Bölüm 111 | Son Ejderha

270 26 1
                                    

MİRANDA

Rhaegal bizi bırakıp gittiğinden beri Beatrix ile beraber oturup ona tüm gerçekleri anlattım. Beatrix hala şaşkınlıkla bana bakıyordu.

"Şimdi sen ve Rey sekiz yaşında tanıştınız, senin hayatını kurtardı."

Başımı salladım ve çayımı yudumladım.

"Gargoyle denen bir ırk'ın kraliçesisin ve Westeriya adlı bir kıtada kalıyorsunuz. Bu kıtaya sizi getiren ise Rhaegal'ın kurucu atası."

"Evet, kesinlikle öyle."

Beatrix bir iç çekti.

"Rey'e aşık olduğunu söyledin ama o sana bir cevap vermedi. Ardından beni götürdüğünüz zaman sana seni sevdiğini söyledi."

Ellerimle yüzümü kapattım, Beatrix'in yüzümün kızarmasını görmesini istemedim.

"Öyle söyleme hala o anı hatırladıkça utanıyorum."

Bir iç çektim.

"Bu daha çok bir vedaydı... Rey benimle vedalaştı. Abisiyle olan savaşında canlı çıkmak gibi bir niyeti yok..."

Onun bana son gülümsemesini düşündüğümde ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Onunla böyle ayrılmak beni çok üzüyordu.

"Hayır, ben ona inanıyorum. Rey geri dönücek," dedi Beatrix.

Gülümsedim.

"Bende inanıyorum, o her zaman geri dönücek."

"Doğrusu seni kıskandığımı itiraf etmeliyim, Rey ile benden daha eskiden beri tanışıyorsun."

"Evet, çok eskiden beri tanışıyoruz. Onunla tanıştığım için çok şanslıyım, belki öyle bir hastalığım olmasaydı hiç tanışamayacaktık."

"Acaba şuan ne yapıyor," dedi Beatrix.

Çayımı masaya bıraktım.

"Umarım iyisindir Rey," dedim.

RHAEGAL

Önümde duran yedi kişi hala bana bakıp hafif gülümsüyordular. Bir iç çektim ve yere düştüm.

"Şimdi ben bir kılıcın içerisinde miyim?"

"Öylede denebilir," bunu söyleyen kişi beyaz ve siyah saçları vardı. Gözleri daha önce hiç görmediğim derecede kırmızıydı.

"Aberyum'un kendi benliği olduğunu hiç düşünmemiştim."

"Bizim amacımız bu düşmanlarımız bizi pek çok isimle çağırdı ; Aklı Yok Eden Kılıç, Kanun Ezen, Yaradılış Kılıcı ve daha pek çok isim."

Güzel kırmızı uzun saçlara ve mavi gözlere sahip olan kişi söyledi.

"Biz hepimiz Aberyum'un bir parçasıyız," dedi kehribar gözlü, kahverengi saçlı biri.

"Kendimizi tanıtalım ; en baştaki Ejderha Kral, ikincisi Asura Kral, üçüncü Anka Kral, Dördüncü Griffin Kral, beşinci Ruh Kral, altıncı Brahma Kral, yedinci Levithian Kral," dedi Ejderha Kralı.

"Daha önce hiç duymadığım krallar," dedim.

"Haklısın, bizi daha önce tanımaman normal Son Ejderha," dedi Anka Kral.

Bir iç çektim.

"Peki benim burada ne işim var?"

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin