96. Všechno je připravené

82 6 9
                                    

Adam se díval na prostor u vily a viděl jak dělníci z firmy na párty dělají poslední úpravy na zítřejší velký den. Všechny stromy kolem zahrady měly kolem kmene a některé i na větvích světýlka. Zároveň tu už stály na prostranství hned u vily skoro všechny stany ve kterých budou stoly a bude se podávat jídlo. Dole už u malého vodního prvku nejblíž k vile stála konstrukce na kterou už jen zítra dají květinovou výzdobu. Osvětlení dostala i fontána v zahradě a to pomocí povodních světel, které jí úžasné nasvítili. Zároveň se to všem tak moc líbilo, že tohle tu nakonec i zůstane a stane se součástí zdejší zahrady nastálo. Cestičky kryl umělý travní koberec a stejný ležel i na klasickém trávníku, všechno bylo podložené překližkou. Všechno to bylo z důvodu, aby tolik lidí neponičilo pracně budovanou zahradu a okrasný trávník. Část koberce se pak směrem k fontáně sundá a vznikne tam parket. Jakmile poprvé viděl návrhy jak to tady bude vypadat nadchlo ho to. Přál si pro Aničku krásnou romantickou svatbu a zároveň to oba chtěli tak, aby se tu bavili úplně všichni. Je tu všude kolem vily dost místa na rozhovory, focení, bude tu dost jídla a pití a tak to bude úžasný den kterým oslaví svoji lásku. Zahlédl teď Alenu jak všechno obchází a bylo mu jasné, že kontroluje, že je všechno připravené. Měla dneska volno a tak bylo jasné, že si jen nemohla pomoct. Všichni kolegové se kterými sloužil to měli vlastně dost podobně. Přáli mu štěstí a byl si jistý, že nadšení ještě vzroste až jim oznámí novinku o těhotenství.

Eliška došla k zátarasu u vily a všimla si tam Aleny tak počkala až k ní dojde. "Ahoj koukám, že tě to taky přilákalo." "Prostě jsem jen chtěla vidět na vlastní oči, že všechno je připravené a nachystané. Tak dlouho jsme na tenhle den čekali a konečně je to tady." "Úplně s tebou souhlasím, prostě tohle jsme si všichni vysnili a je úžasné jak krásné to bude. Jsem z těch světýlek na stromech nadšená, je to jednoduché a přitom tak efektní. Bude tu místo pro nás všechny a zároveň prostě budeme mít čas a hodně místa na zábavu." "Osobně jsem pořád přemýšlela jak bude ta zahrada vypadat, ale ono je to skvělé. Nic se nezničí a upřímně my se nemusíme bát podpadků na trávě." "To já přímo doslova oceňuji a co jsem už dneska slyšela holky tak všechny jsou na tom stejně. Adélka říkala, že měla původně připravené jiné boty, ale může si vzít na hezkém úzkém odpadku, protože tady se nebude bořit do trávy." Eliška byla prostě tak nadšená a všechno to ještě přiživoval fakt, že věděla co zítra Anička a Adam oznámí. Teď ještě objala Alenu a zamířila k sobě do pavilonu. Tam už taky čekala máma. "Já už se taky byla podívat, mami je to úžasné a jak už tu jsou i stany tak je to tak krásné." "Mě upřímně těší, že si budeme moct v klidu sednout a pro všechny bude dost místa. Tohle je splněný sen nás všech a pokračování pohádky co vznikla před pěti lety." Eliška se na mámu usmála a věděla, že má úplnou pravdu.

Sid se nakonec dneska rozhodla odpočívat a tak jen ležela doma na pohovce. Adam jel teď do zoo a posílal jí spoustu fotek z toho jak už je všechno hotové. Teď už zbýval jen poslední boční stan a hlavně nanosit stoly a židle. Zítra dopoledne už jen lidé z hotelu na stoly umístí ubrusy a všechno ostatní a pak začnou chystat všechno na podvečer. Zaměstnanci hotelu budou pak už jen vystřídáni lidmi z kateringové firmy, aby si taky mohli užít svatbu. Těšila se strašně moc a hlavně byla ráda, že se prostě budou brát v zoo. Milovali oba to místo tam moc a hlavně to bylo místo kde se do sebe zamilovali. Budou tam mít rodinu, kamarády, kolegy a všechny kteří patřili do velké šťastné rodiny zoo. Vzpomínala teď na den kdy se rozhodla neodletět a plánovala nástup do zoo. Málem se jí to nepodařilo, kvůli nástupu Marie, ale naštěstí nakonec tady začala pracovat a to změnilo všechno. Postupně si začala budovat nový život a nová přátelství. Našla tady lásku svého života a hlavně úžasnou skupinu lidí, kteří ji i Adamovi pomáhali mnoho let. Stáli při nich na začátku vztahu a hlavně v době, kdy se oba rozhodli pro studium. Taky jí teď potěšila informace od Markéty, že opravdu Jana Landová s manželem zítra dorazí. Původně přijet nechtěli, protože se báli, že kvůli pozdnímu pozvání s nimi budou mít starosti. Nakonec jí přesvědčila právě Markéta a hlavně i formace, že malá svatba to rozhodně nebude a ztratilo by se na ní dalších třicet lidí. To rozhodně byla pravda, ale ani ona ani Adam nelitovali. Chtěli prostě velký večírek který je pro všechny a to taky mít budou.

Zaslechla teď bouchnutí dveří a za chvilku se tu objevil Adam. Hned se k ní sehnul a dal jí pusu. "Miláčku jsem rád, že odpočíváš. Jinak všechno jde skvěle, všechno je skoro hotové a hlavně se všichni strašně těší." "Já se taky moc těším a hlavně jsem tak nadšená, že už je to zítra. Bylo to to nejlepší rozhodnutí co jsme mohli udělat. Máme tak dost času a hlavně máme klid a pohodu na takovou událost." "Musím jen souhlasit a víš je tu něco co pro tebe mám a chtěl by ti to dát dneska." Sid si lépe sedla a počkala než si Adam sedl k ní. Dostala do rukou delší červenou krabičku a našla v ní krásný řetízek s přívěskem. Bylo na něm krásně provedené písmenko A umně popletené s dalším A. Symboolizovalo to je dva a ona hned skočila Adamovi kolem krku. "Adame to je nádherné, jsi prostě úžasný." "Jsem moc rád, že se ti líbí. Vím, že jsi si na řetízek zvykla a teď jsi ho většinou přestala nosit, protože už ho potřebuješ jen v práci. Tohle je něco jen pro tebe. Anička a Adam, něco co bylo na začátku našeho vztahu a vždycky to tak bude." Adam byl nadšený, že se jí dárek líbí. Až přijde ten správný čas tak jí pořídí ještě jeden na kterém budou první písmenka jmen jejich dětí. "Adame já tě tak moc miluju, vždycky jsi byl a vždycky budeš láska mého života." "Anni taky tě moc miluju a nemůžu se dočkat až se zítra staneš paní Hruškovou." Sid se usmála a nechala se obejmout. Ano už zítra bude Adamova žena a za pár měsíců přivítají na svět i svoje dvojčátka. Život teď byl prostě úžasný a čekal je teď i úžany klidný večer.

Tajemství ze zooKde žijí příběhy. Začni objevovat