RHAEGAL
Uravis'i cesaretlendirdikten sonra beraber, Laena ve diğerlerinin yanına gittik. Luna beni görünce gülümsedi ve hemen el salladı. Laena ve Riyoda'da bana baktı.
"Onu tanıyor musun?" Uravis sordu.
"Evet kimin kral olacağı ile ilgili konsey toplanmıştı ve babası ile birlikte gelmişti, onunla orada tanışmıştım."
"Rey, seninle bu kadar erken görüşeceğimizi bilmiyordum."
"Evet, aslında bende düşünmemiştim."
Laena'ya döndüm.
"Sanırım daha önce tanışmamıştık, benim adım Rhaegal Dragonblood. Dragonblood ailesinin en küçük çocuğuyum."
Laena ismimi duyunca şaşırdı, bu normaldi sonuçta nişanı reddetmiştim. Bundan dolayı böyle davranacağını biliyordum.
"Sizinle tanışmak bir onurdur prens Rhaegal," dedi Laena.
Onunla iki yabancı gibi olmak biraz tuhaf geliyordu ama buna alışmalıydım. Kimse bizim geçmişte neler yaşadığımızı bilmeyecekti...
"Rey bak bu benim küçük kardeşim Riyoda," Luna hemen Riyoda'yı yanına getirdi.
"Tanıştığımıza memnun oldum, Riyoda Avalon."
"B-bende tanıştığımıza memnun oldum..."
Riyoda'nın çekingen olduğunu biliyordum ama bu kadar olduğunu bilmiyordum. İki kardeş birbirlerinin zıddıydı resmen, onların kardeş olduğunu bilmesem asla anlamazdım.
"Kardeşimin kusuruna bakma, biraz utangaçtır."
"Sorun değil, bende size bir çekingen birini getirdim."
Elimle arkamda duran Uravis'i işaret ettim. Hala Laena ile konuşmak için çekiniyordu ama onların arasının iyi olmasını sağlayabilirdim.
Uravis kendini düzeltti ve derin bir nefes aldı.
"Benim adım Uravis Fhenix, sizinle tanışmak bir onurdur prenses Laena."
Laena onun bir anka olduğunu duyunca biraz çekindi ama elinden bir şey gelmezdi, Laena daha doğmadan önce abisi öldürülmüştü.
"Bende tanıştığımıza memnun oldum genç lord Uravis," dedi Laena.
İkisi birbiri ile konuştuktan sonra ortam kasvetli bir hal almaya başladı. Bu olayın böyle olacağını hiç düşünmemiştim, bir iç çektim ve Laena'ya döndüm.
"Ailelerinizin arasında neler yaşandığını biliyorum ama bunu kendinize yansıtmamanızı öneririm. Siz gelecekte birbirinizle daha fazla karışılacaksınız, böyle yaparsanız ilişkileriniz asla düzelmez."
Berand Mashled'in mana izini hissettim, babamla konuşuyordu.
"Benim biraz işim var, hemen döneceğim."
Berand Mashled'in yanına gittim, bana döndü ve gülümsedi.
"Kral Aenys, varis prens ile konuşmam gereken konuşlar var. İzninizi istiyorum," dedi.
"Siz nasıl isterseniz," babam gülümsedi ve yanımızdan ayrıldı.
"İstediklerimi hazırlandınız mı lord Berand?"
Berand Mashled masadan bir içki aldı.
"Korsan adalarında ne bulmak istediğinizi bilmiyorum ama şuanda duyduğuma göre sadece kendi aralarında turnuva düzenleyen bir grup vahşi bir insan topluluğu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejder Soyu (1. Kitap )
Fantasía(2. Kitap yayında ) Sıradan bir paralı asker olan Edward öldükten sonra edeya kıtasının soylu ailelerinden biri olan Dragonblood ailesinin en küçük çocuğu olarak doğar. Edward yeni yaşamındaki maceraları ve en küçük oğul olmanın getirdiği zorluklar...