom svojí normální práce už nebudu mít nic jiného na práci. Uklidím si pracovnu a konečně budu mít čas jen tak normálně fungovat." "To je vždycky dobrá volba a musím říct, že jsem ráda, že Adama napadlo sem zavolat manžela Jany." Sid se podívala po dotyčných a naprosto musela souhlasit. "On se držel stranou dlouho a teď mohl konečně vidět potupu toho chlapa a to je velké plus. Navíc doktorka Landová bude úžasnou posilou Adamova týmu." Sid věděla, že dneska vyhráli na plné čáře.

Adam stál stranou s docent Fryntou a Vinklerem a taky jim teď řekl ať dál neřeší co má na Slováka. Nakonec se k nim přidal děkan a poprosil oba kolegy, aby šli s ním. Adamovi bylo jasné, že jim chce říct celou svoji část tohohle všeho. Zůstal stát stranou, protože k němu přišla Patricie a poprosila ho, aby ho mohla obejmout což jí rád splnil. "Děkuju, ne za sebe, ale za manžela. Chápu, že jste nemusel zařídit to, že se to nikdo další než komu to chce říct nedozví, ale jsem za to vděčná." "Jak jsem řekl tohle je mezi vámi a já nevidím důvod to vytahovat na světlo. Teď budete mít klid a děkan dá na fakultě všechno do pořádku. Vyhrajeme teď všichni a to je pro mě nejdůležitější." "Chápu dobře, že nikomu neřeknete co víte, ale beru to. Mimochodem vybral jste si úžasnou ženu pro život." "Toho jsem si vědom a věřte mi, že z vlastní zkušenosti vím jak jste vy ženy velkorysé. Ubližujeme vám a odmítám vás a přesto nám dáváte další šance, takže i z toho důvodu chápu proč jste se zachovala tak jak jste se zachovala. Anička trpělivě čekala mnoho měsíců, než jsem si byl schopný přiznat, že ji miluju. Teď máme před svatbou a to je něco díky čemu chci, aby byli šťastní i lidé kolem mě." Patricie se usmála a dívala se jak Adam došel zpátky k Sid. Ta dívka byla úžasná, neuvěřitelně talentovaná jak věděla od manžela a vidět je spolu jí jen řeklo, že se musí opravdu hluboce milovat. Skutečná hluboká láska dává člověku náhled v určitých věcech a Adam Hruška to věděl. No teď spousta lidí dostala nové šance a pro ostatní včetně ní samé teď nastal oddechový čas. Adam došel k Aničce dal jí pusu a objal ji, za chvilku pojedou domů a užijí si jeden druhého.

Tajemství ze zooKde žijí příběhy. Začni objevovat