Bölüm 78 [ Vaad Edilen Prens. ]

302 31 1
                                    

AENYS

Tüm ailemi bir arada görmeyeli beş yıl olmuştu, bu sefer yanımızda Elf kraliyet aileside vardı ve küçük oğlumun sevdiği kız. Herkes güzel masaya oturmuştu ve ava giden Baelon, Elrond ve Rhaegal'ı izliyordu.

"İlk kimin bulacağını merak ediyorum," dedi Jocelyn.

"Kesinlikle Rhaegal getirecek, sonuçta benden eğitim aldı," Corlis gururla söyledi.

"Elrond'u hafife almayın, orman Elflerin doğal yaşam alanı. Elflerden iyi kimse iyi iz süremez."

Kral Zephyr'ın bu konuda heyecanlı olacağını düşünmemiştim.

"Sen kimi düşünüyorsun." Reyla bana merakla sordu.

"Kimseyi," dedim.

Herkes bana tuhaf bir şekilde baktı, sanırım cevabımdan memnun kalmamıştılar.

"Bana kalırsa Elrond kazanır."

Grayghost zihin mesajı yolladı. Kara ejderhanın tahminleri genellikle tutardı. Herkes heyencanla izlemeye devam ediyordu. Baelon yerde iz arıyordu, Elrond rüzgarı hissedip ağaçların üzerinde geziniyordu. Rhaegal ise umrunda değilmiş gibi ormanda dolanıyordu.

"Küçük oğlun böyle şeyleri hiç umursamıyor."

Kara ejderham haklıydı, onun böyle şeylere ilgisi yoktu. Ne patrik olmak ne de böyle etkinlikler. Tek derdi güçlenmekti.

"Evet onu özel kılan şeyde bu zaten."

Oğullarım hiçbir zaman iyi anlaşamadılar, bunun Rhaegal'ın suçu olmadığını biliyorum ama oda bunun için çaba göstermedi. Rhaegal, ejderhası ile konuşarak ortalıkta öylesine dolanıyordu. Baelon ve Elrond bu işi çok ciddiye alıyordu, almalılarda sonuçta ikiside varisti.

"Sanırım Rhaegal boş boş gezmek istiyor, Corlis."

Jocelyn'in sözleri karşısında Corlis iç çekti.

"İstemediği bir şey yapınca böyle davranıyor..." dedi Reyla.

Reyla oğullarına bakıyordu, ikisinide çok seviyordu.
Üç çocuğunuda sevgiyle büyüttü, her biri birbirinden farklı kişiliklere sahipti. Baela yanıma geldi.

"Baba, Rhaegal eve ne zaman dönücek." Dedi.

"Kendini dizginlemeyi öğrendiği zaman."

Baela sözlerim karşısında üzüldü, Baela her zaman diğerlerine çok önem verip sevmiştir. Onun bu kişiliğini çok seviyordum, kızımın başını okşadım. Mutlu olup bana sarıldı, bu kızın yirmi üç yaşında olduğuna hala inanamıyorum. Tıpkı bir çocuk gibi davranıyordu.

"İlk bulan Baelon oldu," dedi Jocelyn.

Baelon, geyikle karşı karşıya gelmişti. Geyik henüz onu fark etmemişti, derin bir nefes aldı ve yayını hafifçe gerdi. Geyik otlanmaya devam ediyordu. Aniden kuşlar yerden havanlandı ve geyik kafasını kaldırıp etrafa baktı. Baelon'u görünce koşup kaçtı. Baelon okunu fırlattı ama geyiğin sırtının üzerinden geçip ağaca saplandı.

"Çok yakındı," dedi Kral Zephyr.

Elrond hala arıyordu, Rhaegal ise... ormanda kısa bir yürüyüşe çıkmış gibi bir havası vardı.

"Bu çocuğu hiçbir zaman anlamayacağım." Diye düşündüm.

Her zaman babam gibi kendinden emin biriydi, kimseden korkmaz ve kolay kolay boyun eğmezdi.
İlerde nasıl biri olacağını merak ediyordum, ne kadar güçleneceğini ve neler yapabileceğini.

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin