Bölüm 120 | Teywat - 5

260 26 7
                                    

RHAEGAL

Önümüzde duran bir çift mor göz dehşet verici bir öldürme niyeti göndermişti, ayağı kalktı üzerindeki garip süslemeli bir cübbe giyiyordu. Etten ve kandan yoksundu sadece iskeletten oluşan bir vücudu vardı.

"Bu bir Lich!!" Dedi Elizabet.

"Oda ne?" Dedim.

"Ölü Çağıran bir yaratık, hazineleri çok severler o yüzden onları bir yerde toplarlar. Eskiden büyücü oldukları söylenir  ölümsüzlüğü bulmaya çalıştıkları için lanetlendikleri söylenir."

"Bak bu ilginçmiş."

Alan birden dalgalanmaya başladı, etrafta gölgeler oluştu. Gölgelerin içinden iskeletler çıkmaya başladı, hepsinin eline mızraklar ve kılıçlar vardı.

"Sanırım adil bir maç olmayacak," diye alay ettim.

Elizabeth'in kılıcı yeniden kırmızı renge boyandı ve iskelet askerlere doğru saldırdı. Kan alevlerinden devasa bir ok yaptım ve gönderdim, ardından harekete geçip iskeletleri parçalamaya başladım.

"Neden hareket etmiyor?"

"Sanırım bizi düşmanı olarak görmüyor," dedi Elizabeth.

Yüzümde bir gülümseme oluştu, rüzgarı elimde topladım ve devasa küreyi oluşturdum. Tüm iskelet askerler içine çekilmeye başladı, Lich gözlerini kısıp bana baktı.

"Sanırım dikkatini çekmeyi başardım."

Elinde mor bir top yaptı ve bana doğru gönderdi, gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Saldırıdan kaçındım ve Lich'in neden bu kadar güçlü olduğunu anladım.

"Anlıyorum, demek bu yüzden mana kullanmıyorsunuz."

Gözlerimi etraftaki enerjilere odakladım, Lich'in etrafında mor parçacıklar geziniyordu.

"Haklıydım, kesinlikle Kaos Enerjisini kullanıyorsun."

Kaos Mührünü etkinleştirdim ve saldırıya geçtim. Lich sanırım neler olduğunu anlamıştı geriye doğru kaçmaya çalıştı, rüzgarı kullanıp onun peşinden gittim.

"Nereye gidiyorsun!!"

"Onu ben hallederim sen bunlarla ilgilen," dedim.

"Lich'in zayıf noktası göğsünün ortasında bulunan kalbidir onu yok edersen onu yenebilirsin."

Elizabeth'in sesi gitgide azalmıştı, ama onun tavsiyesine uymalıydım. Benden daha bilgili biriydi, Lich odadan çıktı ve yeniden kaleye geldik.

"Kaçmaktan vazgeç, beni yenemezsin."

Lich bana döndü ve tıpkı Cardinal Krallığında beni Deon'a götüren altı gözlü canavarın aynısını gölgeden çıkarmıştı.

"Ah... Neden bu canavar olmak zorundaydı ki...?"

Canavar kükredi ve bana doğru saldırdı. Saldırılarından kaçınmaya çalıştım ama düşündüğümden daha hızlıydı.

"Lanet olsun."

Dişleri sağ ayağıma isabet etti, kılıcımı kafasına sapladım ama kafatasını geçmedi. Canavar beni fırlattı, rüzgarı kullanıp kendimi havada düzelttim.

"Ejderha alazı."

Kan alevlerinden oluşan dört ejderha canavara doğru saldırdı, yaralı bacağıma mana yükledim ve iyileşmesini hızlandırdım.

Canavar alevlerin içine daldı, çığlıklar içinde kaldı.
Alevleri yoğunlaştırdım. Rüzgardan bir bariyer oluşturup canavarı içine hapsettim. Bariyeri küçültmeye başladım canavar iyice içine sıkışmaya başladı, alevler canavarı tüketmeye başladı ama hala yok olmamıştı.

Ejder Soyu  (1. Kitap ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin