Bölüm 150

263 27 2
                                    

RHAEGAL

Jorm yavaşça tükenip yok oldu, ardından gölge alan onunla birlikte yok olmaya başladı. Gözlerimi yeniden yeşil renge döndürdüm, insanlar ve korsan bana şaşkınlıkla bakıyordu.

"Bitti," dedim.

Kaos Mührü kapandı, vücudum ağrımıyordu - hayır...  acıyordu ama ben bu acıya artık alışmıştım.

"Rhaegal sen neredeydin!!" Tessarion endişeli bir şekilde sordu.

"Bilmiyorum ama bitti, artık eve gidebiliriz."

Seyirciler coşkuyla alkışlamaya ve bağırmaya başladılar,  sonunda bir savaşın daha sonuna gelmiştim.  Ama nedense kendimi karamsar hissediyordum, sürekli olarak öldürmek zorunda mıydım? Buna daha ne kadar devam edebilirim?

"Bu yıl ki savaşın sonuna geldik, kimsenin beklemediği bir galip. Cılız çocuk bu savaşı kazanmayı başardı!!"

İnsanlar daha çok bağırmaya başladı, bütün parayı almayı başardım. İki yüz yetmiş beş milyon altın kazandığıma inanamıyorum, düşündüğümden daha iyi bir performans oldu.

Korsan yanıma geldi, "hala benim tarafıma geçmemekte ısrarcı mısın?"

"Evet, senin tarafına geçmeyeceğim."

Korsan gülümsedi, "eğer bir gün düşünürsen burada olacağım. Şimdi git ve paranı al nasıl taşıyacağın beni ilgilendirmez," dedi.

Arkasını döndü ve yavaşça yürüyüp gitti, korsanlar gerçekten tuhaflar. Onlarla savaştığıma inanamıyorum, arenadan çıktım. Amcan beni bekliyordu, bana bakıp göz kırptı.

"Düşündüğümden daha iyi iş çıkardın," yanıma gelip elini omzuma attı.

"Teşekkürler amca," beraber parayı alacağımız yere doğru gittik.

Ellerinde yüzük ve altından üç kolyesi olan uzun saçlı temiz tıraşlı bir korsan bizi görünce gülümsedi.

"Cılız çocuk ve sahibi," dedi güzel bir şekilde. Konuşma tarzından onun bir korsan olduğuna inanmakta zorluk çekiyordum, korsanlar çok kaba ve ses tonları normalden daha kalındı.

Ama onun ses tonu çok sakin ve güzel bir üslup'a sahipti.

"Evet,biziz,"dedi amcam.

Korsan elini kaldırdı ve dört araba altın geldi, o kadar çok altını görünce yutkundum. Gerçek olamayacak kadar güzeldi, korsan arabadan bir kasa altın aldı ve bize döndü.

"Bu bizim payımız gerisi sizin," dedi.

"Korsanların bu kadar adil olduğunu bilmiyordum," amcam gözlerini kısıp söyledi.

Korsan gülümsedi, "eğer böyle adil olmazsak kimse turnuvalara katılmaz ve bizde para kazanamayız."

Korsan arkamıza baktı, "bunları götürebileceğiz bir yol var mı?" Dedi.

"Merak etmeyin bir yol var," amcam cebinden bir portal madalyonu çıkardı. Portalı açtı ve bana döndü.

"Taşımaya başla," dedi.

Bir iç çektim ve arabaların hepsi birbirine bağlı olması büyük şanstı, amcam arabalardan birinin üstüne çıktı.

"Hadi gidelim köle," dedi.

"Seni yaslı moruk," diye mırıldandım ve arabaları çekmeye başladım.

"Bir şey mi dedin?" Amcam alaycı bir gülümseme ile baktı.

"Hayır, efendim bir şey demedim."

Portaldan geçtik ve şatonun önüne geldik, ejderhaların hepsi hala avluda yatıyordu. Bizi görünce hemen gözlerini açtılar, Grayghost'a baktım.

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin