RHAEGAL
Ortalık iyice karışmıştı, kraken kabilesi atılan suçları kabul etmiyordu. Ama balina kabilesi durmadan suçlamalar yapmaya devam ediyordu.
"Pekala anladığım kadarıyla kraken kabilesi burada çok suçlu ama balina kabilesi sadece barış istiyorlardı."
"Evet kesinlikle öyle," dedi Witira.
"Bunları kabul etmiyorum, bunları yapanlar bizim atalarımızdı. Bizim bir suçumuz yok," dedi Glagen.
Gülümsedim, "yani tüm suçlamaları kabul ediyorsunuz."
Glagen aniden yüzü değişti ve dişlerini sıktı.
"Bunu yinede kabul edemeyiz, biz yeniden okyanusun dibine girmek istiyoruz. Orası bizim hakkımız," dedi.
Okyanusun dibinde ne istediklerini bilmiyorum aslında umrumda bile değildi. Ama neden istediklerini bilmem gerekiyordu.
"Okyanusun dibinde ne var?" Dedim.
"Zengin mineraller var, çoğunlukla en büyük enerji kaynakları sağlayan kristaller. Bunları daha çok ömrümüzü ve gücümüzü arttırmak için kullanıyoruz," dedi Witira.
"Anlıyorum, demek böyle güçlü kristaller. Bunun yüzünden savaş çıkması normal."
Witira ve Glagen birbirlerine öfkeli şekilde baktı.
"Tamam bu kadarı yeter."
"Şimdi, sizin istediğiniz sadece kristaller öyle değil mi? Peki balina kabilesi ne istiyor?"
"Kristaller ile güçlenip bize saldırmayacaklarına dair bir anlaşma," dedi Witira.
"Bence iyi bir teklif," dedim.
Glagen'e döndüm, "siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?"
Glagen sessiz kaldı ve onun yerine öfkeli şekilde bana baktı.
"Anladım demek sadece savaşmak istiyorsunuz? Koskoca bir okyanusu paylaşamıyor musunuz?"
"Biz sadece okyanusun yarısını istiyoruz," dedi Glagen.
"Çok şey istiyorsunuz," dedi Witira.
"Okyanusta sadece yaşayan sizin ve bizim kabilemiz değil, bizden başka yaşayan canlılarda var," dedi Witira.
"Witira haklı, sadece kendinize yarısını alırsanız, diğer canlılar yok olma tehlikesi ile karşı karşıya gelir."
"Biz sadece hakkımızı istiyoruz, ulu tanrı bize yarısını vermişti ve onu geri istiyoruz!!" Dedi Glagen.
"Eğer ulu tanrı'nın dediklerine göre gidiyorsak kristaller üzerinde bir hakkınız yok," dedi Witira.
Gülümsedim, "üzgünüm ama ulu tanrı burada değil."
"Ve dedikleriniz doğruysa o zaman sizin istediğiniz gibi okyanusun yarısı sizin olucak."
Glagen gülümsedi.
"Bu olmaz altın ejderha," dedi Witira.
"Ama kristallerden uzak duracaksınız, bunu kabul etmekten başka çareniz yok."
"Ama bu imkansız!!" Dedi Glagen.
"İkisinden birini seçmek zorundasınız, ikisini birden alamazsınız."
Glagen dayanmadı ve ayağı kalktı, "başından beri buraya gelmek hataydı."
Bir iç çektim ve öldürme niyetimi Glagen'e gönderdim. Glagen dayanamadı ve dizlerinin üzerine düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (1. Kitap )
Fantasi(2. Kitap yayında ) Sıradan bir paralı asker olan Edward öldükten sonra edeya kıtasının soylu ailelerinden biri olan Dragonblood ailesinin en küçük çocuğu olarak doğar. Edward yeni yaşamındaki maceraları ve en küçük oğul olmanın getirdiği zorluklar...