Aenys'ın ölümünden iki gün sonra
CORLİS
Dünden beri doğru düzgün uyuyamadık ve planımız üzerinde çalışmaya başladık, Kral Criston'dan hala cevap gelmemişti. Kralı bekleyip ona göre hareket etmeyi düşünüyorduk ama sanırım Kral bize dönüş yapmamıştı. Boyalı masanın etrafına toplanıp ne yapacağımıza karar vermemiz gerekiyordu.
"Şimdi ne yapacağız?" Dedi Cain.
"Kralı beklemeyi düşünüyordum ama sanırım beklemediğimiz olaylar oldu ya da Kral bize destek vermek istemiyor," dedi Rhaegal.
"Hayır, Kral Criston adaletli biridir rün kimdeyse ona göre hareket edecektir," dedim.
Rhaegal bir iç cekti ve boyalı masaya yaslandı.
"Onu beklersek sadece vakit kaybetmiş oluruz, yapmamız gereken basit ve hızlı bir çözüm. Ejderhalar yeniden havalanmasına izin vermemeliyim. Askerler ile Malikaneyi kuşatıp direkt olarak dağa gitmeliyim eğer rünü onaylabilirsem, Baelon ve diğerlerinin diz çökmekten başka çaresi kalmayacaktır," dedi Rhaegal.
Haklıydı, rünü kim alırsa ve kanını mahzende onaylatırsa Ejderha Kralının Otoritesi ona geçecek ve ejderha kanı taşıyan herkes ona itaat etmek zorunda kalacaktır.
"Doğru bir yere değindin ama bizi bekleyen diğer şey ise ejderhalar olacaktır oraya savaşmadan giremeyiz ve abimin yası olduğu için Kan Şövalyelerinin neredeyse yarısı orada, ona ulaşmak düşündüğünden daha zor olucak."
Rhaegal bir iç çekti ve düşünmeye başladı.
"Kral Zephyrden'de bir ses yok değil mi?"
Başımı salladım.
"Maalesef yok."
Askerlerden biri hızlıca içeriye girdi, bize bakıp hafifçe eğildi.
"Efendim, Başkentteki casusumuzdan haber aldık. Maalesef Kral Criston, Prens Andrew tarafından öldürülmüş."
"Ne?" Herkes şaşkınlıkla, Rhaegal sanki bunun olacağını biliyormuş gibi sessiz kaldı.
"Andrew ve Baelon bir anlaşma yapmış gibi görünüyor," dedi Rhaegal.
Sertçe ellerimi masaya vurdum.
"Lanet olsun, bu kadar ileri gittiklerine inanamıyorum."
Rhaegal haber getiren askere döndü.
"Prenses Emma nerde?"
"Kimse yerini bilmiyor efendim."
"Sanırım Andrew ya onu öldürdü ya da onu bir yere kapattı. Emma hala varis yoluna çıkabilir."
Rhaegal bir iç çekti.
"Başka çaremiz kalmadı, tüm haneleri tek tek toplayacağız. Eğer karşı çıkan olursa savaşcağız."
"Amca senin, Dynas Kalesine gitmeni istiyorum. Gerekirse zor kullan ama bize destek çıkacaklar," dedi.
"Bende, Wolfrod Kalesine gideceğim onlarla konuşacağım."
"Hiçbir yere gitmiyorsun," dedi Baela.
"Neden?" Rhaegal şaşkınlıkla sordu.
"Rey, Baelon ve diğerleri senin peşinde Kaleden çıktığın anda hepsi sana saldıracaktır. Yerinde dur ve bekle oraya ben gideceğim," dedi Baela.
"Baela haklı senin bekliyorlardır, tek başına savaşamazsın. Burda kalıp beklemelisin, biz hallederiz."
"Siz orda benim için mücadele ederken ben burda nasıl bekleyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (1. Kitap )
Fantasy(2. Kitap yayında ) Sıradan bir paralı asker olan Edward öldükten sonra edeya kıtasının soylu ailelerinden biri olan Dragonblood ailesinin en küçük çocuğu olarak doğar. Edward yeni yaşamındaki maceraları ve en küçük oğul olmanın getirdiği zorluklar...