Hoofdstuk 124

657 36 5
                                    

De hele tijd aan de tafel had Eva al zitten klieren. Terwijl ik me op Stella had geprobeerd te richten zat ze steeds met haar voeten onder tafel langs mijn benen te gaan of zelfs richting mijn kruis. Ze wist hoe slecht ik daar tegen kon en daarom deed ze het juist ook. Ik was er een ster in om haar gek te maken, maar ze kon er zelf ook wel wat van.
'Ga je lekker slapen' stopte we nu gezamenlijk
Stella in bed.
'Ja papa, nog een kusje' knikte ze braaf waarna ze haar lippen tuitte.
'Nog eentje dan' gaf ik haar der zin. Ze wist goed hoe ze tijd moest rekken.
'Zit je alle kusjes te pikken' hing Eva half over me heen.
'Ja' giechelde Stella ondeugend. 'Allemaal voor mij' glunderde ze stiekem.
'Alles voor papa's prinsesje he' gaf ik haar echt het allerlaatste kusje. Ze moest nu echt gaan slapen. 'Slaap lekker prinses' wenste ik haar een fijne nacht.
'Slaap lekker lieverd' volgde Eva mijn voorbeeld terwijl ze ondertussen mijn overhemd stond los te knopen waarbij ik een goed zicht had op haar openstaande blouse. Ze had het expres gedaan.
'Papa moet ook naar bed' giechelde Stella wederom bij het aanblik van haar moeder die mij stond uit te kleden.
'En heel gauw papa' gaf Eva me een schop onder mijn kont tot grote hilariteit van Stella. Ze lach helemaal in een deuk als we zulke dingen deden.
'Daag' gaapte ze nog een keer waarna ze haar oogjes sloot en Eva niet wist hoe snel ze me moest volgen de slaapkamer uit.
'Ben jij niet een beetje ondeugend' hield ik stil waarna ik me naar haar omdraaide. Ik wist dat ik dit niet moest doen en met de kaarten op tafel moest komen. Maar mijn verlangen won het van mijn verstand. Ik kon me niet meer beheersen, zij was degene geweest die mij nu helemaal gek had gemaakt.
'Een heel klein beetje misschien' keek ze me aan met die verleidelijke ogen van der. 'Krijg ik nou straf' trok ze haar blouse maar vast over haar hoofd heen.
'Ik zal eens een passende straf bedenken' schoten mijn handen uit een reflex naar haar borsten toen ze ook haar bh maar vast uittrok. Ze liet er in elk geval geen gras over groeien.
'Ik denk dat jij meer straf hebt verdiend' drukte ze zich tegen me aan.
'Jij hebt alle kusjes aan mijn dochter gegeven' maakte ze me duidelijk.
'Ik heb nog wel wat over hoor' drukte ik mijn lippen op die van haar waarna ik haar onder haar billen op tilde om haar mee te nemen naar haar slaapkamer.
'Laat maar eens zien of dat genoeg is dan' trok ze me mee het bed op waarop ik haar had neergegooid. Even was ik helemaal vergeten wat me te doen stond. Ik was helemaal door naar bezeten. Ik moest haar nu hebben, en zou haar niet laten gaan voordat ik genoeg van haar had gehad.

Vraagtekens (flikken maastricht)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu