RHAEGAL
"İkinizde durun," Beatrix aramıza girdi.
"Beatrix senin burada ne işin var?" Dedim.
"Sadece benimle konuşmak istedi, başka bir şey yok."
Beatrix'in elinden tuttum, "hadi gidelim."
"Tamam gidelim ama lütfen sakinleş olur mu?"
"Ben sakinim zaten," dedim.
Riyoda öfkeli bir şekilde bana bakıyordu, öldürme niyetimi gösterdim.
"Bir sorun mu var?"
Beatrix elleriyle yüzünü kendine çevirdi ve öptü. Riyoda aniden ne yapacağını şaşırdı, geriye doğru adım attı.
"Bunu yaptığına inanamıyorum," dedim.
"Sen benim için bu hayattaki tek kişisin bunu unuttun mu? Seninle istediğimi yaparım."
Riyoda'nın bu sözleri duyduktan sonra çıldırmasını isterdim ama sadece dişlerini sıktı ve hemen buradan ayrılıp gitti.
"Sonunda yalnız kalabildik," dedim.
"Neden?" Beatrix şaşkınlıkla söyledi.
"Bunun için," Beatrix'i öpmeye devam ettim.
"Rey, birisi görücek."
"Tamam," Beatrix cevabım karşısında şaşkınlıkla bana baktı.
"Ne?"
"Bir sorun mu var?" Dedim.
"Evet aslında var, benim tanıdığım Rey bunu demezdi."
Gülümsedim, "sanırım bazı şeyler değişmeli."
"Hadi gidelim yarışma başlamak üzeredir," Beatrix başını salladı.
Ona Luna ile olanları söylemem gerekiyordu, bunu ondan gizlemeyemezdim.
"Beatrix sana söylemem gereken bir şey var."
Beatrix bana baktı, "leydi Luna konusu mu?"
Durdum ve şaşkınlıkla Beatrix'e baktım.
"Sen nerden biliyorsun?"
"Genç efendi Riyoda bunu söylemek için gelmişti. Sanırım bunu söyleyip senden uzaklaşacağımı düşünüyordu ama bilmediği bir şey var," Beatrix gülümsedi.
"Benim sana olan sevgim böyle bir durum karşısında tükenip gidebilecek bir şekilde değil."
Gülümsedim, "iyi tarafından bakabilirsin artık Luna ile aranı daha iyi yapabilirsin."
Beatrix yanağımı sıktı, "çok konuşma Miranda bunu duyduğunda nasıl tepki vericek onu merak ediyorum."
Bir iç çektim, "ona daha söylemedim eğer öğrenirse nasıl bir şey diyeceğini çok merak ediyorum."
Beatrix ellerimi tuttu, "merak etme seni anlayacaktır. Öncedende anladığı gibi."
Beatrix'e sarıldım ardından birlikte yürüdük ve yarışma alanına doğru gittik.
Luna beni görünce el salladı, bende ona el salladım.
Beatrix dirseği ile bana vurdu."Ne?"
"Benim yanımda yapma,"dedi.
"Tamam, sen nasıl istersen."
Tairel göründü, insanlar onu görünce alkışlamaya başladı. Yeniden burada olmak biraz rahatsız ediciydi, bu saha benim için kötü anılar içeriyor. Kaiser'i gördüm bana bakıyordu, ona bakıp göz kırptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (1. Kitap )
Fantasia(2. Kitap yayında ) Sıradan bir paralı asker olan Edward öldükten sonra edeya kıtasının soylu ailelerinden biri olan Dragonblood ailesinin en küçük çocuğu olarak doğar. Edward yeni yaşamındaki maceraları ve en küçük oğul olmanın getirdiği zorluklar...