RHAEGAL
"Nerdesiniz?" Tessarion'a zihin mesajı yolladım.
"Arka bahçede."
Rüzgar adımlarını kullanarak arka bahçeye doğru gittim, Beatrix manasını gizlemeye çalışmıştı ama bunda iyi olmadığı belli oluyordu. Arka bahçedeki en sondaki ağacın altına oturmuştu, gözlerinde hala yaşlar vardı. Beni görünce hemen göz yaşlarını sildi.
"Burada ne işin var? Benimi takip ediyorsun?"
Yanına geçip oturdum, "evet senin öyle gittiğini görünce hemen peşinden geldim."
"Benden ne istiyorsun?"
Bir iç çektim, "sürekli olarak aynı soruları sormaktan bıkmadın mı?"
Beatrix başını diğer tarafa çevirdi, "hayır."
"O zaman bende aynı cevabı vermekten bıkmayacağım."
"Prens Rhaegal, benimle sizin birlikte olmayız. Ben bir asil değilim sizin yanınıza yakışmam," dedi.
"Bana sadece Rey'de ve asil olup olmaman benim zerre umrumda değil, eğer öyle bir sorunum olsaydı başından beri senin peşinde olmazdım."
Beatrix başını kaldırdı ve bana baktı, " yinede bu imkansız bir durum. Siz isteseniz bile aileniz yine bu duruma karşı çıkacaktır."
Beatrix'e bakıp güldüm, "böyle sorular sorduğuna göre sende beni istiyorsun öyle değil mi?"
Beatrix'in yüzü kızardı ve ayaklarını kendine çekip kafasını gömdü, "ben öyle bir şey demedim."
"Sen dememiş olabilirsin ama hareketlerin öyle diyor," Beatrix'in yanına yaklaştım ve ona bakmaya çalıştım ama yinede bana dönmedi.
"Bana yine öyle bakma," Beatrix kafasını kaldırdı.
"Nasıl bakmamı istersin?"
"Bilmiyorum, sadece öyle bakmanı istemiyorum. Leydi Luna bizi öyle gördü, yanlış anlayacaktır. Müdür Tairel benim hakkımda ne düşüneceğini bilmek istemiyorum..."
Beatrix'in uzun güzel mor saçlarına dokundum.
"Seni bu yaşına kadar büyütmüş biri olabilir ama artık genç birisin, kendi kararlarını kendin verebilecek yaştasın. Eğer böyle bir durum olursa bana söylemekten çekinme, ben bu konuyu hallederim."
Beatrix kendini geriye doğru çekti ve saçlarını tuttu.
"Leydi Luna size daha çok yakışıyor, ben sizin yanınıza uygun biri değilim. Prens Rhaegal yakında sizde bunu anlayacaksınız."
"Eğer bir daha bana prens Rhaegal dersen, bütün okula birlikte olduğumuzu söylerim."
"Tamam, tamam. Bir daha size öyle demeyeceğim," Beatrix endişelendi.
"Peki bana ne diyeceksin?"
Beatrix ilk önce tereddüt etti, "Rey..." diye mırıldandı.
"Duyamadım?" Kulağımı Beatrix'e yakınlaştırdım.
"Rey!!" Diye bağırdı.
Beatrix'in başını okşadım, "evet aynen öyle."
Beatrix'in yüzü kızardı ve somurttu, "bana dokunma."
"Tamam, sen isteyene kadar dokunmam."
Yerden kalktım ve Beatrix'i kaldırmak için elimi uzattım, elimi tutup kalktı.
Belinden tutup kendime doğru çektim, "nasıl her halinle bu kadar güzel olabilir."
Beatrix kendini geriye doğru çekti, "böyle şeyler yapma..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (1. Kitap )
Fantasy(2. Kitap yayında ) Sıradan bir paralı asker olan Edward öldükten sonra edeya kıtasının soylu ailelerinden biri olan Dragonblood ailesinin en küçük çocuğu olarak doğar. Edward yeni yaşamındaki maceraları ve en küçük oğul olmanın getirdiği zorluklar...