104. Novomanželé

64 7 0
                                    

Sluníčko už bylo docela vysoko, když se Adam probudil a zjistil, že už je po deváté. Anička ležela v jeho náručí a ještě spokojeně spala. Bylo tak úžasné jí mít po svém boku a on si pořád uvědomoval, že vždycky bude vděčný osudu, který mu ji přivedl do cesty. Opatrně se zvedl z postele a nechal ještě Aničku spát. Dole v kuchyni dal vařit čaj, kterému teď Anička dávala ráno přednost a sám si uvařil kávu. Taky zkontroloval telefon a přečetl si zprávu od Aleny, že zoo je připravená a otevřou včas. Takže jí jen odepsal a pak ještě napsal dědovi, aby mu dal vědět, že je všechno v pořádku. Během chvilky se mu ozval hovor od něj. "Ahoj Adame upřímně jsem nevěděl kdy budete vstávat a tak jsem nechtěl volat." "Vzbudil jsem se před chvílí a Anička ještě spí. Koneckonců jsem byli vzhůru opravdu dlouho a ona musí odpočívat." "Jen si užívejte svůj status jako novomanželé a pak ji pozdravuj." Adam se usmál a ukončil hovor. Prostě byl tak nadšený nejen ze svatby, ale i z toho, že se jejich rodina brzo rozroste. Postupně teď dal všechno na stůl a ještě vyndal i sladkosti co měli schované z hostiny. Byla z toho úžasná pozdní snídaně a jakmile položil i sklenice s džusem vydal se nahoru vzbudit Aničku. Sedl si opatrně k ní na postel a dal jí pusu do vlasů. Téměř hned otevřela oči a zářivě se usmála. "Dobré ráno lásko, máš dole připravenou snídani." "Jsi skvělý a já mám vážně hlad." Adam se usmál a zvedl Aničku do náručí a odnesl jí dolů.

Sid si užívala Adamovu pozornost a hlavně tuhle úžasnou snídani. Dobré sýry, šunka a ještě i dortové řezy z hostiny. Všechno doplněné o ovoce a zeleninu. "Vůbec jsem netušila, že buďme mít takovou hostinu." "Všechno zařídili zaměstnanci hotelu, protože nám chtěli dopřát luxus hotelové snídaně v pohodlí domova. Já si to mimochodem taky moc užívám. Psala mi Alena a taky jsem mluvil s dědou." Sid poslouchala co jí Adam říká a byla tak ráda, že je o všechno postaráno. Ona teď taky ještě odepsala mámě, že už je vzhůru a Adam se o ní stará. "No musím říct, že tahle snídaně stála za to, ale možná bych si ještě na chvilku lehla." Sid si všimla jak se Adamovi zalesklo v očích a to byl přesně její plán. "Jen to uklidím a hned tě uložím zpátky do postele." Adam rychle dal věci co nesnědli do lednice a pak si přitáhl Aničku do náručí. Ta se hned vytáhla na špičky a začala ho líbat. Nakonec měl co dělat, aby se dostali až nahoru do ložnice. Donesl jí v náručí až k posteli a tam ji opatrně položil. Líbal ji a pak posel polibky i linii kolem košilky a rukou jí zajel po stehně nahoru a začal ji opatrně laskat. Sid si užívala Adamovu pozornost a a nakonec skončilo oblečení na zemi a oni se oddali spalující vášni a touze. Milovali se beze spěchu a užívali si jeden druhého. Nakonec zůstala krásně vyčerpaná ležet na Adamově hrudi.

Později si Adam dopřál možnost hladit Aničku po zádech zatímco odeznívala předchozí vášeň. Miloval ji a ona milovala jeho, tohle byl jejich úžasný život a teď už navíc manželský. Teď ještě Aničku přetočil na bok a přehodil si její stehno přes to svoje. "Jsi tak úžasná a co by jste teď ráda dělala mladá paní Hrušková?" "Teď zrovna vůbec nic pane Hruško, ale později bych si dala říct společnou sprchu a postelové lenošení na zbytek dopoledne zní taky skvěle." "Tak tohle ti splním moc rád." Sid se nechala pevněji obejmout a jen si prostě užívala mít Adama takhle u sebe. Měli dneska všechen čas jen a jen pro sebe. Později si dopřáli společnou sprchu a teď odpočívala v posteli zatímco Adam šel dolů ještě pro oběd, který si objednali, aby vůbec nic nemuseli. Měla chuť na italskou kuchyni a to bylo snadné splnit. Adam přines velký tác, který položil na postel. Měli na něm výborný oběd z místní italské restaurace a i předkrm v podobě skvělého řepného carpaca. Jako hlavní chod měli pražmu na másle s báječnou citronovou omáčkou a k tomu malé opečené brambory. "Vypadá to skvěle a stejně tak to i chutná. Jsem ráda, že si může takhle dnešek užít." "Mám to úplně stejně a tohle nové menu se jim vážně povedlo. Víš Anni na něco jsem se chtěl zeptat. Vážně nechceš jet někam na pár dní?" Sid se na Adama usmála a dala mu pusu. "Lásko já jsem takhle spokojená a nemám potřebu někam jezdit." "Já tě chápu a vlastně mám teď hodně práce, protože Marie už si přijde jen pro věci, ale sama mi nabízela, že máme jet a ona by ještě pár dní zůstala."

Adam si nebyl jistý jestli by neměli jet na svatební cestu, ale Anička byla prostě spokojená jen s ním doma. Jen nechtěl, aby toho později litovala. "Mě je jasné, že by jsi chtěl jet hlavně abych toho nelitovala já. Adame já jsem tady a takhle spokojená. Máš tendenci mě chránit a opatrovat a já to na tobě miluju. Pokud by jsi s tím souhlasil tak jak budeme mít o víkendu volno tak pojedeme k našim. Tam mě budou obskakovat a my si užijeme klid a pohodlí rodinné vily." Adam se usmál a byl tak rád jak si rozuměli i beze slov. Prostě úplně přesně věděla na co myslí a proč si to myslí. "Máš prostě pravdu a já se o tebe jen bojím. Vím samozřejmě, že je všechno v pořádku, ale chci jen, aby jsi víc odpočívala. Víkend u vašich zní skvěle." "Adame mě je vážně dobře a slibuju, že pokud by se to změnilo tak to hned řeknu. Všichni na mě budou dohlížet jak doma tak v práci. Možná koncem léta si třeba ještě někam vyjedeme třeba jen na den dva. Teď jsem šťastná tady s tebou jako s mým manželem a nemám potřebu nikam jezdit." "Anni lásko moc tě miluju a jsem tak nadšený, šťastný a vděčný, že tě mám." Sid nechala Adama odnést tác na stolek a jakmile se vrátil tak si ho přitáhla k polibku. "Moc tě miluju a tohle je pro mě skutečně štěstí." Adam se usmál a pak si Aničku přitáhl do náručí, aby mohli jen dál nerušeně odpočívat a užívat si dnešní den. Sid se uvelebila v Adamově náručí a užívala si tenhle úžasný den, který trávili už jako novomanželé.

Tajemství ze zooKde žijí příběhy. Začni objevovat