Bölüm 77

323 26 5
                                    

RHAEGAL

Sabah ışıkları odamı aydınlattı, gözlerimi açtım ve yatağımdan kalktım.

"Uykucu sonunda uyanmış."

Altın ejderham zihnimden mesaj yolladı. Onu görmezden geldim ve yüzümü yıkadım. Ardından üstümü değiştirdim ve odamdan çıktım.

"Yine nerelerde geziyorsun."

Altın ejderhama zihin mesajı yolladım.

"Beatrix ile gökyüzünde geziyoruz. Hava çok güzeldi."

"Bakıyorum da her fırsatta bir kızla geziyorsun."

"Bunu söyleyenin sen olması tuhaf." Dedi altın ejderham.

Amcamın yanına gittim, amcam tahtında oturmuş tuhaf bir şekilde durmuştu. Kara kara düşünüyordu.

"Bir sorun mu var?"

Amcam beni görünce yüzündeki ifade değişmedi ve bir iç çekti.

"Bugün ne olduğunu biliyor musun?"

Düşüncelere daldım, bugün birinin doğum günü olduğunu sanmıyorum ya da önemli bir gün olduğunu düşünmüyorum. O an aklıma geldi ve heyecanlandım.

"Av Mevsimi değil mi?" Dedim.

Av Mevsimi Dragonblood hanesinin her  beş yılda bir düzenlendiği bir av geleneğidir, normalde bu geleneğin amacı sonraki patriğin ne kadar güçlü olduğunu görmektir. Normalde bu mevsimde heyencanlanırdı ve eğlenmeyi severdi.

"Peki neden bu kadar kasvetli olduğunu sorabilir miyim?"

"Elf kraliyet aileside katılacak bu sene."

"Peki bu neden sana sorun olsun."

Amcam boğazını temizledi, tahttan kalktı ve yanıma geldi.

"Evet bu bana sorun değil ama biliyorsun ki, eğer sevgili nişanlın Beatrix'i orda görürse neler olacağını biliyor musun?"

Yüzümde bir gülümseme oluştu amcamın neden bu kadar kasvetli olduğunu anladım.

"Beatrix'i getireceğimizi bilmiyordum." Dedim.

"Haklısın ama onu getirmeyi düşünüyorum, ne de olsa  oda bizden biri ve senin arkadaşın. Hepimiz tatil yaparken onun burda kalması senin için iyi mi?"

Bir iç çektim ve beraber kalenin dışına doğru yürüdük.

"Umarım Laena fazla olay çıkarmaz." Diye düşündüm.

"Normalde böyle şeyleri seversin." Diye alay etti amcam.

Altın ejderham gökyüzünde belirdi ve hızlıca bize doğru gelmeye başladı. Gökyüzünde bir güneş gibi parlıyordu. Dev kanatlarını çırptı ve yavaşça avluya indi.

"Umarım güzel vakit geçirmişsinizdir, gitmemiz gereken bir yer var." Dedi amcam.

Beatrix şaşkınlıkla baktı ve ejderhamın üzerinden indi.

"Bir yer mi?"

"Evet, o yüzden hızlıca üstünü değiştir ve gidelim."

Beatrix hızlıca kaleye doğru girdi, amcam'a baktım oda bana baktı. Ardından amcam kolunu omzuma attı.

"Tanrım, Elfler ile olan siyasi ilişkilerimizi böyle çapkın birine bıraktığımıza inanamıyorum. Yakında elfler bize düşman olucak." Diye alay etti.

"Haklısın, sanırım bunun için yanlış kişiyi seçtiniz."

Amcam bir kahkaha patlattı.

"Bizim suçumuz değil, biz sadece ona uygun birini seçtik o kadar."  Dedi.

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin