RHAEGAL
Ejderha kaleye geri döndük, odama geçtim ve uzandım. Kafamdan çıkmayan gümüş-beyaz renkli geyiğin görüntüsü karşıma geldi.
"Neden benim karşıma çıktın."
Geyik bana baktı, elimde kan alevlerini topladım ve bir top oluşturdum ama hiç yerinden bile oynamadı. Ne korktu ne de geri çekildi. Durmadan bana bakıyordu. Alev topunu yolladım, bilerek ıskaladım ama yinede yerinden bile oynamadı.
"Bunun olacağını beklemiyordum."
Tessarion zihin mesajı yolladı.
"Bende bunu beklemiyordum."
Geyik yerinden bile oynamadı, birbirimize şaşkınlıkla bakmaya devam ettik. Bir iç çektim ve arkamı dönüp gittim. Geyik hala bana bakıyordu.
Anılarımdan çıktım ve bir iç çektim. Patriklikten uzak durmam gereken yerde, patrik olarak seçilecektim.
"Neden bu kadar nefret ediyorsun ki?" Dedi Tessarion.
"Anlamıyorsun Tessarion, ben bir Dragonblood değilim. Bunda benim hakkım olmadı ve hiçbir zaman olmayacak. Ben sadece onların oğullarının vücuduna reankarne olmuş biriyim. Eğer ben olmasaydım, belki daha doğru olurdu."
Sonuçta başka birinin vuducuna reankerne oldum, belki gerçek Rhaegal benden daha iyi olurdu. Sözünden hiç çıkmazdı, böyle aptalca şeyler yapmazdı.
"Kendine gel senin burda olman, senin hakkın olduğunu gösterir. Senin damarlarında gerçek ejderha kanı akıyor ve senden başkası ile birlikte uçmazdım. Sen benim bağımsın, benim binicimsin."
Altın ejderhamın sözleri yüzümde bir gülümseme oluşurdu ama ben yinede kendimi avutamıyordum. Kapı çalındı.
"Rey iyi misin?"
Bu Beatrix'in sesiydi, ayağı kalktım ve kapıyı açtım.
Beatrix bana gülümsedi. Elinden tuttum ve içeriye çektim. Etrafa baktım sonrada kapıyı kapattım."Birisi seni gördü mü?"
"Hayır, kimse görmedi."
Yatağıma oturdum, Beatrix'e oturması için koltuğu işaret ettim. Onun yerine gelip yanıma oturdu.
"Sen iyi misin?"
Mor gözleri ile bana bakıyordu, o kadar güzel bakıyordu ki. Ona cevap vermek yerine sadece bakmak istedim.
"...Evet, evet iyiyim."
Beatrix hafif kafasına eğip yeniden bana baktı.
"Emin misin? Pek öyle görünmüyorsun."
Bir iç çektim ve kendimi yatağa attım.
"Ben bunu istemiyorum, ben böyle şeyleri yapamam. Tüm gün sorunlarla uğraşmak ve ailedeki problemleri çözüp, onlara yardımcı olmak. Ben bunları yapamam, ben sadece sorun açan birisiyim."
"Kendine bu kadar haksızlık etme."
"Öyle mi? Şuana kadar kurtarmaktan başka iyi bir şey yaptın mı?"
Beatrix sessiz kaldı, oda biliyordu. Ben sadece sorun açan biriydim. Yaptığım tek şey insanları kurtarmak.
Beatrix elimi tuttu ve bana baktı."Sen bundan daha fazlasısın, bir ejderha binicisisin hemde altın bir ejderhaya biniyorsun. Yaşıtlarından daha güçlüsün ve yeteneklisin. En önemlisi çok iyi birisin ve senin en sevdiğim özelliğin bu."
Kalbim hızlıca atmaya başladı, bana öyle güzel bakıyordu ki. O güzel gülümsemesi bile beni mutlu etmeye yetiyordu.
"İyi ki yanımdasın, Beatrix." Dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (1. Kitap )
Fantastik(2. Kitap yayında ) Sıradan bir paralı asker olan Edward öldükten sonra edeya kıtasının soylu ailelerinden biri olan Dragonblood ailesinin en küçük çocuğu olarak doğar. Edward yeni yaşamındaki maceraları ve en küçük oğul olmanın getirdiği zorluklar...