98. Kráska v bílém

44 7 0
                                    

Alice pozorovala dceru a byla tak nadšená. Přijely s mámou ještě před tím než sem dorazila Sid s Eliškou a mohly si tak projít místo svatby. Zoo byla uzavřená a všichni zaměstnanci se během dopoledne postarali o všechno potřebné a hlavně si připravili všechno i na odpoledne. Bude samozřejmě potřeba se o zvířata postarat, ale měli na to skvělý plán a hlavně jak jí řekla Stáňa dost času na plánování. Teď opravdu definitivně ocenila proč ti dva se svatbou čekali až bude mít Sid po škole a hlavně taky v zoo bylo všechno skvělé. Teď stála Sid nad zahradou u vily a pozorovala dění dole. Pomalu se blížilo odpoledne, ale pořád měla spoustu času začít s přípravami. Chtěla prostě vidět jak to všechno vypadá už skoro připravené. "Mami je to tak nádherné a i výzdoba na stolech je úžasná. Prostě přesně takhle jsem to chtěla a je to kouzelné." "Drahoušku musím souhlasit a počkej až uvidíš svoji kytici je prostě úžasná." Sid se na mámu usmála a pak se ještě naposledy podívala do zahrady. Oblouk u kterého si řeknou s Adamem ano už dostal první část výzdoby. Zatím to byla směs zeleně, které pak na poslední chvíli doplní živé květiny v barvě její svatby. Všechno tak bude nádherně čerstvé a ona se už prostě nemohla dočkat toho až si s Adamem přesně na tomhle místě řeknou ano. Nakonec se s mámou odebrala do hotelu a do jejího apartmá, kde se budou chystat. Babička se už báječně bavila s Eliškou a hlavně už kadeřnice a vizážistka začala na obou pracovat.

Sidonie se dívala na vnučku a cítila obrovské štěstí. Byla tak nádherná a hlavně přímo zářila štěstím. Teď jí zrovna kadeřnice umně spletla její nádherné dlouhé vlasy do krásného drdolu. Ona Alice i Eliška už byly hotové a Sid byla poslední na řadě. Robert se tu umně pohyboval a fotil přípravy, aby měla Sid i na tyhle maličkosti krásné vzpomínky. "Sid holčičko vydáš nádherně a musím říct, že bez závoje je to vážně fantastické. Ty květiny co budeš mít ve vlasech jsou úžasné." "Díky babi a jsem ráda, že jsem se takhle rozhodla." Sid se usmála na kadeřnici a dívala se jak jí dává do vlasů hřebínek zdobený květy jaké měla v kytici. Měla jeden větší hřebínek který jí seděl nad vrcholem drdolu a pak pár menších svazků jednotlivých kvítků, které byly připevněny na vlásenky. Teď jí kadeřnice přidržela zrcadlo a ona viděla výsledek ze kterého byla nadšená. "Je to úžasné a moc děkuju." Sid nakonec vstala a čekaly ji poslední fotky než si vezme šaty. Byla ráda, že všechno tohle bude mít jako úžasné vzpomínky. Teď taky přišla Alena s tím, že se nemusí bát a Adam s dědou už jsou taky tady. Nakonec měli i muži připravený svůj pokoj, aby se mohli obléknout až v poslední chvíli. "Vypadáš nádherně a Adam bude tak nadšený až tě uvidí." "Díky Álo, víš jsem ráda, že už tu jsou a hlavně, že všechno jde podle plánu." "Dneska žádné problémy nebudou neboj se o všechno je postaráno do nejmenších podrobností." Sid se usmála a bylo jí nakonec jasné, že vojenská jednotka je ve svém živlu.

Eliška pomohla Aničce do šatů a velice opatrně utáhala šněrování na zadním díle šatů. Taky se k ní nahnula tak, aby jí slyšela jen ona. "Neboj se všechno je skvělé a sedí to přesně jako na zkoušce. Vypadáš úžasně." "Díky Eli za všechno." Eliška se střela s jejím pohledem v zrcadle a byla ráda jak to všechno krásně vyšlo. Teď ještě upravila krajkovou stuhu vázání a nakonec upravila vrchní krajku. Bylo úžasné jak krásně byly šaty řešené a lodičkový výstřih byl z nádherné krajky kolem dokola. Zadní díl měl prostě krytí širokým pruhem krajky a tak schoval skoro celé šněrování. Zároveň tento pruh tvořil krátké rukávy a hlavně vrchní část byla vysloveně krajková a jemné okraje krajky seděly na kůži a dělaly úžasný dojem. Sid se dívala do zrcadla a byla tak šťastná. Šaty jí dokonale seděly a hlavně jí v nich bylo dobře. Jemně odhalená ramena na kterých končila krajka a hlavně nádherná sukně s malou vlečkou. Byly to šaty jejích snů a ona nemohla už být šťastnější. Teď jí máma ještě připnula šperky a hlavně ji opatrně objala. "Sid holčičko jsi nádherná" "Alice má pravdu jsi tak krásná a Adam bude tak pyšný." Sid se usmála a pak ještě objala Roberta, který se taky chystal jít dolů. "Vážně moc děkuju za všechno." "Nemáš vůbec zač a jinak ti mám vyřídit, že všechno je nafocené i venku a u pánů. Adam je hotový a připravený." "Děkuju moc a teď už se nemůžu dočkat." Sid byla ráda, že Robert se sice věnoval teď focení, ale pak si obřad a hostinu užije jako host. Eliška jí teď ještě zkontrolovala a pak už si jen sama ještě vzala bolerko ke svým šatům.

Sid se dívala jak zrovna vešel táta a moc mu to slušelo. Měl na sobě tmavý oblek a světle fialovou kravatu. Takovou budou mít všichni muži v rodině krom Adama jehož kravata bude tmavě fialová. Eduard vešel do pokoje kde se chystala Sid a zůstal stát v němém úžasu. Kráska v bílém která na něj čekala byla Sid a on se teď musel soustředit, aby zvládl jí odvést k oltáři. Byla oslnivá a hlavně zářila štěstím. "Sid jsi nádherná a Adam bude nadšený až tě uvidí. Takže myslím si, že asi můžeme?" Eduard došel Sid obejmout, ale opatrně, aby nic nezničil na tom jak dokonale vypadala. Nakonec Alice s mámou odešly s tím, že už je čas. On ještě zůstal se Sid sám, protože Eliška jim dopřála chvilku soukromí a s květinou Sid odešla čekat na chodbu. "Děkuju za všechno tati a hlavně za to jak jsi mě podporoval, když jsi pochopil co je pro mě důležité." "Navždy budu vděčný, že jsem to včas pochopil a pak při tobě stál. Jsem na tebe tak hrdý a hlavně jsem šťastný, když vidím jak se s Adamem milujete. On je pro tebe ten pravý a vždycky to tak bude. Jinak myslím si, že je pomalu čas jít." Sid se usmála a ještě naposledy se podívala z okna na podvečerní oblohu. Splnilo se jí přání a obloha se zbavila červánky a hlavně jakoby i počasí přálo dnešnímu dní, protože byly hodně do fialova. Prostě to bude dnes dokonalý den. Zavěsila se do tátovy ruky a na chodbě si od Elišky vzala květinu. Byla nádherná a ještě krásnější než jak si jí představovala. Odstíny fialové doplnila bílá a všechno tvořilo nádherný celek. Takže teď byl čas na to dojít k Adamovi a říct si ano. Pomalu se se vydali směrem k vile a ona si to vážně užívala, prožívala teď svoji vlastní svatební pohádku.

Tajemství ze zooKde žijí příběhy. Začni objevovat