Bölüm 42

375 38 5
                                    

TAİREL AVALON

"Rhaegal hakkındaki düşüncelerin neler?" Vruyetta'ya sordum.
"O çocuk ilerde çok güçlü olucak. Belki tüm kıtadaki en güçlü kişi." Vruyetta'yı onu test etmesi için göndermiştim ama bu kadarını beklemiyordum.

"Ona düşmanca yaklaşmamanı tavsiye ederim. Daha beş yıldız ama bana bile tepki verdi. Altıma geçtiği anı söylemiyorum bile." Griffin'im haklıydı. Ne kadar kendini kısıtlasada beş yıldızlı bir usta bile ona karşı koyması çok zordu.

"Biliyorum, gerçektende ejderhalar tuhaflar. Onu görünce Aenys'ı kıskanmadım değil. Öyle bir oğlum olmasını isterdim." Rhaegal'ın başarılını duymuştum. Bu yaşına rağmen adını çok fazla duyurmuştu.

"Onun nasıl güçlerinin olduğunu öğrenmeyi iple çekiyorum. Özellikle şu rüzgarla yaptığı teknik." Griffinler olarak rüzgar ve yıldırıma karşı yatkınlığımız diğerlerine göre daha üstün ama Rhaegal bambaşkaydı.

"Saf mana üzerindeki kontrolünü unutma." Gülümsedim.
"Nasıl unutabilirim ki? Ejderhalar onun sayesinde belki tekrardan gücünün zirvesine ulaşabilir." Tarih kitaplarından her zaman ejderhaların güçlerini ve otoritelerini okudum. Eğer öyle bir iç savaş çıkmasaydı ejderhaları bu kıtada durdurabilecek bir güç olabilir miydi?

"Zephyr'ı kıskandım doğrusu, yanına çok güçlü birini çekmeyi başarmış. Elfler o çocuk sayesinde güçlerine güç katabilirler." Vruyetta gülümsedi.

"O zaman sende onu kendi tarafına çekmeyi denemelisin." Şaşırdım.
"Peki nasıl?" Vruyetta kıkırdadı.

"Seninde bir kızın olduğunu unutuyorsun." Güldüm.
"Bunu kabul edeceğini düşünmüyorum." Aenys'a böyle bir teklifte bulunsam nasıl bir tepki ile karşılaşacağımı merak ediyordum.

"Aenys'a sormanı kim söyledi?" Vruyetta'nın sözleri karşısında güldüm.
"Böyle bir meseleyi onunla konuşmak gerçekten doğru mu?"

"Seninle konuştuğu zaman ki tavırları ve konferans salonunda seni kışkırtması. Sence sıradan bir çocuk bunu yapabilir mi?" Vruyetta sözlerinde haklıydı. Hiçbir öğrenci hatta kıtadaki çoğu kişi bile öldürme niyetini gösterip beni öyle kışkırtmaya cüret bile edemezdi.

"Sanırım yeni nesil düşündüğümüzden daha güçlü şekilde geliyordu." Pencereden dışarıyı baktım. Öğrencileri izledim. Kıta hızla değişiyordu ve bizim buna ayak uydurmamız gerekiyordu.

RHAEGAL

Laena ile beraber oturduk ama ikimizde sessiz kaldık.
"Ah tıpkı genç aşıklar gibi birbirlerinin yüzlerine bile bakamıyorlar." Tessarion benimle alay etti.
"Bu komik değil." Diye tersledim.

Bu sessizliğin birinin bozması gerekiyordu.
"Laena ben gerçekten üzgünüm. Onu seninle konuşurken görünce rahatsız oluyorsun sandım ve araya girdim." Laena beni dinliyordu.

"Bir daha böyle birşey yapmayacağım." Dedim
Laena elimi tuttu ve bana gülümsedi.
"Sorun değil, aslında gerçektende rahatsız olmuştum.
Ayrıca... beni orda koruman..." Laena bunu söylerken yüzü kızardı.

Laena'nın belinden tuttum ve kendime doğru çektim.
"Seni her zaman koruyacağım. Sadece bana güvenmen yeterli." Laena bana yaslandı.
"Sana güveniyorum." Gülümsedimz

"Ayrıca diğerlerine nişanlı olduğumuzu söylememişsin. Yoksa benden utanıyor musun?" Diye alay ettim. Laena bunu söylediğimde utandı.
Bana baktı.

"Hayır, ben sadece babamın dediklerini yaptım o kadar. Babam diğerlerine nişanlı olmadığımızı söylemesem daha iyi olduğunu söyledi. Ejderhalara güvendiğimizi düşünmelerini istemiyormuş."

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin