Alice byla ráda, že si dneska užije dopoledne s dvojčaty a zároveň věděla, že Sid a Adam mají dneska den kdy chtějí být spolu. Jejich první polibek byl pro oba důležitý z mnoha důvodů a jako jedna z mála věděla úplně celou pravdu o tom dni i dnech potom. Teď o mnoho let později byli manželé a měli úžasná dvojčata. Zaparkovala teď u domu a počkala než k ní Sid dojde, aby jí mohla obejmout. "S ničím si nedělej starosti, máme všechno potřebné a vy si zasloužíte být chvilku spolu sami. Jste nejen rodiče, ale taky pár." "Děkuju mami opravdu moc. Miluju ty dva nedevše, ale zároveň miluju Adama." "Všechno je jak má být a navíc babička je dneska taky doma a hodlá si užít pravnoučata." "Já už se jen děsím dne kdy přijde na to, že už jsou dost velká na rozmazlování." "Neboj se budeme ji krotit." Alice pomohla Sid dát sedačky k ní do auta a taky tam dala tašku s věcmi. Ještě jí jednou objala a nechal ji jít zpátky dovnitř. Sid ještě zamávala mámě a zašla zpátky do domu. Bylo hodně brzo ráno, ale ona měla svůj plán a naštěstí se jí daří. Bylo jen něco málo po sedmé, ale máma byla výborný spojenec. Teď si děti užijí báječny čas s babičkou a prababičkou a ona a Adam si užijí svoje výročí a pak pojedu do vily na oběd. Došla teď do kuchyně a začala dělat lívance k snídani. Pak když měla všechno připravené tak to naložila na tác a vydala se nahoru.
Adam se vzbudil a ucítil vůní snídaně. Taky zjistil, že děti nejsou v postýlce a Anička je asi měla dole, než pro ně přijede Alice. Měli pár hodin na sebe a on si je pak hodlal užít. Než stihl jít dolů objevila se Anička s tácem na kterém byla honosná snídaně. Položila ho na stolek u okna a on ji došel obejmout. "Krásné výročí lásko a máme báječnou snídani a taky už jsme tady sami." Adam se na ni nechápavě podíval. "Jak sami, vždyť je brzo." "Máma už tu byla před půl hodinou a tak máme čas na jídlo a spoustu dalších věcí." Adam se usmál a přitáhl si jí k polibku. Kdyby neměl strach, že snídaně vystydne tak by ji okamžitě zatáhl zpátky do postele. Takhle se spokojil s tím, že si Aničku posadil na klín, aby se mohli nasnídat. "Myslím si, že jsem měl dneska snídani dělat já." "Chci tě rozmazlovat, protože ty to děláš neustále. Jsi úžasný chlap a já tě moc a moc miluju." "Anni lásko dělám to rád a ty si to opravdu zasloužíš. Mimochodem vážně jsem se včera bál, že se Michal bude vyptávat proč jsi na něj v zázemí nepočkala." "To by se asi dost divil, ale na druhou stranu nikoho by to asi ani nešokovalo. Pochopila to jen Julie a ta mlčí jako hrob." "Jak na tom vůbec s Břéťou jsou?" "Nech si to pro sebe, ale je těhotná, jen na úplném začátku a ještě se bojí to komukoliv říct. Říkala ať to tobě určitě řeknu, protože ona se trochu bála ti to říct."
Adam se musel usmát a byl moc rad jak kvůli Julii tak kvůli Břéťovi. Snažili se od podzimu a věděl od Břéťi, že neměli ze začátku štěstí. "Mlčím jako hrob a Břéťa říkal, že to neměli jednoduché." "Přesne tak a tak to prostě teď ještě chvilku chtějí tajit než budou mít potvrzení od doktora. Řekla mi to včera a já jsem kvůli ní strašně šťastná." Sid byla opravdu na vrcholu blaha, že se jim zadařilo a Julie byla tak vtipná, když se jí svěřila, že bude mít Adam problém kvůli hledání náhrady. Naštěstí to nebylo tak horké jak by se mohlo zdát, protože na post ošetřovatelů se člověk sháněl docela lehce. "Víš hodně jsem včera vzpomínal na tu noc s nosorožci a kolik se toho stalo i těsně po tom. Do teď si vždycky u nádrží vzpomenu jak jsi tam za mnou musela vlézt. Byl jsem idiot, že jsem si už tehdy nedokázal přiznat pravdu." "Lásko všechno se stalo v určitou dobu a z určitého důvodu. Teď máme naší lásku, naše děti a hlavně se milujeme." Teď si ho Sid přitáhla k polibku a nakonec si ještě užila zbytek snídaně a pak se nechala od Adam líbat a laskat. Nakonec se i s ní zvedl a v náručí jí donesl k posteli na kterou jí položil. Adam si dal záležet, aby tohle milování bylo úžasné a dokonalé. Laskal Aničku po těle a jemně jí hladil. Nakonec bylo všechno oblečení na hromadě kolem postele a oni se věnovali jen sami sobě.
Sid si užívala každou minutu co jí Adam laskal a vzrušoval. Byl dokonalý a ona pod jeho doteky ztrácela pojem o všem ostatním. Nakonec nechali průchod svoji vášni a užili si neuvěřitelné milování. Po něm se Sid jen neochotně vracela do reality. Nechala Adama, aby jí držel v náručí a odpočívala mu s hlavou na jeho hrudi. Odeznívající vášeň ji nechala vláčnou v jeho náručí. Adam jemně hladil Aničku po zádech a šeptal jí jak moc ji miluje. Bylo to úžasné milování a on se jí teď nemohl nabažit. Potom s ní v náručí zamířil do sprchy, kde ještě jednou dali průchod svojí vášni. Sid si uvědomila, že tohle jí moc chybělo a zároveň to teď bylo tak úžasné a trošku i nové. Nakonec seděla v koupelně a snažila si vysušit vlasy které jí Adam v zápalu vášně namočil. "Doufám, že jsi spokojený sám se sebou." "Velmi spokojený paní Hrušková a kdybychom neslíbili účast na obědě ukázal bych ti ještě jednou jak. Jenže musím uznat, že mi taky moc chybí děti." "Mě taky a těším se na ně." Sid nakonec dala vlasy dopořádku a oba se šli obléknout což je ještě malinko zdrželo, ale nakonec vyrazili směrem k vile jejích rodičů. Jakmile vešli tak samozřejmě jak se dalo předpokládat tak máma i babička měla každá jedno z dětí v náručí a doslova si užívaly tenhle čas s nimi. "Je hezké, že jste na oběd dorazili bude za chvíli. Jinak byli úplně úžasní, jsou najedení a oba moc spokojení." "Děkuju mami a babi tobě to vysloveně takhle sluší." Adam se díval na čtyři generace před sebou věděl, že tohle je dokonalé štěstí.
ČTEŠ
Tajemství ze zoo
NouvellesDěj navazuje na 75 díl seriálu, ale pak má jiný vývoj. V povídce se také posouváme o čtyři roky do předu. Sid je studentkou na pražské vysoké škole. Teď zrovna se potýká s učivem posledního ročníku před obhajobou bakalářské práce. Pendluje mezi Pra...