Adam se vracel ze setkání s kamarádem, který pracoval u rozvědky a co mu zjistil některé důležité informace. Rozhodně si dal záležet a už chápal, proč poprosil o víc času na pátrání. Michalův otec byl skutečný grázl a jeho děda to samé v bledě modrém. Nejen, že celou dobu tajil příjmy a Kristýna tak nikdy neměla šanci získat větší alimenty, ale teď informace z minulosti odhalili i něco horšího. Rozhodně šlo o daňové úniky a táhly se mnoho let. Jak přicházel k zázemí tak slyšel rozhovor Kristýny s Karolem. "Mě už to vlastně ani nešokuje, ale strašně mi to vadí." "Ze zákona přeci musí ještě platit do konce června, jak si může myslet, že teď prostě platit přestane." "Napsal mi, že pokud už skončil ve škole dál neuvidím ani korunu. Celé roky platil dva tisíce a myslel si jak je to hodně. Tak hrozně mě to štve, ne kvůli sobě, ale kvůli Michalovi. Tolikrát jsem mu musela něco odepřít, protože jsme na to prostě neměli peníze a on si jezdil na dovolené a vysmíval se mi do očí." "No tak Kristýnko já vím jak tě to bolí, ale teď máte oba skvělou práci a oba tady máte šanci začít znovu. Michal je s Dominikem šťastný a to ber teď jako to nejdůležitější." "Já vím samozřejmě, že máš pravdu, ale je to tak nefér." Adam se usmál a byl hlavně rád, jak si ti dva rozumí. Rozhodl se tedy udělat pár kroků zpátky a zavolat na Karola ještě z chodby, aby nepřišel náhodou nevhod.
Karol si dělal starosti s tím jak Kristýna snáší informace od exmanžela a upřímně dostat toho chlapa do rukou tak mu něco udělá. Taky si musel přiznat, že byl v její společnosti čím dál tím radši a už za sebou měli pár večeři a káv. Zatím se neodvážil o nic víc, ale teď si uvědomil, že asi nějak nechce víc čekat. Kristýna byla opřená o terárium s želvami a byla vážně nešťastná. Takže se nakonec odvážil jí pohladit po tváří a ona se na něj tak krásně podívala a usmála se. Takže se odvážil a jemně ji políbil. Než stihl něco říct zavolal na něj Adam z chodby a bylo vidět, že se Kristýna lekla. Jakmile Adam vešel všiml si, že se snaží skrýt pobavení. "Omlouvám se, že ruším, ale Karole potřebuji s tebou mluvit." Adam se díval na ty dva a nemusel být genius, aby si nevšiml co se tady teď muselo stát a jemná červeň na tvářích Kristýny mu to jen potvrdila. "Jen si promluvte, já stejně už musím zpátky." "Nemusíš a myslím si, že promluvit si teď musíte vy dva. Sid vždycky říká, že tohle je kouzelné místo." Karol šokovaně sledoval jak se Adam otočil a při odchodu za sebou zavřel dveře. "Promiň mi to, ale chtěl jsem to už udělat dlouho." "Já se nezlobím na tebe ani na sebe, ale nečekala jsem tu Adama a co si o nás proboha musí myslet." Karol se na ženu před sebou podívala znovu ji políbil a byl rád, že mu polibek oplatila.
Kristýna byla v šoku a pořád nevěděla z čeho víc, protože mezi ní a Karolem se to najednou posunulo a hlavně je tu nachytal Adam. Očividně mu stačil jediný pohled a bylo mu to jasné. Byli snad tak průhlední? "Úplně vidím jak přemýšlíš a odpověď je, že Sid a Adam si toho všimli už dávno a jen to nechávali být. Adam mi dokonce radil ať si nešlapu po štěstí. Mám tě opravdu moc rád." "Já tebe a Michal mi taky radil ať si ujasním co chci. Jen nechápu co Adam myslel tím místem tady." "Kristýnko ty to asi nevíš, ale ti dva se tady poprvé políbili." Kristýna se zájmem poslouchala historku o nosorožcích a najednou jí přišlo, že oni dva ten vztah měli vážně hodně komplikovaný. "Adam ji dokonce i tady požádal o ruku. Dávno jsem si myslel, že už mě v životě nic nečeká a pak mi Adam nabídl práci tady a nakonec jsi se tu objevila ty." "Sid s Adamem jsou spolu tak šťastní, že prostě nějak přirozeně to přenáší i na lidi kolem sebe." Karol se usmál a věděl, že má pravdu. Nakonec dostal ještě jednu pusu a pak v zázemí osaměl, ale ne na dlouho, protože se nakonec vrátil Adam. Zřejmě musel být někde poblíž, ale i tak jim dopřál dost soukromí. "Kristýně už jsem gratuloval tak teď ještě gratuji tobě, ale trvalo vám to docela dlouho." "Nechtěl jsem to uspěchat, ale ona byla dneska tak smutná a tak jsem se prostě odvážil a povedlo se. Vážně jsem s ní šťastný a mám ji rád." "Sid vám to taky moc přeje." Karol se usmál a byl rád, že dnešek takhle skvěle dopadl.
Sid byla v zázemí a přečetla si zprávu od Adama, no konečně si ti dva dali říct. Dokonce už i Michal začal přemýšlet, že by mámu postrčil k tomu to s Karolem posunout dál a ona mu v tom zabránila. Byla ráda, že si to ti dva vyřešili sami. Taky jí Adam napsal, že má nějaké informace o otci Michala a to ji teď začalo zajímat. Donesla tedy okusové větve do výběhu a vypravila se do pavilonu plazů. Našla Adam v zázemí akvárií a chvilku se jen tak nechala objímat a líbat. "Tohle si nechám líbit a jinak mám velkou radost." "Předpokládám, že Michal na tom bude stejně. Teď ovšem ta druhá věc a je to docela síla." "Takže jste na něj něco našli?" Sid poslouchala Adama a došlo jí, že ten chlap je úplnej zmetek a ještě větší než si i chudák Kristýna myslela. "No to je teda dáreček, zmetek jeden mizernej." "Jak říkáš a myslím si, že taková malá odplata by se šikla. Jen bych potřeboval pomoct a nevím jestli od tvého táty nebo babičky." "Tady sázím na babičku, protože vím, že s manželkou někoho z finančního úřadu hraje pravidelně bridž." "Skvělé tak já ji zavolám a poradím se s ní, protože to vážně nechci nechat být." "Lásko v tom s tebou souhlasím a co takhle jít večer do baru?" "Říkám, že je to skvělý nápad, ale teď..." Sid se usmála a nechala se ještě líbat a užívala si tenhle úžasný okamžik s Adamem.
ČTEŠ
Tajemství ze zoo
Historia CortaDěj navazuje na 75 díl seriálu, ale pak má jiný vývoj. V povídce se také posouváme o čtyři roky do předu. Sid je studentkou na pražské vysoké škole. Teď zrovna se potýká s učivem posledního ročníku před obhajobou bakalářské práce. Pendluje mezi Pra...