Bölüm 113 | Yeni Birliktelik

271 24 0
                                    

RHAEGAL

Boyut portalından geçtim, Grayghost'un üzerine çıktım. Grayghost kükredi, kara kanatlarını çırptı. Gargoyle'lar onu görünce bize doğru saldırmaya başladılar.

"Bunların dost olması gerekmiyor muydu?" Dedi Grayghost.

"Evet ama onlar altın bir ejderha görmeye alışıklar, siyah değil."

"Benim, korkmanıza gerek yok."

Gargoyle'lardan biri  yanıma geldi.

"Genç ejderha, bu gerçekten sen misin?"

Şaşkınlıkla kara ejderhaya baktı.

"Evet, benim."

"Kraliçe sizi bekliyor," dedi.

Gargoyle'lar geri gittiler, bir iç çektim ve kara ejderha hızlıca kaleye doğru uçtu. İnsanlar beni görünce kaçmaya başladılar, ilk defa bir kara ejderha görüyorlardı. Grayghost yere iniş yaptı, Miranda ve Beatrix hızlıca yanıma doğru koştular.

Kara ejderhadan indim ve boynunu okşadım, Grayghost bana baktı.

"Rey, babanın ejderhası..."

Beatrix şaşkınlıkla baktı, neler olduğunu anlamıştı.
Miranda geldi ve bana sarıldı.

"Üzgünüm yardım etmek isterdim ama senin bunu istemeyeceğini düşündüm."

"Biliyorum, iyi ki de öyle yaptın. Edeya kıtasındakilerin Gargoyle'ların varlığından haberdar olmasına gerek yok."

Beatrix bana baktı, sarılmak istiyordu ama miranda bana sarılıyordu. Beatrix'in kolundan tuttum ve ikisine birden sarıldım.

"Yanımda olduğunuz için teşekkür ederim," dedim.

Grayghost bana bakıp gülüyordu, onu görmezden geldim. Miranda ve Beatrix mutlu olmuştu, Mutoh önümde belirdi. Miranda hemen döndü ve bir mızrak yaratıp Mutoh'un boğazına dayadı.

"Sende kimsin? Benim topraklarımda ne arıyorsun?"dedi.

Miranda kesinlikle şimdiki haliyle Corlis amcamdan daha güçlüydü, onun şimdiden bu kadar güçlü olduğunu görünce ilerde ne kadar güçlü olacağını tahmin bile edemiyordum.

"Kesinlikle güçlüsün, Hükümdarıma yakışıcak bir eş," dedi.

"Neden bahsediyorsun sen?" Diye tersledi Miranda.

Bir iç çektim, Miranda'nın omzuna elimi attım.

"İçeri gidelim her şeyi anlatacağım."

Grayghost gölgeme girdi, hepimiz birlikte kalenin içine girdik. Ophir'de oradaydı, beni görünce ayağı kalktı ve yanıma geldi.

"Genç ejderha ailenize olanları duydum, gerçekten çok üzüldüm."

Ophir'e gülümsedim.

"Teşekkürler ama şimdi endişelenmemiz Gereken daha büyük sorunlarımız var."

Herkes bana şaşkınlıkla baktı, masaya oturdum. Oturmaları için elimle işaret ettim. Herkes oturdu ve dikkatlice bana baktı. Mutoh karşıma geçti, Beatrix, Miranda sağ tarafıma Ophir ise soluma oturdu.

"İlk öncelikle burada anlatıcaklarım öyle sıradan şeyler olmadığını söylemem gerekiyor, söyleyeceklerimden sonra nasıl bir karar vereceğiniz size bağlı. Kararınıza saygı duyacağımı belirtmek istiyorum."

"Rey sorun ne? Neden böyle konuşuyorsun?" Dedi Beatrix.

"Evet, neden böyle davranıyorsun?" Miranda, Beatrix'i destekledi.

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin