Bölüm 87

279 27 0
                                    

RHAEGAL

Erza ile birlikte canavar ormanlarına doğru gidiyoruz, normalde hemen gitmememiz gerekiyordu ama Erza ne kadar hızlı canavarları tanırsa o kadar çabuk gelişir. İlk tanıştığımızda fevri biriydi ama maceracılar loncasında çok utangaç ve çekingen biri olduğunu gördüm.

"Amca ilk ne yapıyoruz."

"Sana bir kılıç almalıyız."

Erza durdu ve düşünmeye başladı.

"Bir sorun mu var?"

Erza yanından hiç ayırmadığı çantayı açtı ve içinden bir kılıç çıkardı. Kılıcı görünce hemen elime aldım ve gülümsedim.

"Bu Sally'nin kılıcı..."

Bu kılıcı Gerard ile birlikte ona doğum gününde almıştık, kılıca dokundum. Gerçekten hafif ve güzel bir tutuşu vardı.

"Bu kılıca iyi bak."

Kılıcı Erza'ya geri verdim, Erza kılıcı aldı ve gülümsedi. 

"Teşekkürler, amca."

"Hadi gidip seni eğitmeye başlayalım."

Erza  gülümsedi ve başını salladı. Beraber canavar ormanlarına giden geçite geldik, görevlilerin yanına gittik.

"Maceracı kimlikleriniz."

Maceracı kimliklerimizi uzattık ve kontrol ettiler.

"Geçebilirsiniz," dedi.

Geçitten geçtik ve canavar ormanlarına geldik, Erza gerginde ve kılıcını sıkıca tutmuştu.

"Rahatla burası güvenli bölge burada canavarlar olmaz."

Pelerinimi çıkardım ve boyut rünüme geri kattım. Ardından kara kılıcımı çıkarıp, Erza'ya doğrulttum.

"Hangi elemente yatkınlığın var."

"Rüzgar ve buz," dedi Erza.

İnanılmaz iki elemente yatkınlığı olmasını beklemezdim, onu eğitmek düşündüğümden daha eğlenceli olucaktı.

"En azından sana aktarabileceğim bir teknik var."

Rüzgar adımlarını kullanıp, Erza'nın arkasına geçtim.
Erza neler olduğunu anlayamadan omzuna dokundum.

"Bunu nasıl yaptın?"

Erza şaşkınlıkla sordu.

"Bunu sana öğreteceğim, rüzgara yatkınlığın olduğu için bu tekniğini kullanabilirsin."

"Rüzgar adımlarını kullanmak için ilk önce mana parçacıklarını görmen gerekiyor."

Erza şaşkınlıkla baktı.

"Mana parçacıkları mı?"

Bilmemesi doğaldı sonuçta bunu ona öğretebilecek kadar manada bilgili kişi yoktu.

"İlk önce meditasyon yapmalısın."

Erza oturdu ve gözlerini kapattı.

"Şimdi mana parçacıklarını hayal etrafında uçan yeşil ve beyaz parçacıklar görüceksin."

Erza meditasyona devam etti ama zorlanıyor gibi görünüyordu, elimi sırtına kattım.

"Sana yardım edicem, sen manaya konsantre olmaya devam et."

Erza'ya büyülü enerji ve saf mana aşılamaya başladım.

"Onları görüyorum," Erza heyecanla söyledi.

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin