90. Odplata nezná promlčení lhůtu

57 7 0
                                    

Sid seděla večer v baru a dívala se jak je šťastný nejen Michal, ale i Terezka. Ta doslova zářila štěstím, že jsou její táta a Kristýna spolu. Jo láska prostě kvete v každém věku a někdy ji člověk najde na místě kde to nejen nečeká, ale i v čase kdy už si myslí, že nepřijde. Seděla teď vedle Michala a popíjela svůj nealko koktejl. Naštěstí to svedli na to, že jsou tu autem a ona chce zase jednou dopřát možnost pít Adamovi, protože často buď nepil ona nebo někdy ani jeden z nich. Nikdo tak nepojal žádné podezření proč se alkoholu teď vyhýbá. Michal se k ní teď taky naklonil, aby ho slyšela jen ona. "Jsem tak moc rád, že jsou spolu, protože ona si zaslouží být šťastná. Celé roky se obětovala pro mě a sebe dávala na poslední místo." "Už teď bylo znát jak jí ty večeře nebo kávy dělají šťastnou. Víš Karol byl od smrti ženy taky sám hlavně víš jak komplikované to měl už před tím. Je fajn vidět je šťastné a spokojené a Terezka taky září štěstím." "No rozhodně to přišlo ve fajn dobu, protože ta zpráva od toho debila jí prostě rozhodila. Fakt je mi z něj zle." "Mišáku víš co se říká, boží mlýny melou sice někdy hodně pomalu, ale o to pak můžou zasáhnout v době kdy už to ten dotyčný nečeká." Sid si všimla jak se Michal zatvářil nechápavě a ona ho zatím v nevědomosti nechala. Teď nebylo potřeba mu říkat pravdu.

Sidonie si ráno přivstala a teď si užívala snídani u Sid a Adama. Taky tu s nimi byl Josef a ona jim přišla říct novinky. Bylo to pár dní co jí Adam požádal o pomoc a jakmile si to celé vyslechla byla připravena pomoct jak jen bude moci. "Finanční správa už spolupracuje s policií a ti dva mají před sebou ošklivý den. Pokud všechno půjde podle plánu tak dneska nejpozději zítra si pro ně dojdou. Díky tomu co jsi mi dal tak dohledali další dílky skládačky a je v tom víc firem, které na krácení daní spolupracovali. Taky u nich prý mají informace o nelegálních zaměstnancích." "Díky moc Sidonie, protože tohle tomu zmetkovi vážně nesmí projít. Původně jsem chtěl jen nějakou malou odplatu, ale jakmile bylo jasné, že tam je něco víc chtěl jsem mít všechno k dispozici." "Adam má pravdu babi, protože to jak se celé roky choval a jak s Kristýnou zametl při rozvodu to je fakt hnus." "Je mi to jasné a navíc teď to vůbec nečekají a o to to bude lepší." Adam byl rád, že jim Sidonie pomohla. Měli za sebou teď pár dní, kdy se v zoo všichni těšili z nového vztahu který tam vzniknul a tak měli s Aničkou štěstí, že si nikdo moc nevšímal její větší únavy. Zítra mají schůzku s doktorem a pak se uvidí zda se jim to ještě podaří tajit do svatby. Teď Anička vyprovodila Sidonii a ta nabídla dědovi odvoz a on ho rád přijal, protože měl jednu větší ranní skupinu na prohlídku.

Sid si užívala skvělé ráno a hlavně se začala těšit na zítřek kdy měli jít s Adamem k jejímu doktorovi. Tak moc se těšila a doufala, že všechno bude v pořádku. Poslední dny byla víc unavená a to jí trošku dělalo starosti a taky začala mít větší chuť k jídlu z čehož si Adam samozřejmě dělal legraci. "Lásko za chvilku musíme do práce, ale nechceš ještě něco k snídani?" "Jsi vtipný, ale ne nechci vážně nevím proč mám větší hlad, protože to by snad ještě nemělo souviset s miminkem." "Na tohle vždycky Marie Adélce říkala, že každé těhotenství je úplně jiné a tak prostě na sebe budeš jen dávat větší pozor a když tak to řekneš Elišce." "Jo asi máš pravdu teď jsem ovšem ráda, že se vyřešila ta věc s tím zmetkem." "Odplata nezná promlčení lhůtu a tady to platí dvojnásob. Celé roky si užíval peníze a Kristýna a Michal z nich nic neviděli a on si ještě u soudu hrál na chudáka." Sid se usmála a nakonec se vydali směrem do práce a dneska výjimečně pěšky, protože se chtěla projít a čerstvý vzduch jí teď dělal dobře. Nějak si nevzpomínala na Adélku ani na Jitku, že by je těhotenství tak zmáhalo na jeho samém začátku. No snad je to i jen ještě nahromaděnou únavou z posledních týdnů. Jinak se totiž cítila úplně skvěle a byla za to ráda. Teď došli do infocentra a všimli si Kristýny s Karolem jak sedí u stolku a pijí kávu. Taky Adamovi teď přišla zpráva a on jí ji ukázal. Usmála se a bylo jasné, že teď si musí s Kristýnou a Michalem promluvit.

Adam napsal Michalovi, aby přišel do infocentra a tím zjistili, že tu má dneska i Dominika, který si vzal k srdci rady lékaře a začal nohu zatěžovat chůzi. Už se totiž na internetu objevila informace o zatčení i v různých firmách a tak Adam jeden článek otevřel a došli k ostatním. "Jsem rád, že jste tu všichni, Kristýno a Michale jak říkala Anička božím mlýnům to někdy trvá, ale nakonec domelou." Adam se díval jak se všichni šokovaně dívají na zprávy o zatčení a nakonec se jako první vzpamatoval Dominik. "Fajn beru to jako potvrzení, že s vámi dvěma není radno si zahrávat." "Je to tak, ale tady stačilo jen si něco nechat zjistit a poprosit Sidonii o pomoc. Našli na ně toho tolik, že mají po firmě a pravděpodobně oba skončí v base." Sid si všimla jak se Kristýna nechala od Karola obejmout a taky viděla jak nadšeně se tváří Michal. "Za všechny ty roky co jsi se trápila, že jsi mi nemohla něco koupit nebo mě nechat jet třeba na lyžák je tohle skvělá satisfakce. V base mu ty jeho mizerný špinavý prachy k ničemu nebudou." "Broučku máš úplnou pravdu a já vám moc děkuju. Tohle je prostě konec za tím vším a hlavně on zaplatí za to co dělal celé roky." Sid se usmála a byla ráda, že tohle je další věc která se vyřešila a minulost může zůstat být jen minulostí. Zlo nakonec vždycky zaplatí a to se teď tady stalo. Nakonec šli všichni pracovat a ona se čím dál tím víc těšila na zítra.

Tajemství ze zooKde žijí příběhy. Začni objevovat