RHAEGAL
"Şimdiden gidecek misin?" Dedi Theor.
"Evet, size çok yük oldum zaten," dedim.
"Hayır, hiç de bile. Senin sayende yeniden eve dönebildik."
Theor'un evine gelmiştik, yeni kızları Reyla ile biraz vakit geçirmek isterdim ama beni görünce ağlamaya başlıyordu.
"Kuleye mi gideceksin?" Diye sordu Theor.
"Evet, nasıl bir şey olduğunu merak ettim."
Theor bize çay getirdi, çayı aldım ve biraz üfledim.
"Orada dikkatli ol ve ara sıra buraya gelmeyi unutma."
Gülümsedim ve çayı içtim.
"Elimden geldiğince uğrayacağım, ama bu konuda size söz veremem."
Çayımı bitirdim ve kalktım.
"Artık gitmek vaktim geldi," dedim.
"Seni yeniden görmek isteriz," dedi Ginia.
Ginia uyanmıştı ve Reyla kucağındaydı.
"Eğer gelebilirsem, geleceğim."
Yürüdüm ve arkamdan onlara el salladım.
Theor'un dediğine yöne doğru yürümeye devam ettim, eğer bu yolu takip edersem Uklas adındaki şehire gideceğim ve oradaki kuleye girebileceğim."Yorucu yolculuklardan nefret ederiyorum," diye iç çektim.
"Hükümdarım nereye gidiyorsunuz?" Dedi Mutoh.
"Mutoh? Neredesin?"
Mutoh hemen arkamda belirdi ve beni takip etti, ona aldırmayıp yürümeye devam ettim.
"Uklas'a giderseniz işler karışabilir," dedi.
"Neden?" Diye sordum.
"Uklas'ın büyük bir çoğunluğu ejderhalardan nefret eder ve orda yanlışlıkla bile ejderha mananızı salarsanız sizi hemen bulabilirler," dedi.
Gülümsedim ve sağ elimi kaldırdım.
"Bende bu olduğu sürece bana dokunamazlar," dedim.
Lugia sayesinde istediğim gibi kullanabilirsin tekrardan, ama kontrol bende olabilir mi bilmiyordum.
"Bu tehlikeli, Kaos Mührü ikinci aşamaya geçti. Kullanamazsanız işiniz biter," dedim.
"O zaman devreye sen girersin," diye alayladım.
"Olabilir ama benim için bile tehlikeli bir yer, eğer kendimi belli edersem Agares ve diğerleri beni bulabilir," dedi.
"O zaman bizi bulamamaları için dua edelim."
Mutoh benimle beraber yürümeye devam etti, şehire daha varmamıştık ama bulutların üzerine doğru giden devasa bir kule olduğunu görebiliyordum.
"Vay canına," dedim.
Hayatımda ilk defa böyle bir şey görüyordum, nasıl bir şey olduğunu çok merak ediyordum. Dedikleri gibi güçlü olmak için uygun bir yer ise o zaman mana eğitimlerime burada devam edebilirdim.
"Ne zaman beni tam olarak eğiteceksin,"diye sordum.
"Manayı tam olarak anladığınız zaman sizi eğitmeye çalışacağım," dedi.
"Kaos mühründeki ben yani Lugia bana biraz mana hakkında bilgi verdi ve bunu gönderdi."
Kaos mührünü aktif ettim ve Divalin'in küçük formu çıkıp yeniden boynumu sardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (1. Kitap )
Fantasy(2. Kitap yayında ) Sıradan bir paralı asker olan Edward öldükten sonra edeya kıtasının soylu ailelerinden biri olan Dragonblood ailesinin en küçük çocuğu olarak doğar. Edward yeni yaşamındaki maceraları ve en küçük oğul olmanın getirdiği zorluklar...