Coś się zmienia sezon 2

210 7 3
                                    

Drużyna (Właściwy tekst jest poniżej. Od słowa Endou)

Pytanie o moją wymarzoną drużynę pojawiło się w prywatnej wiadomości. I bardzo pozdrawiam autorkę tego pytania. Ale jako, że mam tendencje do rozgadywania się i jako że obecnie coś takiego jest bardzo modne (przynajmniej w naszej społeczności) postanowiłem, że to pytanie zasługuje na specjalne miejsce.

A link do zabawy daję poniżej.

https://inazuma-eleven.fr/team-builder/app.html

html

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Jak widzicie gram ustawieniem 5,3,2. Wybrałem tę opcję, ponieważ nie tylko przynajmniej moim zdaniem zapewnia bardzo potężną obronę. Zauważcie, że nasi milusińscy zajmują niemal całe pole i moim zdaniem przejście przez nich będzie bardzo trudne. Ale to nie jest jedyny powód. Zauważcie, że Shindou może się włączyć do ataku, podobnie obaj boczni obrońcy mają bardzo dużą szansę zaatakowania. Ale moje konkretne wybory zostaną wytłumaczone już niebawem.

Trenerem został Kudou wersja z Go. Moim zdaniem to najbardziej kompetentny trener z całego uniwersum. Ma nie tylko świetny zmysł taktyczny, ale również potrafił przygotować postacie pod względem fizycznym, potrafił ich zmotywować. Zdecydowałem się na jego wersję z Go, a nie trzeciego sezonu ponieważ moim zdaniem Kudou zestarzał się bardzo dobrze i jego doświadczenie bardzo wzrosło.

Na bramce Endou, a rezerwowym bramkarzem został Ibuki. Endou chyba nie trzeba nikomu przedstawiać zdecydowałem się na jego wersję z pierwszej Inazumy, ponieważ bardziej lubię te jego techniki niż te z Oriona i Ares. Endou ma element ziemi, co będzie ważne później. Zastanawiam się, czy powinien być kapitanem. Uważam, że lorowo ma wszelkie podstawy, ale mimo wszystko ja opaskę dałbym komuś innemu. Dodatkowo Endou jest również bardzo niebezpieczny w polu. Może zagrać jako libero, co tylko zwiększa jego wartość dla drużyny. Rezerwowy Ibuki ma element wiatru. Pamiętajmy, że był członkiem jedenastki ziemi, więc jego zdolności były poddawane różnym próbom. To właśnie to doświadczenie przekonało mnie do dania mu szansy.

Boczni obrońcy Kazemaru i Fubuki. Wybrałem ich obu głównie ze względu na ich szybkość. Chłopcy mogą bez większych problemów włączać się do ataków, obaj dobrze czują się na połowie przeciwnika, a dzięki ich szybkości z wielką łatwością wrócą do obrony. Nie można również zapomnieć, że Fubuki jest również napastnikiem, więc można sobie wyobrazić sytuację, w której wychodzi jako napastnik. Kazemaru również przewinął się chyba na każdej pozycji przez całą serię, więc również są wielozadaniowi. Elementem ich obojga jest wiatr. Ponadto muszę podkreślić, że Fubuki jest również świetnym dryblerem.

Środkowi obrońcy Kirino i Kariya. Co bardzo ważne obaj mają element drewna, który kontruje element wiatru, na który podatny jest Endou. Gorzej, kiedy głównym bramkarzem byłby Ibuki, ale nawet wtedy wystarczy wprowadzić kilka dodatkowych zmian. No cóż Kirino chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Awatar, uzbrojenie, miki maks. A przy tym jest niezłym analitykiem i jego obserwacje mogą bardzo pomóc reszcie defensywnych graczy. Zwłaszcza, jeżeli Shindou dostanie bardziej ofensywne zadania. Kariya jest graczem kompletnie innym. Nastawionym na zwinność i wprowadzanie zamieszania. Ich techniki są potężne. Oboje raczej nie będą mieli większych zadań w ataku. Ich największą wadą jest to, że oboje są dość niscy.

Scenariusze inazuma eleven go (fabularyzowane)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz