Bölüm 70

308 30 4
                                    

RHAEGAL

Uravis ve Curtis'in mücadelesi düşündüğümden daha iyiydi, ikiside kılıcını ustalıkla sallıyordu ve muhteşem şekilde manayı kontrol ediyordu.

"Curtis kesinlikle kendini gizledi." Dedim, Dynas hanesi  güçlüydüler bunun sayesinde Uravis ile bu kadar ustalıkla mücadele edebiliyordu.

"Bu maç düşündüğümden daha heyecanlı olucak." Uravis sonsuz alevlerini etrafa yaymaya başladı, Curtis geriye doğru kaçtı. Kılıcı karanlığa gömüldü.

"Demek gölgeyi kontrol ediyor." Gölge ve ışık elementini kontrol edenlerin sayısı çok azdır, bu yüzden genellikle özel olarak eğitilirler.

Curtis etrafı gölgeye boğmaya başladı, gözlerim şaşkınlıkla açıldı.
"İnanılmaz, bu gerçek mi?" Curtis gölgeye kullanarak, sonsuz alevleri yuttu.

İnsanlar şaşkınlıkla bakıyorlardı, ben ise heyecanlanmıştım. İlk defa böyle bir şey görüyordum, bunun karşısında heyecanlanmamak elde değildi.

"İşler gitgide ilginçleşiyor." Gölgeler iyice şiddetlendi ve tüm vücudunu kaplayan bir zırh'a dönüştü. Hızlıca birbirlerine doğru saldırdılar. Uravis alevleri ile tüm ortamı yakmaya başladı, Uravis bir anda ortadan kayboldu ve beş metre çapında gölgeden bir daire oluştu.

"Bu sefer sence kim kazanır?" Annem sordu, anneme dönmeden gülümsedim.
"Bunu tahmin bile edemiyorum." Bu savaş önceki gibi tek taraflı değildi, ikiside çok güçlüydü.

İkiside çok güçlüydü birbirileri ile başabaş savaşıyorlardı. Curtis gölgeleri bir mızrak gibi yönlendiriyordu ve Uravis ile onlardan kaçmaya çalışıyordu.

"Bu kötü oldu." Gölgeler Uravis'in ayağından yakaladı ve onun sahanın duvarına yapıştırdı.
"Bu acımış olmalı." Dedi Laena, Uravis ayağı kalktı ve üstündeki tozları temizledi.

"İşte şimdi, sinirlendim." Dedi Uravis, etrafını sonsuz alevler ile kapladı. Tüm alan mavi alevlerin etkisine girmişti. Curtis bu durum karşısında sakinliğini korudu ve alevlerden kaçmaya başladı.

Gölgeleri ile alevleri yutamazdı, kaçınmaktan başka çaresi yoktu. Alevler şekil aldı ve dört uzun yılana benzer bir hale gelmişti.

"Bariyer olsa bile sıcaklığı hissediliyor." Laena terliyordu, rüzgarı kullanıp onu serinletmeye başladım.
"Teşekkürler." Nazik bir gülümseme gönderdi.

Alevler etrafı iyice sardı, dört alevden oluşan yılan hızlıca Curtis'e doğru saldırdı. Curtis gölgelerden oluşan devasa ipler oluşturdu ve alev yılanlarını dizginlemeye çalıştı.

"Bak bu güzelmiş." Gölgeler iyice yoğunlaştı ve alevleri iyice sardı.
"Şimdi ne yapıcaksın Uravis." Diye düşündüm, Uravis alevleri yoğunlaştırdı ve kılıcıyla Curtis'e saldırdı.

Gölgeler, alevleri bastırmaya başladılar ama Uravis çoktan Curtis'in yanına yetişmişti.
"İşin bitti." Dedi Uravis ve Curtisi köşeye sıkıştırdı.

Curtis anında tepki verdi ve gölgeden bir kılıç yapıp saldırısını durdurdu.
"O kadar kolay değil."dedi Curtis, gölgeler ve alevler birbirlerini tüketmeye çalışıyorlardı ama birbirlerine üstünlük sağlayamıyorlardı.

Curtis düşündüğümden daha güçlü çıkmıştı, Uravis'i bu kadar zorlamak herkesin yapabileceği bir iş değildi.
İkiside birbirlerine üstünlük kuramıyorlardı.

"Eğer maç uzarsa Curtis kazanır." Dedi Laena.

"Nerden bu sonuca vardın." Laena gözlüklerini çıkardı ve taktı.

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin