Bölüm 137

294 27 0
                                    

RHAEGAL

Annem, Miranda'yı diğer aile üyelerinin yanına götürdü. Onları takip etmeliydim, hakkımda her an kötü bir şey veya çocukluğuma dair bir şeyler anlatabilirlerdi.

"Bizim küçük Rey'in eşi," dedi annem.
Herkes şaşkınlıkla baktı.

Miranda'nın yüzü kızardı.

"B-Bu hala kesin değil, sizin onayınız olmadan ben..."

Annem Miranda'nın başına dokup sözünü kesti.

"Eğer küçük oğlum seninle mutlu ise gerisi benim için önemli değil. Şuana kadar her hareketini izledim, senden iyi ve asil birini bulacağı konusunda şüpheliyim."

Ablam koştu ve Miranda'nın yanına geldi. Dikkatlice baktı, ardından bana döndü.

"Ben mi? O mu? Aramızda bir seçim yap," dedi ve somurttu.

"Ne , neden ben?" Dedim.

"Leydi Baela  ikimiz arasında bir seçim yapmak sounddan kalırsa sizi seçmesini isterim. Rhaegal sizin gibi ablaya sahip olduğu için çok şanslı."

Ablam bir anlığına gururlandı ve Miranda'ya sarıldı.

"Ben bunu çok sevdim."

Babam, ayağı kalktı ve Miranda'nın yanına geldi.

"Babana olanları duydum, eğer sende istersen benide baban olarak kabul edebilirsin."

Miranda, babama bakıp gülümsedi.

"Teşekkürler... Ben ne diyeceğimi bilemiyorum..."

"Sen gerçekten güçlü bir kızsın, tek başına bir krallık yönetmek büyük sorumluluk ister. Baban seninle gurur duyuyordur."

Miranda'nın gözleri dolmaya başladı.

"... Elimden geleni yapıyorum umarım babamın yerini doldurabilirim..."

Babam Miranda'ya sarıldı.

"Hemde en iyisini yaptın."

Miranda babama sarıldığında çok mutlu olmuştu, babamın böyle bir şey yapacağını düşünmemiştim. Miranda hakkında her şeyi bilen tek kişi oydu, ona nazik davranması gerektiğini biliyordu. Sonuçta ikside aynı kaderi paylaşmıştı... İkiside erken yaşta babasını kaybetti ve tüm sorumlulukları üstlenip başa geçtiler.

Onları böyle görmek, içimde bir mutluluk oluşturuyordu. Kararımdan pişman olmadığımı biliyordum.

"Bu kadar hüzün yeter, daha diğerleri ile tanışmamız gerekiyor ve tabiki de beraber daha bir sürü süprizimiz olucak."

Annem Miranda'yı alıp kuzenim ve Abimin nişanlısı Misandei'nin yanına götürdü.

"Bu diğer oğlumun nişanlısı Misandei ikinizin iyi anlaşacağını düşünüyorum. Sonuçta ikinizde çok güzelsiniz," dedi annem.

"Leydi Misandei tanıştığımıza memnun oldum," Miranda hafifçe eğildi.

Misandei gülümsedi.

"Bende tanıştığımıza memnun oldum Miranda. Gerçekten çok güzelsin, Rey'in bu kadar güzel biriyle birlikte olacağını düşünmemiştim."

Bir iç çektim ve koltuğa oturdum, Misandei bana bakıp gülümsedi.

"Çok ani oldu ben, daha ne olduğunu anlayamadım bile ," dedi Miranda.

"Merak etme alışırsın, ejderha kanı taşıyanlar böyledir."

"Bu kızları hiç anlamıyorum," diye kendi kendime mırıldandım.

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin