Hoofdstuk 113

871 42 7
                                    

Super leuk al jullie theorieën over de cliff van dit seizoen. Nog twee dagen wachten en dan weten we het ☺️

Voor een aantal minuten bleven we zo dicht tegen elkaar aan staan.
'Maar wel alles wat ik vanmiddag tegen je zei was echt gemeend' moest ik het toch nog even kwijt. Ik had haar gek gemaakt, maar het was wel allemaal oprecht geweest.
'En je moet echt een beetje minder praten' lachte ze er stiekem bij.
'Ik weet wel iets anders om te doen' hield ik haar gezicht tussen mijn handen voordat ik mijn lippen op die van haar zou drukken. Nu kon ze zich nog van me losmaken als ze het niet wilde.
'Wat dan' bleef ze daarin tegen staan terwijl ze me ondeugend aankeek.
'Zoiets bijvoorbeeld' drukte ik zachtjes mijn lippen op die van haar.
'Ik denk dat ik het niet helemaal begrepen heb' schudde ze zachtjes met haar hoofd.
'Zoiets dan' kuste ik haar nogmaals maar deze keer wat langer, wat intenser. Ze wilde dit nog steeds net zo graag als dat ik het wilde.
'Ben je in je ondergoed net zo aantrekkelijk als in die bikini' liet ik heel voorzichtig mijn handen via haar rug onder haar shirt glijden.
'Of heb je hier niks onderaan' hield ik toch even stil voor het geval dat.
'Natuurlijk wel' grinnikte ze erom. 'Maar ik denk dat je daar zelf maar over moet oordelen' trok ze haar shirt al over haar hoofd heen voordat ik het had kunnen doen.
'Dat is minstens net zo goed' knikte ik goedkeurend waarna ik haar uitgebreid begon te kussen. Nu durfde ik wel weer. Als ze dit niet gewild had dan had ze haar shirt niet voor me uitgedaan. Zo was ze, als ze iets niet wilde dan deed ze het ook echt gewoon niet.
'Ja is het goed gekeurd' pronkte ze met haar voorgevel terwijl ze ondertussen de knoopjes van mijn overhemd los maakte.
'Ik ben nog aantrekkelijker hoor' volgde ik haar handelen.
'Pff opschepper' stak ze haar tong naar me uit.
'Pas maar op' hapte ik gauw waarna ik haar maar weer zoende. Alleen dat al was zo fijn met haar. Met mijn handen op haar rug haakte ik de sluiting van haar bh los waarna ik mijn lippen via haar hals naar beneden liet afdwalen.
'En jij hebt het zeker koud' liet ik mijn tong een rondje om haar tepel draaien.
'Moet jij zeggen' liet ze haar hand over mijn broek heen glijden die al aardig begon te knellen.
'Misschien moet ik jou eerst voor de rest even keuren' kuste ik haar buik waarna ik de knoop van haar broek losmaakte en hem naar beneden trok zodat ze alleen nog in haar slipje stond.
'Ik weet niet wat ik aantrekkelijker vind' schudde ik ongelovig mijn hoofd. Het liefst zou ik haar nu zo de bank op duwen en bovenop haar springen.
'Dit wilde je toch' trok ze me terug omhoog.
'Zeker weten' kon ik niet anders dan dat bekennen.
'En niet alleen jij' maakte ze mijn broek los waarna ze met haar hand over mijn boxer heen gleed.
'Auhw Eef' kraamde ik uit. Ik had het gevoel alsof mijn boxer elk moment open kon knappen zo erg als dat het al knelde en dan moest zij er nog even overheen wrijven.
'Zal ik hem eens helpen' liet ze haar hand nu in mijn boxer glijden waarna ze me begon te bevredigen terwijl ik mijn boxer maar gelijk naar beneden trok. Zo had ik wat meer ruimte.
'Oh nee niet stoppen' kuste ik haar terwijl ik met haar tepels speelde.
'Lopen' duwde ze me richting de bank. Zij ging mij erop duwen in plaats van ik haar.
'Misschien moet je eerst ook nog even iets uitdoen' liet ik me gewillig de bank op duwen.
'Dat bepaal ik zelf wel' ging ze uitdagend op mijn schoot zitten waarna mijn handen al snel weer haar borsten omsloten. Ik kon gewoon niet van haar afblijven.
'Ik wil je' schudde ik mijn hoofd. Ik wist niet hoelang ik me nu nog in zou kunnen houden.
'Nou vooruit dan' ging ze staan waardoor ik nog beter uitzicht op haar had waarna ze langzaam haar slipje naar beneden liet zakken terwijl ze er stiekem bij grinnikte. Ze wist hoe gek ze me hiermee maakte. Toen ze één voor één haar benen eruit had gehaald en ze zich terug op me wilde laten zakken pakte ik mijn kans. Ik hield haar stevig vast waarna ik haar één beweging op bank kreeg en ik degen me was die bovenop haar zat.
'He dat is niet eerlijk' verzette ze zich er nog tegen.
'Echt wel' snoerde ik haar de mond door mijn lippen op die van haar te drukken, waarna ik eindelijk mijn gang kon gaan.

❤️❤️

Vraagtekens (flikken maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu