37. Svatební přípravy

79 6 0
                                    

Ve čtvrtek dopoledne byla Sid v kanceláři paní ředitelky a řešily nástup Kristýny Strakové. "Aničko tohle nám doslova vytrhne trn z paty a vážně to nebude problém?" "Naštěstí nebude a jsem za to ráda, protože to pomůže všem. Teď ještě jen řešíme kdy přesně se pak přesune Michal. Nabízela jsem mu možnost prostě dorazit taky a být tu na přípravu na obhajobu bakalářky." "Zní to logicky a musím říct, že by to pro něj asi bylo nejlepší řešení. Tohle rozhodně už nechám na vás a Adamovi. Já jsem teď hlavně ráda, že se vyřešil ten odchod Hrabalové, musím říct, že mě její přístup strašně zklamal." "To úplně každého a je fajn, že nakonec Adélky maminka tam na tu přechodnou dobu zaskočí. Adélka taky vypadá moc spokojeně, že je zpátky v práci." "Moc se těšila a já se jí nedivím. Je krásné být s dětmi doma, ale malá už je velká a v kolektivu je spokojená a hlavně jí to prospívá tak proč ne. Jinak Aničko mluvila jsem s Alicí a jsme ohledně uzavření zoo už domluvené." Sid se usmála a byla ráda, že tohle máma zařídila takhle rychle. "Moc děkuju, protože vím moc dobře, že to není standardní." "Upřímně řečeno i kdybychom měli zavřít na celý den nebo dva tak to klidně uděláme. Vy oba s Adamem si to zasloužíte a navíc to tak s vámi budou moci oslavit úplně všichni." "Je to tak a prostě je pro nás důležité se vzít tady, protože tohle je místo, které v našem vztahu hraje hlavní roli."

Sid nakonec nechala paní ředitelku projednávat s Adélkou všechno potřebné k nástupu Kristýny a sama se vydala k osobě do pavilonu. Svatební přípravy jí teď byly vítaným rozptýlením od učení. Respektive místo bylo zajištěné a ona se těšila až si tady v zoo pod vilou v zahradě při západu slunce řeknou s Adamem ano. Adélka si zvykala zpátky v práci a byla nadšená jak je malá ve školce spokojená a dokonce po týdnu už ani nechtěla chodit po obědě, ale až po svačině. Michal se těšil na nové místo a jeho maminka taky. Ta nakonec ještě hned u úterý s Michalem přijela a všechno se domluvilo. Měla už podepsanou smlouvu tak jako Michal a zároveň jí svěřili jak se věci mají ohledně ní a Adama. Stejně by to zjistila sama pravděpodobně hned první den tady. Byt pro ní i Michala byl připravený a teď jen musela všechno zabalit a přesunout se. To všechno proběhne příští týden až Michal udělá ústní zkoušky. Měli je ve stejný den a ona doufala, že oba všechno zvládnou. Pak už tady Kristýna bude na stálo a Michal se měl zatím rozhodnout jestli zůstane v Praze do obhajoby nebo taky bude už tady. Upřímně doufala, že přijede taky. Zadívala se teď na jeden z výběhů a užívala si jak už začalo být hezky. Taky o víkendu definitivně dorazí Karol a to jí těšilo kvůli tomu jak pomůže Adamovi v pavilonu. Dominik se snažil, ale většina věcí stejně byla na Adamovi. Karol už tu měl věci a jen zařizoval poslední maličkosti v Praze.

U pavilonu zahlédla Sandru jak zrovna zastavila s autem, které jí občas máma půjčovala. Došla až k ní a objala ji. "Ahoj, přivezla jsem sladkosti a doufám, že si vyberete. Nakonec máte deset možností na dort a malé dortíky a k tomu sedm dalších možností klasických mini zákusků." "Jsi úžasná, že jsi to dovezla a nebyl to vážně problém?" "Vůbec ne, protože paní Sýkorová mi dokonce chtěla půjčit svoje auto, ale s tím mámy mám víc zkušeností a víc si v něm věřím." Sid jí pomohla vzít krabice do zázemí a napsala rovnou všem včetně Adama aby se tu za půl hodinky stavili. Nakonec si se Sandrou ještě sedla. "Jak se těšíš na návrat Eda?" Sid viděla jak se hned Sandra rozzářila. "Sid já se tak strašně moc těším. Já vím jak důležité to pro něj je, ale prostě už mi chybí. Jsem ráda, že jsem o tom mohla mluvit s tebou, protože ty to díky Adamovi chápeš." "Máš pravdu, ale teď už budete spolu a Stáňa říkala, že už máš šaty na ples." "Snad se budou líbit i Edovi. Jsou modré a mají moc hezký střih, fakt se v nich cítím jako princezna. Taky jsem znovu zkusila napsat tátovi." Sid si všimla jak si Sandra povzdechla. "Takže pořád nechce jít? Boha jeho měl by přeci být šťastný, že děláš to co miluješ." "Já už se smířila s tím, že nepřijde. Víš mě nejvíc mrzí to, že ani nechce chápat tohle všechno. Je to jeho volba a on s tím bude muset žít ne já. Máma a Radek půjdou a to je pro mě důležité, protože oba za mnou stojí."

Sid byla ráda jak to Sandra bere, ale stejně jí mrzelo, že to vůbec musí řešit. "Neboj všichni si to užijete a to bude to hlavní. Taky mi babička říkala, že ti paní Sýkorová nabídla místo po škole." "Úplně jsem skákala radostí do stropu, protože já to tam fakt miluju a hlavně mě vážně k cukrařině pustí. Sid já jsem tak vděčná vaší babičce, že mi to místo sehnala. Ed se raduje se mnou a hlavně chce abych byla šťastná a to já teď vážně jsem." Sid objala Sandru a nechala jí zase pospíchat do práce. Měla to zároveň i jako školní praxi a prostě jí to tam hrozně bavilo. Navíc jí za týden čekalo báječné překvapení v podobě návratu Eda. Zatím jen ona a Adam věděli, že se vrátí o čtyři dny dřív a tím Sandru překvapí. Rozhodně dá vědět strejdovi, aby ještě zkusil sandry tátu, protože za zkoušku nikdo nic nedá. Poslední pokus k tomu, aby se smířili a i Ed byl rád, že to chtějí zkusit. Teď otevřela krabice od Sandry a dívala se na dokonalé mini zákusky, které tady všichni milovali a hlavně na možnosti příchutí svatebního dortu. Každý byl ve vlastní krabičce a byl popsaný. Ona měla svého favorita respektive dva a věděla, že to jsou i Adamovi oblíbené příchuťe. Svatební přípravy byly v plném proudu a ona za to byla ráda, protože každý krůček v plánování jí posouval blíž k tomu, že se stane paní Hruškovou. Tolik se toho mezi ní Adamem stalo než byli spolu a hodně i po tom, ale díky tomu měli úžasný pevný vztah plný lásky, porozumění a mohli se jeden o druhého vždycky opřít. Taková je pravá láska a ona byla vděčná osudu, že může zažívat jaké to je žít v pohádce plné lásky.

Tajemství ze zooKde žijí příběhy. Začni objevovat