33. Snoubenka

90 7 0
                                    

Adam se bavil touhle malou slovní výměnou s Aničkou a hodně mu to připomnělo staré časy. "Byla jsi drzá a většinu času jsi mi neskonale lezla na nervy." "Ještě jsi zapomněl na to jak tě vytáčela moje sluníčková povaha, nechtěl jsi mě tady v pavilonu a většinu času na mě buď štěkal nebo mě ignoroval. Jo Mišáku máš velké štěstí, že nastupuješ až teď, protože sice má občas blbou náladu když je moc práce, ale jinak je fajn." "Fajn jen fajn? Páni teď jsi ranila moje ego." Michal ty dva poslouchal a došlo mu, že mají hodně dobrý pracovní vztah a očividně se nemusel bát nástupu sem. Zároveň si ovšem uvědomoval, že se vlastně znají hodně let a u něj to asi bude hodně jiné. "Já se vždycky snažím jít s každým jen někdy se mi to nedaří." "Slovák je kretén a s ním si nedělej starosti vůbec." Adam se podíval na Michala a viděl, že už se vážně uvolnil a bylo tedy na čase říct mu jak se věci mají. "Teď je tu ještě poslední věc a tady vás Michale musím poprosit o úplnou diskrétnost. Jedná se o něco co se týká mého soukromí." "Já umím udržet tajemství což Sid ví." "Ano vím to a to je taky teď důvod proč se to teď dozvíš a zároveň tím asi spoustu věcí pochopíš." Michal uvažoval o co se může jednat, ale nedokázal to ani uhodnout. "Teď aktuálně se má situace tak, že na začátku projektu budeme já i Karol hodně vytížení. Pokud by jste si s něčím nevěděl rady pomůže vám moje snoubenka."

Michal se na doktora Hrušku zaraženě podíval a překvapilo ho co řekl. Byl zasnoubený, jako jo mluvilo se o tom, že má přítelkyni, ale aby někdo z venčí dohlížel na jeho pavilon znělo divně. V následujících vteřinách mu to ovšem konečně celé došlo. Sid totiž došla za doktora Hrušku, objala ho kolem krku a dala mu pusu. "Promiň mi, že jsem ti to neřekla dřív, ale teď asi chápeš proč to na fakultě tak úzkostlivě tajím můj vztah s Adamem." Sid si všimla jak se Michal pořád snaží najít ta správná slova po téhle novice co mu teď s Adamem odhalili. "Tak jo tohle jsem absolutně nečekal a teď úplně nevím jak to celé zpracovat. Každopádně jo teď dává tolik věcí smysl a..." Michal chtěl ještě něco říct, ale ozvala se vysílačka na stole. Adame promiň, že tě ruším, ale nutně tě potřebujeme u vodušek. "No takže já musím běžet, uvidíme se za chvíli, pa lásko." Sid dostala pusu a sledovala jak si Adam sebral bundu a vyběhl ze zázemí. Nakonec si posunula židli k Michalovi a sedla si vedle něj. "Kdyby jsi tu nebyl autem asi bych ti nabídla panáka. Doufám, že se nezlobíš." Sid vážně doufala, že se na ni Michal nebude zlobit, ale ten se teď usmál a objal jí. "Samozřejmě, že se nezlobím, ale můj bože Sid ty a doktor Hruška? Na fakultě to nikdo neví? Bože je to takový šok." Sid se usmála a byla ráda, že to Michal bere takhle. Nakonec jim oběma nalila džus a rozhodla se mu říct pár dalších věcí.

Michal poslouchal co mu Sid říká a jak se to má na fakultě. Taky mu svěřila jak vlastně jsou s Adamem dlouho spolu. "Teď jen víc chápu jak moc jsi byla ve čtvrtek ve škole naštvaná a vlastně tohle snášíš už tak dlouho. Nikdo nikdy neměl ani náznak podezření." "Bylo to něco co jsme s Adamem chtěli uchovat jako tajemství, víš neměli jsme to ze začátku zrovna lehké a trvalo dlouho než jsme byli spolu. Tady v zoo není náš vztah žádné tajemství a jen si asi budeš muset zvyknout na pár maličkostí." "Snad se rychle zvládnu dostat do situace a třeba mi někdo pomůže?" "Všichni ti rádi pomůžou, na začátku tě párkrát vezmu ke mě, protože u žiraf míváme raní kávu a tak se nejlépe začleníš. Hlavní věc je, že tady jsem prostě Anča nebo Anna." Michal teď poslouchal příběh toho jak sem Sid nastoupila a došlo mu, že dvě křestní jména jí pomohla daleko lépe tohle celé na fakultě utajit. "Někdy napodzim jsem slyšel jak docent Vikler říkal, že má...." Michal se zarazil, protože vlastne vůbec netušil jak má správně doktora Hrušku oslovovat zvlášť teď. "Adam bude fajn a až přijde myslím si, že tykání ti Adam sám nabídne." "Tak dobře, budu si muset zvytknout, no každopádně říkal, že Adam má přítelkyni Annu. Jen nevím jestli já si zvyknu na něco jiného než Sid." "Není potřeba měnit něco co máte zažité, protože rodina tak Aničce říká taky a já používám obě její jména. Jen je potřeba si na obě zvyknout, aby jste věděl o kom se mluví."

Adam se vracel z venku a zaslechl konec rozhovoru co ti dva vedli. "Adam má s tím úplnou pravdu, protože každý mi občas stejně Sid řekne, nebo prostě jak se to hodí. Co ty vodušky?" "Jedna samice se nešťastně chytla přední nohou do dveří ubykace a Anežka s Julií potřebovaly pomoct. Bude v pořádku má to jen odřené." Sid si nechala dát pusu a počkala než si k nim Adam zase sedl. "Jinak myslím si, že se vám tady bude líbit a nevidím důvod proč bychom nemohli hned vyřešit jeden problém já jsem Adam." Michal se trochu lekl, ale přijal nabízenou ruku. "Michal a vážně jsem šťastný, že tady budu pracovat a mimochodem teda fakt vás oba obdivuju, že jste to zvládli udržet takhle v tajnosti." "Všichni se to dozví ve správný čas a pak asi pár lidí bude sakra v šoku." "Mě bohaté stačí, že skončí ty debilní řeči." "Anni miláčku slibuju, že skončí jen co obhájíš práci." Michal ty dva sledoval a pochopil, že Sid je absolutně šťastná a zamilovaná až po uši. Vidět jak se na sebe ti dva dívají bylo úžasné. "Jen se chci ještě zeptat mám vědět k nástupu ještě něco, nebo když nebudu vědět tak mi asi pomůžeš." "Buď já nebo někdo další, bude to fajn Mišáku uvidíš. Zdejší zoo je úžasná nejen kvůli zvířatům, ale je tu fajn kolektiv a určitě sem dobře zapadneš." Michal se nakonec rozloučil s Adamem a šel počkal na chodbu na Sid. "Šlo to přímo skvěle." "Bude tu spokojený a je opravdu moc fajn. No já tě nechám jít než mě napadne tě tady zdržet, miluju tě." "Vecer si to vynahradíme, taky tě moc miluju." Sid si nechala dát ještě pusu a pak šla za Michalem na chodbu.

Tajemství ze zooKde žijí příběhy. Začni objevovat