Bölüm 112 | Güneş Diyarı

307 33 11
                                    

RHAEGAL

"Devam edelim mi? Lugia," dedi Levithian kralı.

"Evet edebilirsiniz," dedim.

"Lugia halkının yaşaması için bir hayali ağaç dikti, hu hayali ağaçta sayısız yaprak vardı ve her yaprak sonsuz boyutlu bir çoklu evrendi. Boyutların olmadığı yerde yetişen bu ağaç gün geçtikçe daha çok büyüdü. Kökleri tüm kainatı ele geçirdi. Celestialler bu durumdan rahatsız olsada ellerinden bir şey gelmiyordu çünkü arada hala Güneş Diyarı vardı."

Kayık bizi aniden bir yere götürdü ve orda ejderhalar vardı. Aberyum'un içindeki ejderha kralı orda tahtta oturmuştu ve herkes önünde diz çöküyordu. Diz çökenlerin en önünde ise İzaya vardı.

"Güneş Diyarı yedi tanrı ırkına ev sahipliği yapıyordu, bu ırklar her zaman barış içindeydi ama bir gün ejderhalar kendilerinin tüm ırklardan daha üstün olduğunu idda ettiler ve tüm ırkların kralı olmalarını gerektiği söylediler. Diğer ırklar bunlara karşı çıktı, özellikle asura ırkı bu durumu kabullenemedi ve bir savaş başlattılar."

"Asuralar gerçekten güçlüydüler ama ejderhaların karşısında bir hiçtiler, ejderha kralı bunu umursamadı ve bir ejderha birliği yollayıp isyanı bastırmak istedi ama asura kralı bu duruma öfkeyle saldırdı. Gelen ejderha birliği çoğunluğu öldü ve iki tane yaralı olarak kaçmayı başardı."

"İşte o zaman ejderha kralı, asura kralını ciddiye aldı ve üç yüz ejderha yolladı. Liderleri olarakta İzaya'yı gönderdi. İzaya o zamanlar gök ejderhaların en güçlüsüydü, kadim ejderhalar arasında bile saygı duyulan biriydi. Onu ejderha kralının gözdesi yapmasını sağlayan en büyük etken ise bağlılığıydı."

"İzaya üç yüz ejderha ile savaşa gitti, o gün bir katliam yarattı, asura ırkının yarısından fazlasını katletti. Herkes ona ejderha kralının celladı demeye başlamıştı."

"Bir dakika hem insana hemde ejderhaya dönebiliyor muydunuz?"

Ejderha kralı gülümsedi.

"Yedi tanrı ırkının iki formu vardır ; insan ve canavar formu. Çoğunlukla insan formunda savaşmayı tercih ederler." 

"Konumuza dönelim. Asuraların büyük bir yenilgi aldığını duyan anka ve griffin ırkı birlikte çalışıp ejderhalara pusu kurdular, İzaya o savaşta ağır bir yara aldı ve zorda olsa kaçmayı başardı. İyileşmek için kendini bir mağaraya gizledi. Mağarada daha önce görmediği yazıtlar gördü ve onları okuyunca gerçekleri öğrendi."

"Başından beri Güneş Diyarının neden yaratıldığını ve asıl amacı iki ırkın arasındaki savaşı sonlandırmaları gerektiğini gördü. İzaya yaraları iyileştiği zaman ejderha kalesine geri döndü ve tüm gök ejderhalarını toplayıp bir isyan çıkardı, ejderha kralını mağlup etti. Ardından diğer ırkların krallarınıda yok etti."

"Tek başına bunca şeyi mi yaptı?" Şaşkınlıkla sordum.

"Evet, İzaya'nın eline çok fazla kan bulaşmıştı. Geri dönüşü olmayan bir yola girmişti, yapması gereken geriye kalan herkesi kurtarmak ve iki ırkın yeniden evrenleri yok etmesini engellemekti," dedi ruh kralı.

Kayık aniden yok oldu ve bizi bir dağa götürdü, İzayada oradaydı.

"İzaya yedi kralın kalbinden ve beyninden, bir kılıç yapmak istedi. Parabelium dağına gitti ve güneş diyarının metaliyle birlikte ; Kaos enerjiyi, Kutsal enerjiyi ve manayı birleştirip Aberyum'u yarattı."

"Dış tanrıların sözleri birer kanundu. Aberyum'un yaratılış amacı kanuna karşı çıkmak içindi, ama beklentileri aştı, Aberyum yaradılışı yok edebilirdi ve yaratıcı baba ve onun düzenini aklıyla bile yok edebilirdi. Aberyum için mesafeler ne kadar sonsuz ve ebedi olursa olsun hedefini bulup yok edicekti."

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin