Nádherné sobotní ráno přineslo tu nejúžasnější atmosféru pro dnešní den a Sid stála u okna ložnice a pozorovala padající sníh. Sněžit začalo v noci a teď už napadla krásná bílá přikrývka. Byla ráda, že tahle krásná scenérie bude sloužit jako úžasná kulisa pro svatbu holek. Adam teď chodil po ložnici a snažil se přemluvit syna, že je ještě čas si na chvilku lehnout. Po pár minutách se mu ho opravdu uspat podařilo a položil ho do postýlky. "Snad budou dneska hodní a děda slíbil, že na ně dohlédne." "Všechno bude v pořádku a dnešní vánoční svatba bude úžasná. Ty jsi teď jdi dát sprchu, protože já mám ještě dost času se začít chystat." Sid se vytáhla na špičky a dala mu pusu. Dala si rychlou sprchu a natočila si vlasy na natáčky. Pak si vzala pohodlnou košili a kalhoty, protože do šatů se převlékne až později. Adam se díval jak se Anička líčí a on sám šel dolů, aby sem pustil Láďu se Štefanem a jejich drahé polovičky. Holky šly hned nahoru, aby si tam dali věci a zároveň se chtěly samozřejmě podívat na miminka. "Jako nevím jestli bylo rozumný je tam pouštět." "Klid Adame my jsme smíření s tím, že to berou jako trénink. My jsme se už začali snažit a Láďa do toho třeba příští rok taky praští." "Nejdřív svatba a pak prcek. Teď by se to úplně nehodilo, protože budou tchyně jde na operaci a to má teď přednost. Bude potřebovat pak pomoc a my jí rádi pomůžeme."
Adam byl rád jak je všechno u jeho přátel tak skvělé. Za chvilku už taky dorazila Alena, která se bude chystat tady a Jana se bude připravovat u dědy. "Teda Adame tady je to tak nádherné. Já jsem viděla fotky, ale je to fakt úžasné." "Anička si dala záležet je s holkama nahoře tak tam můžeš jít." Alena objala Adama i kluky a vydala se nahoru. Cestou na schodech se dívala na fotky co tu měli a musela se usmát jak krásně zobrazovaly cestu jejich vztahu. Anička a Adam byli skvělým párem a ona byla tak vděčná, že je má za kamarády. Do volné ložnice, která byla na konci chodby si dala věci a došla do ložnice, kde se holky rozplývali nad dětmi. Oba ti malí andílci byli tak krásní. Objala nakonec i Annu. "Jsi v pořádku a vážně toho na tebe není moc?" "Klid není a jsem úplně v pohodě, protože mám Adama. Neboj se všechno bude fajn." Sid se usmála a už byl pomalu čas se chystat. Pomohla holkám dát Alenu do pucu a teď se dívala na výsledek. Její delší mikádo bylo dneska stažené do hezkého drdolu a měla moc hezké náušnice a řetízek s přívěskem v barvě svatby. Měla už na sobě taky kalhoty od kostýmku a moc jí to slušelo. Úzké nohavice a k tomu lodičky na vysokém podpatku. Tmavě vínový top s korálky ve vínové barvě nádherně vynikl v přiléhavém saku. Teď jí ještě dala na klopu korsáž a výsledek byl dokonalý.
Adam opatrně snesl dolů děti a vzhledem k tomu, že oba byli nakrmení tak měli snad dost času na to, aby zvládli obřad. Anička už byla oblečená, když šel nahoru a brala mu dech. Všichni už byli vlastně hotoví a teď taky přijel Robert. Toho poslal nahoru udělat nějaké fotky a pak skočí vedle kde se chystala Jana za pomoci Dominika a Michala. V pracovně opatrně položil spící děti a měl čas mluvit s dědou. "Moc si toho vážím a opravdu kdyby cokoli tak pro nás hned dojdi." "Nedělej si s ničím hlavu. Oba jsou to úžasní drobci a jsou vždycky moc hodní tak snad budou i dneska. Vy se soustřeďte na děvčata a mimochodem Janě to moc sluší." "Díky dědo mám tě rád." Sid naposledy zkontrolovala, že je všechno jak má být a ještě nakoukla do pracovny. Děda se na ni usmál a viděla, že děti spokojeně spinkají. V obýváku už bylo všechno připravené včetně paní starostky a tak byl čas začít. Pozorovala jak jsou všichni nadšení a teď stála stranou a s Michalem čekala než přijde Jana. Alena už stála s Adamem po boku před paní starostkou a teď taky přišel Dominik a stoupnul si na druhou stranu. Všechno bylo připravené a za chvíli se objevila Jana a Sid musel uznat, že jí to strašně moc sluší. Krásné jednoduché bílé šaty jí dokonale padly a květina ve vínové barvě jim ještě víc dávala vyniknout. Nakonec stáli s Alenou u sebe a jako všichni ostatní poslouchali paní starostku.
Krátký obřad a výměna prstýnků byli krásné a dojemné. Sid se teď dívala jak se holky i Adam s Dominikem podepisují a tím stvrzují tenhle svazek. Všimla si jak Robert dělá krásné fotky a byla rád, že budou mít holky úžasnou památku. Ona teď došla k Adamovi a nechala se obejmout. "Jsem tak ráda, že se vzali tady a hlavně jsou tak šťastné." "Já vím miláčku a souhlasím. Teď si připijeme a máme čas na to to všechno oslavit." Sid se usmála a pak se ještě dívala jak na pár minut vytáhl Robert holky ven do sněhu. Budou z toho mít naprosto úžasné fotky a to jí moc těšilo. Nakonec skončili venku všichni a tohle byl vážně vrchol dne. Šla pak Roberta vyprovodit a měla chvilku na to s ním mluvit. "Děkuju za ty fotky i nás ostatních a s tím sněhem to bude tak krásné." "Nemáš vůbec zač a jsem rád, že nám počasí přálo. Sice sněží, ale je realitvně teplo a tak to všichni chvilku vydržíte." "Pozdravuj doma a vy se ještě večer uvidíte." Sid se nechala obejmout a pak se vrátila dovnitř. V pracovně panoval klid a pohoda a Pavlínka a Jiřík dál spokojeně spali. Prostě dnešek byl úžasný den. Pak si společně připili a dokrojili dort, který holky jen nakrojily na fotky. Za chvilku jim přivezou oběd z baru, ale nikde není psané, že nemůže být dezert jako první. Adam si přitáhl Aničku do náručí a dal jí pusu do vlasů. Tohle byl prostě úžasný den a do vánoc jich budou mít ještě hodně.
ČTEŠ
Tajemství ze zoo
NouvellesDěj navazuje na 75 díl seriálu, ale pak má jiný vývoj. V povídce se také posouváme o čtyři roky do předu. Sid je studentkou na pražské vysoké škole. Teď zrovna se potýká s učivem posledního ročníku před obhajobou bakalářské práce. Pendluje mezi Pra...