25. Tak jo žárlím

113 7 0
                                    

Sid stála opřená o zeď nedaleko školy a čekala než jí Adam vyzvedne. Nikdy jí nevyzvedával přímo u školy, ale většinou nahoře nad školou, protože tím směrem mířilo jen málo studentů. Taky byla výhoda, že měli auto s tmavšími skly a tak nikdo neviděl co neměl. Michal se rozloučil hned u školy a šel směrem dolů ulicí. Pořád si dělal starosti o maminku a ona přemýšlela jak by mu mohla pomoct. Teď se zadívala na hlouček spolužaček a zase měla ten pocit jako ve třídě. Jasně slintaly nad Adamem už dlouho, ale teď to nabralo stupeň, který už úplně nezvládala. Prostě žárlila i když k tomu neměla jediný důvod. Možná to nebyla úplná žárlivost, ale jen touha říct jim, že patří jen a jen jí. Zahlédla teď jeho auto a jakmile zastavil u ní tak nasedla aniž si jí někdo všiml. Adam se rychle propletl uličkami kolem školy a zamířil směrem z Prahy. Když byli daleko od školy tak jí Adam vyrušil z myšlenek tím, že zajel na jedno volné místo a zastavil. Pak se k ní otočil a začal jí líbat čímž jí dost vyvedl z míry. "Radši ani nechci vědět co si teď myslíš, protože vím jistě, že to souvisí s tím co se dělo ve třídě." Adam si všiml jak byla Anička mimo když nasedla a tak jakmile byla možnost zastavil, aby si mohli promluvit. "Tak jo žárlím, ale ony byly dneska vysloveně..." "Anni miláčku slibuju, že až obhájíš práci tak bude každý s jistotou vědět, že patříš ke mě. Být to na mě klidně bych to řekl už teď."

Sid se zastyděla, že mu přidělává starosti. "Promiň Adame, je toho teď nějak moc. Ta hádka na chodbě a ty řeči dneska nejsou zrovna fajn kombinace. Nechci, aby jsi si myslel, že ti nevěřím nebo něco takového jen je to už mimo to co jsem asi byla ochotná snášet." Sid se nechala obejmout a cítila jak jí Adam jemně hladí po zádech. Potřebovala prostě cítit jeho blízkost. Sama se rozhodla, že tuhle hru dohrají až do konce a tak to musí zvládnout. Nakonec Adamovi i neochotně řekla co holky říkaly. "Anni miláčku, já vím moc dobře, že ti to vadí dokonce už i Karol to komentoval a Jana se jako žena za to dokonce cítila špatně. Ony to přehánějí už nějakou dobu a ty jsi teď prostě jen ve stresu jak se blíží konec školy a tak to hůř snášíš. Co kdybychom si někde koupili něco dobrého a pak si udělali hezký večer?" "Tak jo a promiň mi to. Myslela jsem, že to mám pod kontrolou a pak prostě..." Adam se usmál dal jí prst na rty a pak ji umlčel polibkem. "To nic miláčku konec toho všeho už se blíží. Karol nastoupí jen co bude mít kde bydlet. Michala zlanaříme v pondělí a pak už se přiblíží konec školy a tím už budeme jen spolu bez těchto starostí." "Miluju tě a jsem s tebou a díky tomu jaký jsi tak moc šťastná." Sid se usmála nechala si dát ještě pusu a pak vyrazili směrem domů. Prostě se to všechno najednou nahromadilo a muselo to ven. Měli dneska oslavovat a ne se zabývat tím co se jí teď dělo v hlavě.

Doma si šla dát Sid sprchu a za chvilku se jí Adam rozhodl dělat společnost. Nakonec nechali průchod svojí vášni a lásce. Rozhodně se ta sprcha protáhla víc než čekala, ale bylo to tak úžasné. Tahle stránka jejich vztahu byla vždycky skvělá. Po sprše ji Adam zabalil do osušky a sám si omotal ručník kolem boků. Pak jí vzal do náručí a posadil ji na stolek u umyvadel. "Vždycky pro mě budeš jen ta jediná Anni. Čekal jsem na tebe celý život a teď jsi se mnou a nikdy neudělám nic čím bych to ohrozil. Já naprosto chápu proč se cítíš tak jak se cítíš. Nemůžeš říct, že jsme spolu a přesto by jsi tak moc chtěla. Ještě pár týdnů a pak už to bude vědět každý, stejně jako to jak moc tě miluju." "Jsi ten nejúžasnější chlap na světě a jsem do tebe zamilovaná víc než kdy dřív. Prostě se to nahromadilo a já nevěděla co s tím, ale mám tebe a ty víš jak na mě." Sid si všimla jak se Adam šibalsky usmál. "Možná bych si dal říct i další kolo, ale začínám mít trochu hlad. Ovšem to neznamená, že jsem s tebou pro dnešek skončil." Sid zalapala po dechu když jí při těch slovech Adam zajel rukou nahoru po stehně a jemně ji začal laskat. Pak jí dal pusu a nechal ji v koupelně. Bože někdy jí Adam ještě i po těch letech dovedl šokovat a to v tom nejlepším slova smyslu. Nakonec si vysušila vlasy a oblékla si pohodlnou sukni co nosila doma a tričko.

Adam nechal Aničku v koupelně a v šatně na sebe hodil tričko a tepláky. Byla najednou dneska tak nejistá a on jí chtěl potěšit což se mu naštěstí podařilo. Vášeň mezi nimi byla pořád stejně silná jako na začátku jejich vztahu, ale občas jí museli dát stranou kvůli práci a nedostatku času. Dneska si užijí ještě úžasný večer a zítra mají den jen pro sebe. Tohle přesně Anička teď potřebuje a jemu to taky pomůže se uvolnit od stresu z nové pozice a přípravy projektu. Dal do trouby přihřát pastýřský koláč co si koupili cestou a nalil jim oběma víno. Za chvilku se Anička objevila a vypadala prostě skvěle. Hned k němu došla a objala ho. "Krásně to tady voní a vážně mám hlad." "Už to bude teplé tak si sedni já to nandám a nechci slyšet žádné námitky." Adam jim nandal jídlo na talíře a pak si společně sedli, aby si užili večeři. "Víš myslím si, že prostě toho teď na nás oba bylo hodně a nějak si myslím, že jsem na tebe přenesl i část svých starostí. Anni miluju tě." "Taky tě moc miluju a možná máš pravdu, že toho teď prostě jen bylo moc najednou. Zítra máme volno užijeme si hezký den. Navíc dnešek se mi teď moc líbí." Po jídle si Adam přitáhl Aničku na klín a užíval si její blízkost. "Moc se mi líbí ta sukně co máš na sobě, ale ještě víc by se mi líbilo kdyby si ji neměla vůbec." "Tak v tom se naprosto shodneme." Sid začala Adama líbat a užívala si jak jí zajel rukou pod sukni a pak se i s ní v náručí vydal do ložnice. Další úžasné milování je pak oba nechalo bez dechu a užívali si společnou odeznívající vášeň.

Tajemství ze zooKde žijí příběhy. Začni objevovat