Sid se s láskou a pýchou dívala na Eda jak čeká než k němu dojde Sandra uličkou. Nakonec se opravdu rozhodli vzít rychle na malém obřadu s rodinou a pár přáteli a pak uspořádají báječnou párty s grilováním u Raulových rybníků. Malý decentní obřad tady v zoo byla skvělá volba a umožnila jim to zároveň oslavit i s lidmi tady. Ráno sem přivezli dorty a chlebíčky a tak si to všichni moc užili. Za tu dobu co Sandra v zoo pomáhala hlavně u Radka si jí všichni oblíbili. Prostě to bylo dokonalé a ona za to byla moc ráda. Zkontrolovala pohledem děti a byla ráda, že oba jsou zřejmě plně zaměstnané hrazdičkami na kočárku a stačí jim to ke spokojenosti. Navíc je měl Adam hned u sebe a tak nehrozilo, že by byli sami. Ed se na ni teď podíval a usmál se. Slušelo mu to v obleku a vedle něj stál jeho kamarád už od střední, který s ním teď studoval i na vysoké. Sandra se trochu bála jestli řekne ano, ale požádala jí, aby jí šla za svědka. Udělal to moc ráda a vzpomínala teď na dobu kdy jí tu poprvé začala vídat. Byla tu celá jejich rodina a nejbližší kamarádi a kolegyně Sandry včetně paní Sýkorové. Taky tu byl její otec s partnerkou a ač ho to možná bolelo musel se smířit s tím, že ji nepovede k oltáři. Sandra s tím vším bojovala a ač chtěla, aby jí vedl Radek, kterého to sice těšilo, ale nepřišlo mu to úplně správné, tak nakonec zvolila to co jí přišlo nejlepší a půjde uličkou sama.
Teď se taky na konci uličky objevila a pomalu se vydala směrem k nim. Měla krásné jednoduché šaty pokryté tylem a končili malou vlečkou. Jemný krátký závoj jí moc slušel a dotvářel dokonalý vzhled nevěsty. V rukou držela nádhernou kytici kde převažovaly její milované tulipány. Teď došla k nim a podala jí kytici, aby se s Edem mohli držet za ruce. Adam se díval na scénu před sebou a hodně vzpomínal na den kdy se s Aničkou brali. Za pár týdnů to bude už rok a každý den, týden a měsíc byl prostě úžasný. Sandra a Ed si teď vyměnili svatební sliby a prstýnky. Krásná malá svatba byla dokonalým výsledkem plánování žen v rodině. Teď je paní starostka prohlásila za muže a ženu a dali si první manželské políbení. Podíval se na Aničku a všiml si slz které se jí objevily v očích. Byla dojatá a tak moc šťastná, že se ti dva dneska berou. Děti si užívali čas v kočárku a bylo jim zatím úplně jedno, že ke strejdovi teď mají tetu i oficiálně. Až přijde čas tak se budou moc radovat z přítomnosti dalších dětí v rodině, ale jak sami Sandra i Ed říkali na to je dost času. Nakonec byl čas na gratulace a on si teď přitáhl Aničku k sobě a dal jí pusu. "Tak moc jim to sluší a je to takhle tak dokonalé." "Láska je vždycky dokonalá a oni se milují a jsou teď jen ještě víc šťastní." Adam si všiml jak se Anička usmála a pak ho pořádně objala.
Později se pak všichni přesunou do salonku v hotelu, aby si užili báječné jídlo a mohli oslavovat. Alice stála teď stranou a dívala se jak se Ed a Sandra ještě fotí a budou mít díky Robertovi moc krásné vzpomínky na dnešní den. Všimla si, že Sid k ní teď přišla i s kočárkem. Obě její vnoučata spala a očividně je zdejší situace vůbec nezajímala. "Koukám, že už zase spí." "Jsem ráda, že vydrželi vzhůru na hlavní focení a asi je to unavilo. Mám z nich takovou radost mami." "Já taky holčičko a prostě je to takhle správně. Vy oba jste si našli partnery na celý život, které milujete a oni milují vás. Jako máma si nemůžu přát víc." Sid mámu objala a pak ji nechal jít za tátou. Měla pravdu, že víc si člověk jako rodič nemůže přát. Dívala se na štěstí kolem sebe a uvažovala jak moc je teď spokojená. Adam se bavil s dědou a zároveň viděl i všechny kolem jak se baví. Anička se bavila o něčem s Alicí a tak moc jí to slušelo. Měla rozpuštěné vlasy a na sobě měla krásné dlouhé světle modré šaty. Brala mu dech už když se ráno chystali a opravdu nechybělo moc, aby se doma trochu zdrželi. "Adame chtěl jsem s tebou jen chvilku mluvit, ale ty máš oči stejně jen pro Aničku." "Pořád mi bere dech a tak moc jí miluju dědo." "Vždyť já nic neříkám, ale mám dobrou zprávu, budu psát třetí knihu a rád bych tam zahrnul nové záchranné projekty zoo." "Mám velkou radost a určitě to nějak uděláme. Víš tak moc jsem teď šťastný a spokojený." "Tohle jsem si pro tebe vždycky přál." Adam dědu objal a šel k Aničce.
Večer dala Sid děti do postýlek a užívala si, že teď mají čas s Adamem jen pro sebe. "Byl to dlouhý den a oni jsou pěkně unavení jak si je pořád někdo chtěl chovat." "Užili si báječný den tak jako my a musím říct, že jsem rád, že to byla jen taková malá veselka. Pozítří se všichni sejdou u rybníka a my se tam taky na chvilku stavíme a bude to prostě skvělé." "Máma je nadšená, že bude zase hlídat a my si užijeme trochu toho času pro nás. Adame tak moc tě miluju a miluju naše děti." "Vy tři jste pro mě vším a já jsem pořád vděčný, že jsi to s námi, hlavně se mnou nevzdala. Tajemství ze zoo byla odhalena a my jsme díky tomu mohli najít svoje štěstí." "Máš pravdu bylo tu hodně tajemství a skrývání, ale všechno mělo svůj čas a nakonec nám osud dal možnost na lásku a rodinu. Máme jeden druhého a máme naše děti." "Anni miluju tě a nikdy nepřestanu." "Taky tě miluju a vím hlavně, že jsi muž mého života. Teď máme zase o chlup větší rodinu a časem se určitě ještě rozroste. Tohle jsem si přála a splnilo se mi to." "Cítím to stejně a jsi tak úžasná." Sid se nechala pevně obejmout a užívala si jak jí Adam jemně začal líbat. Nakonec si v objetí lehli na postel a chvíli jen tak pozorovali děti. Byli pro ně vším tak jako si zároveň oba byli vším jeden pro druhého. Už dávno nebyla žádná tajemství, ale jen čistá a hluboká láska. Adam políbil Aničku do vlasů a přitáhl si jí ještě blíž. Byla láskou jeho života a matkou jeho dětí. Měl teď všechnu lásku na světě a vždycky za to bude vděčný.
KONEC
ČTEŠ
Tajemství ze zoo
Short StoryDěj navazuje na 75 díl seriálu, ale pak má jiný vývoj. V povídce se také posouváme o čtyři roky do předu. Sid je studentkou na pražské vysoké škole. Teď zrovna se potýká s učivem posledního ročníku před obhajobou bakalářské práce. Pendluje mezi Pra...